Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hørte Niklas på P4 i dag. Han var veldig flau over den barnslige oppførselen sin. Og hadde gruet seg til det kom på tv. 

Han sa også at han hadde fått trusler. Han leste opp en melding hvor en person lovte å banke han opp blant annet. Han hadde fått tusenvis av meldinger, Benjamin hadde fått masse meldinger og vennene hans hadde fått meldinger. 
Og Det synes jeg er drøyt! 

Han sa også i intervjuet at vi måtte huske på at disse gjør en jobb der inne, de får godt betalt for å lage underholdning og dette er jobben deres. Føltes som en unnskyldning for å kunne gjøre litt som han vil, men jeg tipper at han også drar på litt ekstra på de voice over’ne fordi han skal være ekstra morsom på tv. Men den barnslige reaksjonen i går var ikke påtatt, den var ekte. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pølsevann skrev (3 minutter siden):

Hørte Niklas på P4 i dag. Han var veldig flau over den barnslige oppførselen sin. Og hadde gruet seg til det kom på tv. 

Han sa også at han hadde fått trusler. Han leste opp en melding hvor en person lovte å banke han opp blant annet. Han hadde fått tusenvis av meldinger, Benjamin hadde fått masse meldinger og vennene hans hadde fått meldinger. 

Han sa også i intervjuet at vi måtte huske på at disse gjør en jobb der inne, de får godt betalt for å lage underholdning og dette er jobben deres. Føltes som en unnskyldning for å kunne gjøre litt som han vil, men jeg tipper at han også drar på litt ekstra på de voice over’ne fordi han skal være ekstra morsom på tv. Men den barnslige reaksjonen i går var ikke påtatt, den var ekte. 

Ja det er drøyt, og jeg er enig i at han sikkert prøver å være underholdene. Han nevnte at han hadde ikke trodd at han var den eneste som prøvd på det. 😅 Jeg liker uansett Niklas på utsiden av gården, men det betyr ikke at jeg heier på han der inne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (20 minutter siden):

Thaila skrev (1 minutt siden):

Han har vel strengt tatt ikke noe annet valg enn å beklage, for ikke å bli oppfattet som Norges største dra-til-tryne. Om beklagelsen er genuin er jeg mer usikker på. Det er klart at når han ser hvordan folk reagerer, så beklager han for å komme seg ut av situasjonen. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Niklas får for mye kjeft her. Det var ikke han som brøt en inngått avtale mellom alle parter. Men så lenge det gagner jentene, så virker det som all oppførsel blir heiet fram på dette forumet. Øyunn var jo åpenbart opprinnelig innstilt til å holde avtalen, før SE og Marna begynte med sin manipulering.

Lurer på hva folk hadde sagt her, hvis rollene mellom guttene og jentene hadde vært byttet om. Da hadde det nok vært ramaskrik.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (17 minutter siden):

Litt annet enn han skrev tidligere i dag enn i kommentarfeltet til Vebjørn 😅

Syns ikke denne beklagelsen er så troverdig dessverre.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (33 minutter siden):

Han måtte vel komme med en unnskyldning til slutt, ikke minst for sin egen del. Det at det har vært skrevet mye i diverse kommentarfelt og også her er en ting. Men det at folk sender trusler og mengder av meldinger til ham og også hans nærmeste er ganske så drøyt ja.

Hvert år i kjendisfarmen er det vel en person som blir uglesett pga oppførsel og det bør jo alle ha fått med seg. Han var litt morsom i starten og viste veldig god oppførsel som storbonde inntil han valgte Kjersti som førstekjempe. Men i de fleste sendingene har han vært alt for mye og fremstått ganske usympatisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (14 minutter siden):

Hva var det han sa der? 😯 fant det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Jeg reagerer ikke så mye på kommentarene hans, selv om bl.a. den om "venninnen" Tomine var drøy, men måten han hogget løs på Kjersti og Øyunn når han ble misfornøyd er ikke greit. Kommentarene kan man si var forsøk på humor som du sier, mens de angrepene der var ille. Jeg tror også han bare prøver å unnskylde seg og redde seg inn igjen, men jeg er glad for at han muligens skammer seg. Håper han gjør det, om det ikke er fordi han mener at han har gjort noe galt, så håper jeg han skammer seg fordi han ser hvordan folk reagerer på oppførselen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 time siden):

Ser at gubben til Niklas er ute og bekrefter at Niklas faktisk er slik han har blitt fremstilt, men at han også er *masse gode ord*. Han avslutter med "diagnose: menneske". 

