Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Skulle ønske Øyunn hadde valgt Niklas i stedet. Han er ingen trussel, men han er så jævlig dust og irriterende og Adam hadde slått han i saging med glans. Syns Øyunn var tøff som valgte en mann, men hun valgte dessverre feil mann. Skulle valgt Niklas eller Isak. Jeg blir gal av Niklas, for en irriterende, frekk og nedlatende type! 

Haha, jeg lo høyt da de snakket om førstekjempevalget i går og sutre-Sofie bare "vælge du ho Marna så vælge ho mæ og da ryk æææ" og så spilte de skjebnesymfonien! :hoho: Passende musikk da, for Sofie så er jo det å bli 2.kjempe og være litt borte fra Isak en skjebne verre enn noe annet. Lurer på hva hun gjør om Isak blir 2.kjempe og hun må være en hel natt borte fra loverboyen sin. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

youcancallmejune skrev (3 timer siden):

Heine er pappa, voksen og så real at jeg ikke tror han velger en han mistenker er mye svakere enn seg selv. Jeg tror derfor at han velger å være nobel og lar "guttungene" slippe unna selv om begge bitcher verre enn fjortisjenter. Han feiger nok ut av kamp mot Isak, for det blir trolig en fysisk kamp. Da er det vel bare Vebjørn som står igjen?

Vebjørn er jo den eldste der inne, så at han er sterkere enn de andre i en tvekamp er jeg ganske usikker på 😄 skjønner ikke helt logikken i det. Adam tok jo ut Mini. 

Endret av Thaila
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (3 timer siden):

Heine kommer til å velge Adam. Kommer til å bli svært overrasket hvis det ikke skjer. Adam prøvde å gi Isak en «klem», men Isak nektet. Utrolig hvordan han fryser ut Adam. 

Når skjedde dette? Fikk det ikke med meg.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauv skrev (1 time siden):

Jeg er ikke særlig begeistret for Øyunn, men jeg er temmelig sikker på at det var Dorthe som brukte i-ordet.

Jeg la merke til dette også men er sikker på at det var Øyunn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (13 minutter siden):

Jeg trodde også det første gangen jeg hørte det, men etter et par tilbakespolinger tror jeg nok det er Dorthe. Øyunn har en veldig karakteristisk uttale av r-en. Uansett så er det påfallende at ingen reagarer siden det ble slike voldsomme reaksjoner sist.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lauv said:

Jeg trodde også det første gangen jeg hørte det, men etter et par tilbakespolinger tror jeg nok det er Dorthe. Øyunn har en veldig karakteristisk uttale av r-en. Uansett så er det påfallende at ingen reagarer siden det ble slike voldsomme reaksjoner sist.

Selv om verden har blitt bevisst på at i-ordet ikke skal brukes, så er historikken rundt n-ordet en helt annen.

Så at man reagerer mer på n-ordet er ikke rart i det hele tatt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurker skrev (3 minutter siden):

Selv om verden har blitt bevisst på at i-ordet ikke skal brukes, så er historikken rundt n-ordet en helt annen.

Sant. Men en liten reaksjon burde man vel kunne forvente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (3 minutter siden):

Enig, jeg synes det er annerledes, spesielt på norsk. Men det mest problematiske er å kle seg ut som de så jeg synes det var litt spess at det ble tatt opp på den måten, om hun er så woke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Thaila said:

Det var Dorthe som sa det, jeg så segmentet på nytt nå og hørte etter.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke Sophie er redd for tvekamp eller å måtte tape. Hun har penger nok til å kjøpe hytte og bil til seg selv og hele gjengen der inne. 
Hun er nok bare livredd for å måtte reise hjem og ta tak i det som venter henne der og å måtte reise fra Isak. Hun trives godt i gårdsbobla av helt andre grunner enn konkurrentene. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media melker alt de kan av konflikten som oppstod på onsdag. Ja egentlig hele sesongen.  Å være Niklas tror jeg kan være tungt om dagen. Ingen medfølelse fra meg dessverre. Maken til nedlatende mann. At tv2  har denne mannen ansatt og behandler han som "gullgutten" er direkte flaut. Niklas sa i et intervju på P4 idag at dette var siste gang han deltok i  Reality-Tv.  Vet ikke helt om jeg tror på det altså.

