17.11 Skrevet 11. februar 2022 #2541 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) 2 hours ago, lin said: Jeg tenker mer at han ikke er voksen. Dorthe hadde rett i det hun sa, at han er ung - veldig ung. Mange gode sider som er lett å like, men bortskjemt og sutrete (litt som generasjonen som vokser opp idag😬) Det tenker i grunn jeg også, at mye rett og slett skyldes umodenhet. Totalt sett kommer han helt greit ut av farmen syns jeg. Endret 11. februar 2022 av 17.11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 11. februar 2022 #2542 Del Skrevet 11. februar 2022 Snurrepurre skrev (31 minutter siden): (OT: Såså. Det at Adam er umoden har ikke noe med dagens generasjon å gjøre. Syntes ungdommene og barna som vokser opp i dag generelt sett er ganske så flotte og reflektere 🤗) (Absolutt - stort sett, det er jeg enig i. Men tendensen til selvsentrering og sutring over motgang er større idag) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 11. februar 2022 #2543 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Som jeg sa tidligere: Jeg ser farmen kjendis på nytt. Jeg prøvde se det med nye øyne for å gi Niklas og Adam en ny sjanse fordi de har irritert meg. Men denne gangen la jeg merke til enda mer ved dem. MEN: Adam: Jeg ble overrasket i uke 1 over at han var et valg som 1. kjempe. Men etter å ha sett 1. uka på nytt forstår jeg hva Dorthe mener. Han er lat. Etter Adam ble storbonde. Han er en forferdelig storbonde. Prøver tøffe seg ovenfor de andre som er igjen på gården på markedet med å stjele. Blir ferska. Han snakker om avtaler, men da han valgte Tomine som 1. kjempe kunne han satt Øyunn i fare. Men det gjaldt vel kanskje ikke det? Siden de tydeligvis har presset Tomine til å velge Kjersti uansett. Grinerunge Adam! Han er ekstremt umoden hele vegen. Selvsentrert. Niklas: Har ikke ord. Se sesongen på nytt. Heine: Se den uken Niklas var storbonde - hvordan han kastet Kjersti under bussen da Dorthe kom for å fortelle. Sorry, Heine Totland. Du er en fin fyr. Men du er 50år og jeg er skuffet over at du ble med i den "Unge - alliansen" og fullt fortjent at du ble 1. kjempe nå. Tydeligvis skjedd mye mer der inne enn hva vi har sett på tv og han har åpenbart "tøffet" seg for de unge- siden Øyunn nevner dette med å "kommentere hvor mye jeg spiser". Den kommenteringa har vi ikke sett på tv. Heine sitt forhold til Niklas er forøvrig, ved å se alle episodene på nytt, mye nærere enn jeg fikk med meg første gang. Så Niklas er i finaleuken. Spennende å se ting med nye øyne når man vet hva som skjer, og hva som er blitt avslørt. Anbefales! Ingrid er heller ikke sååå uskyldig som vi trodde. Også ganske tydelig - selv om det ikke sies høyt - at guttene har en "hemmelig" avtale om at JENTENE SKAL UT FØRST. Etter at Kjersti velges som førstekjempe av Niklas ser vi også for første gang SE i en samtale med Kjersti. Sikkert klippet slik. Men hva kan være grunnen for det? ""e blir issje lei me om du knus bedestolen, æg forstår". Men SE og Kjersti har nok hatt tettere relasjon enn vi ser på tv. Det tror jeg. Hun sa jo uken før at hun likte Kjersti, og at det ikke gjorde noe om hun kom tilbake fordi de hadde fortalt Tomine hvem hun skulle velge til storbonde. Heia jentene! Heia Kjersti og Marna. Øyunn er ok. Ingen gutter. Virkelig. Når dere vet alt dere vet anbefaler jeg å se på nytt altså! (Dette er skrevet etter jeg er ferdig med episoden da jeg har sett Kjersti slå Ingrid i melkespann liksom). Kommentarer om forrige uke kommer løpende i tråden. Endret 12. februar 2022 av Elaine Marley 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 11. februar 2022 #2544 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Ut i fra hva hva vi ser (og vet at Kjersti var på fylla m/Isak og SE) senere i denne sesongen så tror jeg faktisk at Sophie Elise (og Isak) har hatt tettere (god) relasjon til Kjersti og Vebjørn enn hva vi ser på tv. Endret 11. februar 2022 av shab 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 11. februar 2022 #2545 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg tror egentlig ikke Heine kommer til å komme så langt av den enkle grunnen at vi ikke har sett stort til han, så jeg tror ikke han er en viktig karakter der inne som de har valgt å fokusere på i klippen. vi har jo sterke karakterer som har gått ut også, men Ingrid var også en annen person vi ikke ble kjent med før hun gikk ut i tvekamper. SE er egentlig ikke en sterk karakter men de har fokusert på henne fra begynnelsen likevel, så jeg tror hun blir en stund. Alle de andre føler jeg har hatt sine moments. Derfor tror jeg han ryker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 11. februar 2022 #2546 Del Skrevet 11. februar 2022 Så vanvittig rent og pent hår Øyunn hadde i de forrige episodene! Hvordan er det mulig? 