Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spoiler

Ikke mange igjen å heie på nå. Jeg syntes litt synd i Heine siden han var den ene av gutta som ikke hadde tenkt å sabotere, når jeg så han si fra til gutta at han ikke blir med på sabotering så ble jeg glad. Heine virker veldig hyggelig og jeg er glad at han ikke synker så lavt at han saboterer, jeg er reelt sjokkert over at Vebjørn endte opp med å bli talspersonen for å sabotere ukesoppdraget

Akkurat nå så håper jeg at Marna, Øyunn, Kjersti og Heine kommer seg lengst i finaleuken (Og helst at Marna vinner) For en fornuftig og smart dame, elsket måten hun pratet til Vebjørn om sanksjonene. Der eide hun han 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Apis skrev (15 minutter siden):
  Skjul innhold

Meget godt argumentert av Øyunn, men dessverre feil mann valgt som første kjempe, Lille frøken bibelstripp, meget god til å manipulere.

Spoiler

Enten var hun dårlig på å lyve, eller så var hun dårlig til å snakke sant... For jeg tror ikke jeg hadde falt for den der altså.  "Heine sa at de skulle sabotere uansett bare fordi de kan" :P Jeg støtter jo guttekamp, og tror det hadde blitt det uansett.. -Bare synd at det var Heine som måtte ta støyten.. 

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
Frk.Show skrev (1 time siden):

Hvilket år lever en del av dere egentlig i? For en anti-girlpower holdning å henge seg opp i og kommentere at noen kvinner velger å ikke bruke BH. 

Dette har da ingenting med girlpower eller mangel på sådan. Det har å gjøre med hvordan man viser seg for andre mennesker. Jeg hadde reagert på akkurat samme måte hvis en av gutta der inne hadde brukt en bukse hvor konturene av penis og baller hadde vært like synlige! 

• Liker 5
Skrevet
Teatrica skrev (4 minutter siden):

Dette har da ingenting med girlpower eller mangel på sådan. Det har å gjøre med hvordan man viser seg for andre mennesker. Jeg hadde reagert på akkurat samme måte hvis en av gutta der inne hadde brukt en bukse hvor konturene av penis og baller hadde vært like synlige! 

Nå er ikke pupper et kjønnsorgan da. Du reagerer jo ikke på at gutta går i baris. 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
*blueberry* skrev (Akkurat nå):

Nå er ikke pupper et kjønnsorgan da. Du reagerer jo ikke på at gutta går i baris. 

Nå er du over på flisespikking bare for å forsøke å få dette til å bli en "kvinne mot kvinne"-greie. Det er det altså ikke, uansett hvor mye du prøver 🙂

• Liker 3
Skrevet
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Nå er du over på flisespikking bare for å forsøke å få dette til å bli en "kvinne mot kvinne"-greie. Det er det altså ikke, uansett hvor mye du prøver 🙂

Det er noe du finner på. Jeg synes det er for dumt å kommentere andres kropp og utseende. Det er lavmål enten det er mann eller kvinne. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Giiid, noen sa nettopp I-ordet istedenfor urbefolkningen i Amerika.

• Liker 12
Skrevet

Med så mange fyllefester de har hatt på farmen , kan jeg skjønne hvorfor det var ekkelt å tømme den utedoen🙈

• Liker 17
Skrevet
ltfutt skrev (22 minutter siden):
  Skjul innhold

Enten var hun dårlig på å lyve, eller så var hun dårlig til å snakke sant... For jeg tror ikke jeg hadde falt for den der altså.  "Heine sa at de skulle sabotere uansett bare fordi de kan" :P Jeg støtter jo guttekamp, og tror det hadde blitt det uansett.. -Bare synd at det var Heine som måtte ta støyten.. 

Spoiler

Kan jo hende Heine faktisk sa det? SE sa jo aldri at det var jug,  hvis jeg ikke gikk glipp av noe ? De filmer jo ikke alt som skjer. Hun sa jo Heine og Niklas  , og vi vet jo at Niklas sa det.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke pleid å se på Farmen tidligere. Men hvorfor er det sånn at disse kjempekampene skal være samme kjønn?

Og hvorfor er det sånn at siden det kom en jente inn så må en jente ut? 

• Liker 6
Skrevet
Pølsevann skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke pleid å se på Farmen tidligere. Men hvorfor er det sånn at disse kjempekampene skal være samme kjønn?

Hvis de erstatter noen av de fysiske øvelsene så synes jeg det hadde vært en bedre løsning ja.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Pølsevann skrev (18 minutter siden):

Godt spørsmål. Og noe jeg har stilt meg selv i 17+6 sesonger nå. Det hadde vært mye mer interessant om dem gikk inn for kjønnsnøytrale kamper. Både for å lage et "alle mot alle"-show, men også for å viske ut fysiske fordeler og ulemper som konkurransene har. Synes det er dumt at første- og andrekjempe velges ut ifra fysiske forutsetninger. Det fungerer utmerket med kjønnsnøytrale og ikke-fysiske konkurranser på Torpet, så hvorfor ikke Farmen? 

Men Strix har i 17+6 sesonger lidd av kronisk fornyelsesvegring. Noe som igjen har snytt publikum for underholdning oppigjennom årene. 

Pølsevann skrev (18 minutter siden):

Det er ikke slik til vanlig. Storbonden står fritt til å velge sin førstekjempe uavhengig av kjønn. Men i år hadde deltakerne en intern avtale seg imellom om å velge vedkommende som kom inn som utfordrer og Torpet-vinner som førstekjempe. Jeg synes det er usportslig og rart i en konkurranse. 

Endret av Ctrl
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Smos1 skrev (Akkurat nå):

Etter dagens episode har Vebjørn skrevet et innlegg på Instagram hvor han beklager egen oppførsel ovenfor Øyunn. Niklas har kommentert under og nekter å ta selvkritikk for sin oppførsel.
Hvordan er det mulig å ikke skjems over en slik oppførsel når man ser det i ettertid ..? 

Spoiler

Vebjørn beklaget jo rett etter valget og forklaringen til Øyunn også. 

• Liker 8
Skrevet
MrsMacchiato skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Ble skuffet over Vegard da han pratet om sanksjoner. Han, som jeg synes virket utrolig rettferdig av seg, sitter faktisk og legger ut om å sanksjonere, altså STRAFFE, Øyunn for et valg hun har tatt.

Kanskje ikke så rart at kvinner gjennom tidene har holdt kjeft. 

Det synes jeg ikke er det minste rart.

Det er jo et virkelig gjennomgående trekk gjennom hele bibelen og kristendommen at uønsket atferd skal straffes. 

Så det var i aller høyeste grad forventet at han skulle reagere sånn.

Skrevet
Prelunia skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Vebjørn beklaget jo rett etter valget og forklaringen til Øyunn også. 

Ja og der er jo fint det, men det er oppførselen til Niklas jeg reagerer på. En ting er hvis det går en kule varmt etter å ha gått oppå hverandre i 5 uker, men å fortsatt stå for den type oppførsel når man har fått ting på avstand syns jeg er veldig spesielt ..! 

• Liker 18
Skrevet

Hva skjer om ukesoppdraget ikke blir godkjent? Blir Øyunn andrekjempe da?

Skrevet
Spoiler

Jeg kan ikke forstå at Heine er den farligste konkurrenten. Jeg mener det er Isak. 

Litt om valg av førstekjempe

• Liker 2
Skrevet
Pølsevann skrev (4 minutter siden):

Hva skjer om ukesoppdraget ikke blir godkjent? Blir Øyunn andrekjempe da?

Nei hun får bare ikke finalekniv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...