Endret av Murstein
La til tekst.
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (7 minutter siden):

Media melker alt de kan av konflikten som oppstod på onsdag. Ja egentlig hele sesongen.  Å være Niklas tror jeg kan være tungt om dagen. At tv2  har denne mannen ansatt og behandler han som "gullgutten" er direkte flaut. Niklas sa i et intervju på P4 idag at dette var siste gang han deltok i  Reality-Tv.  Vet ikke helt om jeg tror på det altså.

Jeg synes ikke synd på Niklas. Han har selv valgt å oppføre seg på denne måten på et populært tv-program. Det er helt tydelig at klippingen ikke har skylda, spesielt siden han har tatt kritikken dårlig også. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (24 minutter siden):

Jeg synes ikke synd på Niklas. Han har selv valgt å oppføre seg på denne måten på et populært tv-program. Det er helt tydelig at klippingen ikke har skylda, spesielt siden han har tatt kritikken dårlig også. 

Enig. Direkte flaut å se på.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (16 timer siden):

Marna er en smart dame med ben i nesa. Snakk om å røre i gryta! Måten hun bruker Sofie til å spre budskapet å helle "mer bensin på bålet" - smart. 

Sofie er på ballen også. Ser hun blir omtalt som sleip. Vel, dette er jo et spill - og hun er med! 

Vebjørn tråkker feil, og lar seg rive med av guttastemningen, men er real og sier unnskyld med én gang. 

Niklas er en skikkelig uspiselig fyr. Når Øyunn står å prater med Heine etter valget. Oppførselen til Niklas.. Jeg klarte nesten ikke å se på. Skikkelig ugreit. 

Kjersti er en god støttespiller, en real dame. Tør å si i fra, men er ikke ufin. 

Øyunn burde ha gått for Niklas som førstekjempe. Niklas hadde nok ikke turt annet enn å velge Adam som andrekjempe. Valget til Adam ville nok ha falt på saging, siden han er god i det og Niklas garantert ikke er det.. Dermed ville Niklas vært på vei hjem til 2022,og Øyunn kunne sikret vennen sin. 

Enig, veldig godt resonert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt dynamikken dem i mellom jeg. Det er et spill, hvorfor all ståheien ? Grining for å bli valgt til kjempe, hat og utfrysning for å velge noe som egentlig gagnet storbonden selv og ikke motsatt.  Ikke være venner mer fordi man kanskje blir valgt til andre kjempe. Jeg forstår ikke helt at det blir så stort. 

Endret av Klink
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så burde man jo velge en spiller som er sterk i finalen både som første og andre kjempe nå? Om man faktisk vil vinne.  Men de er mer opptatte av at de får penger for å delta , alkohol, vennskap (som uansett burde beholdes uavhengig av spillet på farmen) og være utro da . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avtalen alle gjorde i begynnelsen var en dårlig avtale. Ingenting om eventuelle scenarioer. Jeg skulle likt å se om gutta hadde hold denne avtalen selv, dersom flisa hadde vært snudd med bare guttekamper siste ukene og en mannlig storbonde siste uka der jentene hadde rotta seg sammen og planlagt sabotering om storbonden valgte ei jente. Veit i alle fall at den som ropte høyest om svik og definerte storbonden som et ræva menneske, ikke hadde nølt et sekund med å bryte en slik avtale selv. 
Hele denne sesongen har nok materiale for et fullverdig kompendium på en psykolog-konferanse. 
Men når det er sagt, er det lett å gå seg vill som deltager inne i et slikt villniss av allianser og løftebrudd. Reine Monsen på villspor med bare bruddstykker av et kart og bind for øya. 
Man skal være enormt psykisk sterk for å komme helskinnet ut….eller for noen, en total mangel på selvinnsikt og empati.  

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Og så burde man jo velge en spiller som er sterk i finalen både som første og andre kjempe nå? Om man faktisk vil vinne.  Men de er mer opptatte av at de får penger for å delta , alkohol, vennskap (som uansett burde beholdes uavhengig av spillet på farmen) og være utro da . 

Øyunn er den eneste som vil vinne. Hun vant jo en hytte i et annet program, og nå er hun med for å vinne en bil også! 😅

Det er jo ikke alle som har premien som motivasjon for å være med da. Og disse kjendisene får jo betalt uansett. 

Endret av Thaila
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...