😅 I alle fall hvis man sammenligner med SEs fuglerede. Interessant at media ikke nevner at SE hadde kjæreste før hun kom inn på farmen forøvrig, er kun Adam som hinter til dette i et intervju. Forøvrig: Tror nok Kjersti fremstilles som hun gjør for at hun skal være underdog og vi skal heie henne frem. Det er nok mye vi ikke ser. Niklas var ekstremt hissig og ufin mot henne da det var snakk om «takknemlighet», men det ligger nok noe bak det og. Er ganske åpenbart at Heine eller Isak ikke vinner, når de har fått 0 synctid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2022 #2547 Del Skrevet 11. februar 2022 Mnjah skrev (3 minutter siden): Så vanvittig rent og pent hår Øyunn hadde i de forrige episodene! Hvordan er det mulig? 😅 I alle fall hvis man sammenligner med SEs fuglerede. Interessant at media ikke nevner at SE hadde kjæreste før hun kom inn på farmen forøvrig, er kun Adam som hinter til dette i et intervju. Forøvrig: Tror nok Kjersti fremstilles som hun gjør for at hun skal være underdog og vi skal heie henne frem. Det er nok mye vi ikke ser. Niklas var ekstremt hissig og ufin mot henne da det var snakk om «takknemlighet», men det ligger nok noe bak det og. Er ganske åpenbart at Heine eller Isak ikke vinner, når de har fått 0 synctid. 70% av SE sitt hår er jo løshår. Det kreves mye stell og det er det ikke akkurat muligheter for på farmen. Man ser festene hele tiden i hodebunnen da hun har naturlig tynt og ganske kort hår. Hun fikk satt det på rett før hun dro inn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 11. februar 2022 #2548 Del Skrevet 11. februar 2022 Djungelvrål skrev (4 minutter siden): 70% av SE sitt hår er jo løshår. Det kreves mye stell og det er det ikke akkurat muligheter for på farmen. Man ser festene hele tiden i hodebunnen da hun har naturlig tynt og ganske kort hår. Hun fikk satt det på rett før hun dro inn. Joda. Men fortsatt ekstremt velstelt og rent hår på Øyunn i forrige episodene. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 11. februar 2022 #2549 Del Skrevet 11. februar 2022 Unner Marna så sykt å komme til farmen/finalen, men samtidig så ville jeg sett hvordan Adam feks (Som oppdaget Marna komme roende) "JEG SER TO FLETTER. JEG ER I FINALEN". Og roper til de andre "TORPET. DET ER EN DAME. HAHAH". Ville gjerne sett hordan de reagerte om det var Mini eller Ole Martin som kom. Med tanke på hvordan disse guttene er så hadde det vel blitt gråting og klynking til Øyunn som storbonde om å velge Kjersti som 1. kjempe igjen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 11. februar 2022 #2550 Del Skrevet 11. februar 2022 Tror heller ikke Dorthe (Sjefen) blir spesielt fornøyd med Niklas etter å ha sett hvordan han omtaler henne gjennom oppholdet. F.eks: Marna kommer. Niklas: "Dorthe har ikke vært i en eneste kamp daaaa". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #2551 Del Skrevet 11. februar 2022 shab skrev (4 minutter siden): Unner Marna så sykt å komme til farmen/finalen, men samtidig så ville jeg sett hvordan Adam feks (Som oppdaget Marna komme roende) "JEG SER TO FLETTER. JEG ER I FINALEN". Og roper til de andre "TORPET. DET ER EN DAME. HAHAH". Ville gjerne sett hordan de reagerte om det var Mini eller Ole Martin som kom. Med tanke på hvordan disse guttene er så hadde det vel blitt gråting og klynking til Øyunn som storbonde om å velge Kjersti som 1. kjempe igjen. Jeg likte ikke hvor forbanna sikker guttene ble på seg selv når Marna kom inn, så det var ekstra deilig å se reaksjonen demmes når Heine ble