Så ja... da er det jo bare sånn det er.

Ser at en haug av kjendiser støtter Niklas, så da er det vel greit. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 time siden):

Øyunn er den eneste som vil vinne. Hun vant jo en hytte i et annet program, og nå er hun med for å vinne en bil også! 😅

Det er jo ikke alle som har premien som motivasjon for å være med da. Og disse kjendisene får jo betalt uansett. 

Nettopp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (3 timer siden):

Helt enig. 

Nettopp lest kommentarfeltet på insta til Vebjørn (han har åpen profil) og der spør Niklas bl.a «hvilken handling tenker du på?» som tilsvar til ei som spør han om han har sagt unnskyld til Øyunn og at hun har mistet litt respekt for Niklas pga handlingen hans mot Øyunn. 

Dette skrives under siste innlegget til Vebjørn der han legger seg flat og ber om unnskyld for måten han reagerte på. 

Så når Niklas får seg til å spørre om hvilken handling han skal be om unnskyld for viser bare at den offentlige beklagelsen han kommer med nå ikke er så ektefølt akkurat. Men noe han må gjøre for å prøve å redde egen ræv etter å ha begått massivt karakterdrap på seg selv og det har stormet med reaksjoner og sinne. Han prøver nok å redde stumpene og fortsatt ha ei karriere og en omgangskrets etter Farmen. 

Noe så usympatisk som Niklas skal man lete lenge etter. Personlig finner jeg han ikke morsom heller. 

Endret av skruf
  • Liker 36
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (1 time siden):

Synes Niklas får for mye kjeft her. Det var ikke han som brøt en inngått avtale mellom alle parter. Men så lenge det gagner jentene, så virker det som all oppførsel blir heiet fram på dette forumet. Øyunn var jo åpenbart opprinnelig innstilt til å holde avtalen, før SE og Marna begynte med sin manipulering.

Lurer på hva folk hadde sagt her, hvis rollene mellom guttene og jentene hadde vært byttet om. Da hadde det nok vært ramaskrik.

Det er et spill. Selvfølgelig brytes avtaler. Hadde vært like ramaskrik om jentene hadde oppført seg som Niklas. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niklas med krampeaktige unnskyldninger, ansvarsfraskrivelser og et spill for galleriet i mediene nå for å bevare æren og omdømmet sitt. 

Sorry Nik, men dette kjøper jeg virkelig ikke. Faktisk irriterer jeg meg enda mer over all plass du får i mediebildet hele tiden. 

Håper Farmen-lønna du fikk var verdt det. 

Endret av Ctrl
  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (52 minutter siden):

Jeg reagerer ikke så mye på kommentarene hans, selv om bl.a. den om "venninnen" Tomine var drøy, men måten han hogget løs på Kjersti og Øyunn når han ble misfornøyd er ikke greit. Kommentarene kan man si var forsøk på humor som du sier, mens de angrepene der var ille. Jeg tror også han bare prøver å unnskylde seg og redde seg inn igjen, men jeg er glad for at han muligens skammer seg. Håper han gjør det, om det ikke er fordi han mener at han har gjort noe galt, så håper jeg han skammer seg fordi han ser hvordan folk reagerer på oppførselen hans.

Har mer troa på at mannen hans har satt ned foten og krevd at han unnskylder seg offentlig for å prøve å berge stumpene av ryktet hans. 

miss~Audrey skrev (48 minutter siden):

Alle kan gjøre feil og dumme seg ut. Dere som fortsetter å si stygge ting om Niklas er ikke noe bedre. Nok nå!

