Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Han ser mye bedre ut med kort hår synes jeg :) 

Liker de lange krøllene hans også jeg 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent de kjente hverandre fra før?

neida 😂 ikke som jeg veit, han var bare 18 år det tidspunktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (Akkurat nå):

neida 😂 ikke som jeg veit, han var bare 18 år det tidspunktet 

Ah, begynte å tenke at da hadde det vært utrolig trist at han ville kaste bort et flere års vennskaps på grunn av førstekjempe valget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, begynte å tenke at da hadde det vært utrolig trist at han ville kaste bort et flere års vennskaps på grunn av førstekjempe valget 

Nei, tror han nevnte at hun var som en venninne han kunne hatt på utsiden veldig tidlig i oppholdet. Men mulig at vennskapet betyr mer for han enn det gjør for henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (27 minutter siden):

Denne er fra Adam (18 år) til Øyunn 💔

Så kjekkas han så ut der🥰 Øyunn er tøff da💪🏻 og Niklas the dramaqueen is back😅 blir spennende på søndag! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fotosyntesen skrev (5 timer siden):

Hvis de erstatter noen av de fysiske øvelsene så synes jeg det hadde vært en bedre løsning ja.

Jeg skulle ønske de kunne gjort som på "Torpet"! Altså hatt noen kjønnsnøytrale øvelser i tillegg.  F.eks at tautrekking forsvinner dersom det er kvinne-mann, og at "Kims lek" overtar for tautrekkingen. Kims lek er vel så kjønnsnøytralt som en kan få det? 😅 Og kunnskap så klart!  Øksekast og, forsåvidt..  Jeg tror det hadde vært mye mer spill dersom man kunne valgt blant alle deltakerne, og ikke bare blant "sitt kjønn"..  Og så burde vinneren av tvekampen overta som Storbonde, for da må man tenke mye mer taktisk enn slik det er nå.  Det vil bli mye mer interessant spill dersom man gjør noen små endringer! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra Øyunn valgte guttekamp, men hun går i den samme feilen som de gjorde i fjor. Forsto ikke hvorfor de ikke valgte Lasse til førstekjempe da eller Isak nå. Det gir ikke mening. Utrolig synd å se den eneste ordentlige reale mannen bli valgt ut som førstekjempe.

Endret av Majer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnugg1 skrev (26 minutter siden):

Oppførselen til Niklas er bare tragisk 🙄

Så enig! Ble helt sjokkert over hvor ufyselig han oppførte seg, dette er ingen bra mann. Håper han ryker ut kjapt!! Heslig oppførsel, sikkert hyggelig å være gift med.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaddyDom skrev (4 timer siden):

Ja jeg skjønner ikke det ikke helt. Iallefall til Adam som hun har som hjelper. 

Nei alene tid hadde jeg også synes var digg der inne. Alle bør ut i en kamp for å være en verdig vinner. 

Og det er helt greit å «spille» spillet. Men Øyunn spilte ikke. Hun BLE spilt. 

Forsåvidt enig med deg, men det er vel fysisk umulig i kjendisutgaven mtp hvor få uker de faktisk er der? Jeg syns antall uker burde blitt bestemt mtp hvor mange deltakere de er. Slik at alle i det minste kunne hatt mulighet til å bli storbonde en uke. Når de kun er der 6 uker (si 5 "normaluker" med storbonde og ukesoppdrag) og en finaleuke. Det betyr da at det max er 5 av deltakerne som har mulighet til å bli storbonde..  Så vidt jeg vet, er de 12 deltakere ved start, noe som gjør at kun litt under halvparten har mulighet for å bli storbonde! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaddyDom skrev (4 timer siden):

Ja jeg skjønner ikke det ikke helt. Iallefall til Adam som hun har som hjelper. 

Nei alene tid hadde jeg også synes var digg der inne. Alle bør ut i en kamp for å være en verdig vinner. 

Og det er helt greit å «spille» spillet. Men Øyunn spilte ikke. Hun BLE spilt. 

Alle havner i kamper i finaleuken uansett så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyunn burde ha valgt Isak. Men dessverre lot hun seg føre av den lille slangen i paradis... Sophie Elise. Heine fortjente ikke å bli valgt. Men hva er det med Adam? Han burde jo heller manne seg opp og jobbe med psyken sin. Man kan ikke tenke at man har tapt på forhånd. Og Niklas blir bare mer og mer ufyselig. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (4 timer siden):

Jeg skulle ønske de kunne gjort som på "Torpet"! Altså hatt noen kjønnsnøytrale øvelser i tillegg.  F.eks at tautrekking forsvinner dersom det er kvinne-mann, og at "Kims lek" overtar for tautrekkingen. Kims lek er vel så kjønnsnøytralt som en kan få det? 😅 Og kunnskap så klart!  Øksekast og, forsåvidt..  Jeg tror det hadde vært mye mer spill dersom man kunne valgt blant alle deltakerne, og ikke bare blant "sitt kjønn"..  Og så burde vinneren av tvekampen overta som Storbonde, for da må man tenke mye mer taktisk enn slik det er nå.  Det vil bli mye mer interessant spill dersom man gjør noen små endringer! 

