Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cockerlover skrev (4 timer siden):

Må man skrive offentlig alt man tenker? Ja hun er på tv, på en gård hvor hun bor og jobber. Synes du det er problematisk at gutta kjører bar overkropp også? 

Hvis du blir beskjemmet av å se Dorthe helt naturlig, er kanskje heller god kveld Norge noe for deg. Der "strammer" ho seg opp. 

Ja, dette er et forum, med en tråd som handler om de og det som skjer på gården. Så ja, da lufter en hva en tenker offentlig. Liker du det ikke, så bør du kanskje ikke være på et forum.

Nei, ikke problematisk at noen viser bar overkropp, ei heller om damene går i en kort bh-topp.

Neitakk, slike kjedelige programmer om kjendisers smått og stort finner jeg tilbakestående.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (1 time siden):

Adam og Niklas var vel i samme allianse, Adam kunne ikke velge han. 

Tror ikke de var i allianse, det var bare at de delte seng på det tidspunktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg må jo si at her er det jo SE som er den store hjernen bak valget til Øyunn. Hun sa jo rett ut at det beste var om Heine ble valgt til førstekjempe, og det ble han jo. Så lyver SE om hva Heine skal ha sagt for å redde sin egen og Isak sin ræv. Samtidig sitter hun stille i båten når Øyunn annonserer sitt valg. Skikkelig feig kvinne.

Vebjørn kaster rundt seg ordene «felleskapets beste», men det har jo ingenting med Øyunn sitt valg å gjøre. Det er paradoksalt at han mener ukesoppdraget må saboteres - det er jo det motsatte av å tenke på fellesskapets beste? Veldig lite gjennomtenkt fra en gladkristen mann. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderer skrev (1 time siden):

Flere enn meg som synes Niklas har ufin oppførsel til tider? Har tidligere hatt litt sansen for han, men i farmen har han vist seg å være egoistisk og takle at ting går i mot han svært dårlig. Sutrete og barnslig oppførsel.

Også veldig rart at de ikke har fått noen konsekvenser for stjeling på markedet, smuglet inn mat og alkohol til gården. Og flaut av deltakerne som takker ja til dette programmet som varer i 6 uker, og så klarer de ikke å leve på litt mindre mat disse ukene.. 

Heier på Heine, Vebjørn og Kjersti. De har stått på hele veien og vært ærlige. 

Niklas virker veldig som en type som man bare «må» la seg bli overkjørt og herjet med hvis man ønsker å bevare husfreden. Med en gang noe byr han litt i mot så er helvete løs og gjett om han fører regnskap over andres personlige feil og svakheter som han godter seg med. Sine egne tilkortkommenheter er han tilsynelatende helt blind på. 

• Liker 44
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Ja, dette er et forum, med en tråd som handler om de og det som skjer på gården. Så ja, da lufter en hva en tenker offentlig. Liker du det ikke, så bør du kanskje ikke være på et forum.

Nei, ikke problematisk at noen viser bar overkropp, ei heller om damene går i en kort bh-topp.

Neitakk, slike kjedelige programmer om kjendisers smått og stort finner jeg tilbakestående.

Men å kommentere kropp/ utseende kan man vel holde seg for god for?  Diskuter gjerne hvordan de oppfører seg der inne og hva de gjør, men å gjøre narr av kropp/ klær blir for dumt. Skam deg på dine egne vegne, ikke fordi Dorthe droppet BH-en. 

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Men å kommentere kropp/ utseende kan man vel holde seg for god for?  Diskuter gjerne hvordan de oppfører seg der inne og hva de gjør, men å gjøre narr av kropp/ klær blir for dumt. Skam deg på dine egne vegne, ikke fordi Dorthe droppet BH-en. 

Det er din mening, jeg kommenterer det jeg vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ufattelig barnslig oppførsel av guttakrutt som åpenlyst jublet og gratulerte hverandre da Marna kom inn på gården

Og utrolig dobbeltmoralsk av Vebjørn som snakket så varmt om felleskapets beste og fikk Kjersti til å la være å sabotere da hun urettmessig ble førstekjempe og var forbanna. Nå derimot snakker han om at det er helt på sin plass med sanksjoner, aka sabotering…….ikke mye fellesskapets beste han har i fokus når det ble guttekamp. Har hatt sansen for Vebjørn til nå, men det forsvant fort 

For noen barnslige fyrer! Niklas har jeg aldri hatt sansen for, og enda mindre nå etter å ha sett farmen. Den typiske mobberen i skolegården 

Om Vebjørn og guttakrutt generelt 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

For en ræva oppførsel av Niklas! Jeg syntes i utgangspunktet ikke at han har vært så fæl men nå var han uspiselig. 

De andre mannfolka oppførte seg også dårlig, men samtidig skjønner jeg at man der inne reagerer sterkere(og annerledes) enn ute i den ekte verden....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (11 minutter siden):

Hvilket år lever en del av dere egentlig i? For en anti-girlpower holdning å henge seg opp i og kommentere at noen kvinner velger å ikke bruke BH. 

Ja.. Hvis Dorthe ønsket å gå i baris slik som gutta så burde vel egentlig det også være greit i 2022

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Etter dagens episode, er jeg ikke så veldig opptatt av hvem som vinner. Men forferdelig opptatt av at det IKKE blir Niklas! 🙈 

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk.Show skrev (33 minutter siden):

Hvilket år lever en del av dere egentlig i? For en anti-girlpower holdning å henge seg opp i og kommentere at noen kvinner velger å ikke bruke BH. 

Er det girlpower å se sjuskete ut? Jeg syntes det ser sjuskete ut, med kun en neglisje blandt andre og ja, alle kan se så sjuskete ut de bare vil i sin egen stue, men når en tv-personlighet gjør det offentlig på tv så utøver jeg min rett til å kommentere at det ser ikke bra ut.

Har da ingenting med girlpower å gjøre? Hadde Heine eller Isak kommet spradende i en speedo, så hadde jeg kommentert at det ser sjuskete ut det også.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (6 timer siden):
  Skjul innhold

Heia Øyunn, det hadde jeg ikke trodd. Synes begrunnelsen hennes var veldig god. Men hun ble manipulert av SE både til å velge gutter og til å ikke velge Isak.

Lurer på hvorfor TV2 ikke fokuserer mer på spillet til SE, det er relativt ekkelt å se SE trøste Øyunn, når vi samtidig vet at løgnen fra SE er grunnen til at Heine ble valgt.  

Spoiler for onsdag. 

Sååå enig🙌

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Er det girlpower å se sjuskete ut? Jeg syntes det ser sjuskete ut, med kun en neglisje blandt andre og ja, alle kan se så sjuskete ut de bare vil i sin egen stue, men når en tv-personlighet gjør det offentlig på tv så utøver jeg min rett til å kommentere at det ser ikke bra ut.

Har da ingenting med girlpower å gjøre? Hadde Heine eller Isak kommet spradende i en speedo, så hadde jeg kommentert at det ser sjuskete ut det også.

En viss mann der inne har bleik og kvapsete kropp, uten at jeg skal henge ham ut med navn her. Men den kroppen synes jeg faktisk er mye verre å se på enn Dorthes brystvorter. Likevel, jeg har ikke kommentert det før nå, holder meg vanligvis for god til å kroppsshame andre.

Det er et samfunnsproblem at kvinner stadig skal kritiseres for kropp og utseende, mens menn slipper helt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tradegy skrev (26 minutter siden):
  Skjul innhold

Etter dagens episode, er jeg ikke så veldig opptatt av hvem som vinner. Men forferdelig opptatt av at det IKKE blir Niklas! 🙈 

Spoiler

Niklas har vel begått sitt eget karanterdrap nå. Flaks for han at ikke alle ser på farmen. Niklas var en favoritt før farmen startet, nå må jeg slutte å se på Sofa, klarer ikke fyren. 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Meget godt argumentert av Øyunn, men dessverre feil mann valgt som første kjempe, Lille frøken bibelstripp, meget god til å manipulere.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 minutter siden):

Dagens episode: 

Skjul innhold

Herregud for en barnehage av flere av gutta. Et realt shitshow. Det snakkes om sanksjoner, sabotasje, straff og utfrysning, og setter Øyunn til veggs og i en umulig posisjon. Et ufint angrep på Øyunn. Dette er for fanden en konkurranse! Ikke en rettssak med gjennomgående undertegnede dokumenter. 😜 Det er mange som har sunket i mine øyne nå. Klarer ikke ta noen av de seriøs igjen. Ikke engang de få jeg hadde igjen å like. 

Øyunn valgte guttekamp med Heine i spissen. Fy fader så tøff hun er. Det står det stor respekt av. Hele veien har jeg sett på Øyunn som en jeg ikke helt har fått tak på, hverken til eller fra. Men nå har jeg fått minst 10 gode grunner samtidig for å like henne. Hun har faktisk bein i nesen, hun står opp mot urett, hun tar sine avgjørelser og hun står for det. 10/10!

Jeg har så avsmak på Niklas og reaksjonen hans at jeg ble fysisk uvell av det. Trassig 5-åring. Jeg kan nesten ikke tro at han oppfører seg slik. At Øyunn tok han for seg er helt glimrende.

Sutrete, hevngjerrige og barnslige menn er direkte usjarmerende. Og i dagens episode var det flust av de.

Synes dog Øyunn kunne fått litt mer støtte fra damene på gården etter avgjørelsen. Følte de stakk og gjemte seg for å unngå konfrontasjonene, og at Øyunn ble stående nesten alene igjen. 

Hvis det er slik at det er Øyunn som står på "hatelisten" til Niklas etter dette, så sier jeg bare "gratulerer Øyunn". Hun får ingenting igjen for å omgåes en slik person uansett, og det er greit å ha han på avstand. 

Det er helt i orden for meg at Øyunn og Marna står i finalen nå :) 

Og Kjersti.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...