Dette er snakk om mer enn å gjøre en feil. Det er snakk om personligheten hans som han har vist gjennom hele Farmen, og også i Sofa. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært krav om å ha vært i minst 1 tvekamp for å komme til finaleuka. Når er finalen fylt av middelmådigheter som SE, Dorthe, Øyunn og Niklas, som alle ikke har en sjans i havet til å vinne.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man skal be om unnskyldning for noe, eller forsøke å validere andres følelser, er det sjeldent en god idé å si "unnskyld, men.." eller "jeg skjønner hva du/dere reagerer på, men..". I første omgang må man virkelig høre på andre, ta innover seg hva som blir sagt, prøve å se deres ståsted og bekrefte deres tanker og opplevelse. Unnskylde ordentlig. Det er det som er viktig. 

Så kan man vurdere å forsvare seg litt eller forklare sitt ståsted, som at man er sliten, sulten og klippet rart. Så lenge man faktisk understreker at en slags forklaring ikke unnskylder det. Men består en unnskyldning i hovedsak av dette, så fremstår det ikke som en ektefølt unnskyldning. Det fremstår som selvforsvar og et ønske om å redde sitt eget skinn. 

Jeg liker Benjamin kjempegodt og er nesten litt skuffet over at han har latt en slik unnskyldning "gå i trykken" (da det garantert har blitt snakket om først), og kommentaren til innlegget. En psykolog må da vite dette ^, trodde jeg i alle fall 😅

Men, men, det godtas sikkert av de fleste uansett. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (3 minutter siden):

Når man skal be om unnskyldning for noe, eller forsøke å validere andres følelser, er det sjeldent en god idé å si "unnskyld, men.." eller "jeg skjønner hva du/dere reagerer på, men..". I første omgang må man virkelig høre på andre, ta innover seg hva som blir sagt, prøve å se deres ståsted og bekrefte deres tanker og opplevelse. Unnskylde ordentlig. Det er det som er viktig. 

Så kan man vurdere å forsvare seg litt eller forklare sitt ståsted, som at man er sliten, sulten og klippet rart. Så lenge man faktisk understreker at en slags forklaring ikke unnskylder det. Men består en unnskyldning i hovedsak av dette, så fremstår det ikke som en ektefølt unnskyldning. Det fremstår som selvforsvar og et ønske om å redde sitt eget skinn. 

Jeg liker Benjamin kjempegodt og er nesten litt skuffet over at han har latt en slik unnskyldning "gå i trykken" (da det garantert har blitt snakket om først), og kommentaren til innlegget. En psykolog må da vite dette ^, trodde jeg i alle fall 😅

Men, men, det godtas sikkert av de fleste uansett. 

Det er jo uansett ikke Benjamin sin oppgave å be om unnskyldning da? Tipper det var mer et forsøk på å stå litt opp for Niklas. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (2 minutter siden):

Det er jo uansett ikke Benjamin sin oppgave å be om unnskyldning da? Tipper det var mer et forsøk på å stå litt opp for Niklas. 

Det har jeg ikke sagt, men synes det er rart at man som psykolog ikke forstår at en unnskyldning der det meste er bortforklaringer og å skylde på andre folk og andre omstendigheter ikke nødvendigvis blir godt tatt i mot av dem som føler seg støtt. Da kan man heller være en ren støtte på hjemmebane og hjelpe til med hvordan opptre best mulig utad. Men det er derfor jeg sier at jeg "nesten er" skuffa da, han har ikke noe egentlig ansvar, bare syntes det var rart 🙂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (4 minutter siden):

Det har jeg ikke sagt, men synes det er rart at man som psykolog ikke forstår at en unnskyldning der det meste er bortforklaringer og å skylde på andre folk og andre omstendigheter ikke nødvendigvis blir godt tatt i mot av dem som føler seg støtt. Da kan man heller være en ren støtte på hjemmebane og hjelpe til med hvordan opptre best mulig utad. Men det er derfor jeg sier at jeg "nesten er" skuffa da, han har ikke noe egentlig ansvar, bare syntes det var rart 🙂

Tror nok han bryr seg mest om Niklas sine følelser i denne situasjonen og det synes jeg er helt ok. Han får jo nok kritikk fra alle andre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...