Tenker det er mye endringer de kan gjøre i sesonger som kommer. Hvis de finner en skjult skatt så kanskje de får muligheten til å påvirke hvordan storbondevalget blir eller hvilke øvelser som kan velges. Jeg har flere ganger tenkt at hvorfor kan ikke neste storbonde bli valgt på Tinget? Bør jo hete Ting av en grunn liksom. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om Isak er den sterkeste konkurrenten der jeg……ja, han er sterk og veldig praktisk anlagt, men det er ikke bare fysiske oppgaver som kommer i finaleuka. Det er også teoretiske oppgaver, selve finalen avsluttes med kunnskap. Og der tror jeg faktisk Heine er sterkere enn Isak. Også hvis det kommer konkurranse i matlaging. 

Jeg tror Heine er mere belest og har mere kunnskap fra gårdsboka inne enn Isak. Så jeg tror Øyunn valgte riktig ut i fra hvem som er mest gunstig til å ryke før finaleuka for at hun skal kunne vinne. 

Øyunn beviste i Sommerhytta at hun er en racer i å snekre og er praktisk anlagt, så for henne er det kunnskapskonkurranse det kan stå og falle på. Ergo fornuftig å prøve å få ut den som kan slå henne i det 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (7 timer siden):

Interessant at det bare er Øyunn som vil ha Adam der nå. Han er ikke populær hos noen andre, hverken guttene eller jentene. Vil tro han er et klart 2. kjempevalg.

Synes vi ser godt nå hvordan Adam egentlig er, og sikkert hvorfor de andre ikke liker ham.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBukser skrev (8 timer siden):

Ja, Marna var smart. Øyunn og SE kom veldig dårlig ut av dette.

Synes Øyunn var tøff jeg! Hun valgte det som var riktig for henne og sto veldig bra i valget sitt selv om hun fikk alle gutene mot seg. 

Synes heller Niklas og Adam kom dårlig ut av episoden.

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle kom greit ut av dette unntatt Niklas. At man kritiserer Sophie eller Adam feks blir for dumt. Det er et realityprogram hvor spill er endel av gamet. Det er lov å konspirere. Niklas derimot er en flau karakter der inne. Han virker å ta alt personlig og går ikke ting hans vei reagerer han som en psykopatisk fjortis. Valget er tatt, ferdig med det. Da bør folk være voksne etterpå. Det gjør ikke Niklas.  Han bør jo være flau over seg selv. Virker som han takler motgang ekstremt dårlig og maler fanden på veggen og legger folk for hat for ingenting. Stusslig og lite romslig karakter. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 time siden):

Øyunn burde ha valgt Isak. Men dessverre lot hun seg føre av den lille slangen i paradis... Sophie Elise. Heine fortjente ikke å bli valgt. Men hva er det med Adam? Han burde jo heller manne seg opp og jobbe med psyken sin. Man kan ikke tenke at man har tapt på forhånd. Og Niklas blir bare mer og mer ufyselig. 

Veldig mange med svak psyke som er med i år. Ingrid, Øyunn, Adam, SE, Dorthe, Tomine. Ser ut som om de piner seg igjennom oppholdet, de burde aldri blitt med på dette.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Vet ikke helt om Isak er den sterkeste konkurrenten der jeg……ja, han er sterk og veldig praktisk anlagt, men det er ikke bare fysiske oppgaver som kommer i finaleuka. Det er også teoretiske oppgaver, selve finalen avsluttes med kunnskap. Og der tror jeg faktisk Heine er sterkere enn Isak. Også hvis det kommer konkurranse i matlaging. 

Jeg tror Heine er mere belest og har mere kunnskap fra gårdsboka inne enn Isak. Så jeg tror Øyunn valgte riktig ut i fra hvem som er mest gunstig til å ryke før finaleuka for at hun skal kunne vinne. 

Øyunn beviste i Sommerhytta at hun er en racer i å snekre og er praktisk anlagt, så for henne er det kunnskapskonkurranse det kan stå og falle på. Ergo fornuftig å prøve å få ut den som kan slå henne i det 

Det er flere som er bedre enn Isak i kunnskap, det er jeg sikker på. Tror ikke han er noe ekspert på urter og blomster feks., som det gjerne kommer spm om.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...