Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena

Synd hun ikke tok Niklas. Tror dessverre at det ville blitt for vanskelig fordi både Sophie og Dorthe har et svært godt forhold til han. Da hadde hun gått imot på flere kanter og valget om guttekamp var nok vanskelig nok som det var uten ekstra belastninger i tillegg. 

Jeg tror også Adam ville hatt bedre sjans mot Niklas. Så man blir nok sosialt veldig sterkt påvirket der inne. Var nok mange som var på henne om at det måtte bli Heine fremfor Isak og Niklas som ville vært mye bedre valg. Niklas fordi han er usympatisk og rett og slett slem mot de han ikke er i allianse med og Isak fordi han er den største konkurenten og fryktelig usjarmerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at hun burde tatt Isak eller Niklas i stedet. Jeg tror uansett at Niklas ikke vinner farmen. Isak derimot kan komme langt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Øyunn gjorde det riktige med å velge en gutt. Liker egentlig Heine, men skikkelig flaut med en godt voksen mann som gjentar og gjentar at det er «urettferdig» at han blir valgt. Tapte seg litt der.

Niklas sin adferd i dette programmet orker jeg ikke kommentere engang, kvalmende.

Og så er det Vebjørn som jeg har hatt en del og utsette på opp igjennom, mange fordomsfulle uttalelser mot annerledestenkende og minioriteter. Nå synes jeg han hadde blitt litt rundere i kantene og moderert seg en del, men merker jeg får i mot ham når han driver og mansplainer hvorfor det « må komme sanksjoner» når Øyunn ikke danser etter deres pipe. Var jo helt andre holdninger overfor Kjerstis planer om å sanksjonere da hun faktisk ble løyet rett opp i fjeset av Niklas ifb førstekjempevalget.

Adam har jeg mislikt fra første program, synes ikke han kommer noe bedre fra det ettersom tiden går.

Heier fortsatt på Kjersti- håper hun vinner!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (5 minutter siden):

Synes Øyunn gjorde det riktige med å velge en gutt. Liker egentlig Heine, men skikkelig flaut med en godt voksen mann som gjentar og gjentar at det er «urettferdig» at han blir valgt.

Heine var vel først og fremst oppgitt over at han urettmessig ble beskyldt for sabotasje. Synes han tok det helt greit, sånn som situasjonen var.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBukser skrev (2 minutter siden):

Heine var vel først og fremst oppgitt over at han urettmessig ble beskyldt for sabotasje. Synes han tok det helt greit, sånn som situasjonen var.

Ja, mulig men synes det blir dumt å si flere ganger at det er urettferdig å bli valgt, når man frivillig deltar på et konsept av denne typen. Liker han ellers da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig mange her som analyserer det som skjedde i går utifra et «girl-power»-perspektiv, og synes det er veldig morsomt at gutta fikk seg «en på trynet».

For meg blir det litt anderledes. En avtale er en avtale. Man står ved den, så lenge ingen andre hadde brutt avtalen. Og det var det ingen som hadde gjort. Synes ikke man skal heie fram «backstabbing-taktikker», det blir for mye Paradise Hotel for meg.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Vebjørn vinner hele greia. Fremstår som den mest reale der inne, og ber om unnskyldning når han gjør feil. For øvrig ganske merkelig å se hvor seriøst dette er for disse folka. Begynner å snakke om brutte vennskap etc. Det er jo tragisk.

Ellers enig i at de burde innføre kjønnsnøytrale øvelser, slik at INGEN er trygge mot tvekamp, og også enig i at vinneren av tvekamp automatisk blir ny storbonde. Da må det tenkes heeeelt annerledes.

Blir garantert sabotasje av ukesoppdraget nå.

Endret av Urias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Hvem tror dere Heine velger som andrekjempe? 

Håper han velger Niklas eller Adam, og at han vinner tvekampen. Men har ingen formening om hvem han vil velge, synes farmen tok seg veldig opp etter dette programmet og ble spennende å følge med på.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt av alt dette snakket om "fellesskapet" i går. Om jeg ikke tar helt feil var det et flertall som ønsket guttekamp, deriblant Isak som sa at guttekamp hadde vært taktisk best for hans del, i tillegg til alle damene. Da blir det for dumt at fire, voksne sutrekopper skal styre hele spillet med trusler om sanksjoner.

• Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heine er pappa, voksen og så real at jeg ikke tror han velger en han mistenker er mye svakere enn seg selv. Jeg tror derfor at han velger å være nobel og lar "guttungene" slippe unna selv om begge bitcher verre enn fjortisjenter. Han feiger nok ut av kamp mot Isak, for det blir trolig en fysisk kamp. Da er det vel bare Vebjørn som står igjen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Synes det sier mye om Isak når han på sync ler nedlatende av «frøken feminist» som kommer til å sende alle gutta til finale. Synd han ikke ble valgt til førstekjempe, men godter meg stort over han og de andre gutta som tok seieren på forskudd. 

Den triumferende holdningen mot jentene var kvalm, truslene om sabotering likeså. Og så gikk de jammen meg  til sengs og surmula til slutt. Ikke mye å være stolt over.

Synes det var interessant at Marna måtte være den som påpekte hvor lite oppbacking jentene hadde gitt hverandre. Jentekamp på jentekamp. De hadde jo kjent på ubehaget hele veien, men ingen av dem hadde tenkt på å jobbe for at jentene som forsvant ut kunne påvirke at det ble guttekamp. Merkelig dynamikk at jentene gjorde det så lett for gutta, de er jo tross alt sterke konkurrenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Atheena
CecilieX skrev (5 minutter siden):

Synes det sier mye om Isak når han på sync ler nedlatende av «frøken feminist» som kommer til å sende alle gutta til finale. Synd han ikke ble valgt til førstekjempe, men godter meg stort over han og de andre gutta som tok seieren på forskudd. 

Den triumferende holdningen mot jentene var kvalm, truslene om sabotering likeså. Og så gikk de jammen meg  til sengs og surmula til slutt. Ikke mye å være stolt over.

Synes det var interessant at Marna måtte være den som påpekte hvor lite oppbacking jentene hadde gitt hverandre. Jentekamp på jentekamp. De hadde jo kjent på ubehaget hele veien, men ingen av dem hadde tenkt på å jobbe for at jentene som forsvant ut kunne påvirke at det ble guttekamp. Merkelig dynamikk at jentene gjorde det så lett for gutta, de er jo tross alt sterke konkurrenter. 

I uka Isak var storbonde fortalte han i sync at planen var at jentene skulle ut i kamp uke etter uke. Var vell først etter at Sophie nå ble utsatt at jentene gikk imot dette. Isak som er den største konkurrenten til alle har klart å holde seg unna kamp med god hjelp fra Sophie. 

Heine kommer til å velge Adam. Kommer til å bli svært overrasket hvis det ikke skjer. Adam prøvde å gi Isak en «klem», men Isak nektet. Utrolig hvordan han fryser ut Adam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Heine også vil spille nå. Han forstår vel at Adam ikke er den største konkurrenten/han er god på saging, men han vil jo ikke velge de sterkeste og klokeste (Isak og Vebjørn) derfor går han sikkert for Niklas? 

Endret av Blomsterkaret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heine bør ikke velge Adam siden han er god i saging og får velge gren. 

Atheena skrev (35 minutter siden):

I uka Isak var storbonde fortalte han i sync at planen var at jentene skulle ut i kamp uke etter uke. Var vell først etter at Sophie nå ble utsatt at jentene gikk imot dette. Isak som er den største konkurrenten til alle har klart å holde seg unna kamp med god hjelp fra Sophie. 

Heine kommer til å velge Adam. Kommer til å bli svært overrasket hvis det ikke skjer. Adam prøvde å gi Isak en «klem», men Isak nektet. Utrolig hvordan han fryser ut Adam. 

Stort sett sånn det er blant menn. De fryser ofte ut de som er yngre eller mer uerfarne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (45 minutter siden):

Enig i dette. Isak var også utrolig nedlatende mot Øyunn under jobbingen tidligere. Fikk hånlig beskjed om at hun bare måtte prøve å løfte den ene stenen de skulle bruke, da hun greide det ble hun fortalt at hun hadde en spesiell gave ettersom hun greide det🤮

I min verden er det ikke spesielt oppsiktsvekkende at en ung og sterk dame greier å flytte på stein, men «Norges tøffeste» ble meget overrasket. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...