valgt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #2552 Del Skrevet 11. februar 2022 shab skrev (Akkurat nå): Tror heller ikke Dorthe (Sjefen) blir spesielt fornøyd med Niklas etter å ha sett hvordan han omtaler henne gjennom oppholdet. F.eks: Marna kommer. Niklas: "Dorthe har ikke vært i en eneste kamp daaaa". Han blir vel nedgradert til vaskehjelp hos GKN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 11. februar 2022 #2553 Del Skrevet 11. februar 2022 shab skrev (2 timer siden): Ut i fra hva hva vi ser senere i denne sesongen så tror jeg faktisk at Sophie Elise (og Isak) har hatt tettere (god) relasjon til Kjersti og Vebjørn enn hva vi ser på tv. Dette er nok rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. februar 2022 #2554 Del Skrevet 11. februar 2022 Mnjah skrev (2 timer siden): Så vanvittig rent og pent hår Øyunn hadde i de forrige episodene! Hvordan er det mulig? 😅 I alle fall hvis man sammenligner med SEs fuglerede. Interessant at media ikke nevner at SE hadde kjæreste før hun kom inn på farmen forøvrig, er kun Adam som hinter til dette i et intervju. Forøvrig: Tror nok Kjersti fremstilles som hun gjør for at hun skal være underdog og vi skal heie henne frem. Det er nok mye vi ikke ser. Niklas var ekstremt hissig og ufin mot henne da det var snakk om «takknemlighet», men det ligger nok noe bak det og. Er ganske åpenbart at Heine eller Isak ikke vinner, når de har fått 0 synctid. Media kan ikke ta opp utroskap uten at de involverte innrømmer det. I tillegg må vel Kasper også skjermes siden han er utenfor offentligheten og ikke ønsker å uttale seg. Synes dette egentlig er veldig bra av norsk media selv om Sofies løgn og uttalelser gjør at utroskapen bagatelliseres, men da slipper i alle fall Kasper den direkte konfrontasjonen fra media. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. februar 2022 #2555 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg leste nettopp unnskyldningen hans på IG. Har Øyunn kommentert tilbake? Hun var rask med å svare Vebjørn da han ba om unnskyldning. Jeg finner det merkelig at mange kjendiser kommenterer hvor underholdende det er å se han på farmen. Jeg hadde blitt flau om jeg kjente en person som oppførte seg slik som han gjorde. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 11. februar 2022 #2556 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg så på God Kveld Norge (det heter det fremdeles?). I første del av programmet var Tonje programleder med Marna og Niklas som gjest. I andre del av programmet av Tonje programleder med Øyunn som gjest. Tror neppe det var tilfeldig at Nikas ikke var med i andre del. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 11. februar 2022 #2557 Del Skrevet 11. februar 2022 *blueberry* skrev (1 time siden): Media kan ikke ta opp utroskap uten at de involverte innrømmer det. I tillegg må vel Kasper også skjermes siden han er utenfor offentligheten og ikke ønsker å uttale seg. Synes dette egentlig er veldig bra av norsk media selv om Sofies løgn og uttalelser gjør at utroskapen bagatelliseres, men da slipper i alle fall Kasper den direkte konfrontasjonen fra media. Mener ikke at det skal stå «Sophie-Elise utro på Farmen», men det er jo svart på hvitt i siste klippet i bloggerne at han kjørte henne til innspillingen og at de var sammen da. (Utrolig interessant å se den episoden forøvrig, ser på Kasper at han er litt utmeldt av forholdet/henne i forhold til hva man har sett før) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. februar 2022 #2558 Del Skrevet 11. februar 2022 Mnjah skrev (4 timer siden): Joda. Men fortsatt ekstremt velstelt og rent hår på Øyunn i forrige episodene. Kanskje Marna tok med shampoo fra Torpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 11. februar 2022 #2559 Del Skrevet 11. februar 2022 Vi vet jo hvert fall hvem som ikke går ut siden personen avslørte det på Insta i en spørsmålsrunde😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2022 #2560 Del Skrevet 11. februar 2022 Louiah skrev (9 minutter siden): Vi vet jo hvert fall hvem som ikke går ut siden personen avslørte det på Insta i en spørsmålsrunde😅 Hvem var det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå