Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

HerKommerMummi skrev (30 minutter siden):
  Skjul innhold

Øyunn er er dronning i mine øyne! Var så kult å se på dagens episode, synes hun argumenter veldig bra! Og topp at Kjersti og Dorthe støtter henne foran gruppa! 

Da Adam var storbonde så valgte han vel en gutt, basert på det han sa i dag. Hvilken gutt valgte han som 1. kjempe igjen? 

Skjul innhold

Om onsdagens episode 

Nei, Adam valgte Tomine da han var storbonde 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrsMacchiato
Spoiler

Jeg synes Adam kommer særdeles dårlig ut av dagens episode. Det å kaste bort et vennskap med Øyunn fordi hun tok det valget hun gjorde, viser mye om hva slags "venn" han er. Øyunn tok et valg basert på at gutta hadde kommet med trusler mot henne, og Adam var med på å true henne. "Hvis du velger en gutt, så vil jeg ikke være venn med deg på utsiden". Slike trusler hører ikke til i et godt vennskap. 

Jeg støtter Øyunn 100% i valget hun tok, med begrunnelsen for hvorfor hun tok det valget. Når gutta oppfører seg så nedrig som de gjorde da Marna kom inn, og begynte med disse truslene, ser jeg det som helt rett å sanksjonere DEM for slik oppførsel. Kan aldri se for meg ar jentene hadde oppført seg så usmakelig. 

Dagens episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (22 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Uansett om Øyunn brøt en avtale eller ikke. Hun kommer til å få den støtten hun fortjener. Det er helt klart Niklas som kommer dårligst utav kveldens episode og for så vidt hele Farmen oppholdet.  Oppførselen fra Marna kommer gående til førstekjempe valget er tatt, er under en hver kritikk for alle gutta der inne. Lite sjarmerende! At Niklas da "melker" det videre etter at valget er tatt, er utrolig barnslig og umodent. 

Øyunn er rå, som tok det valget. Liker også at Dorte og Kjersti stod opp for henne i ettertid.  At SE hold kjeft i plenum er vel ikke mer enn forventet.

Synsing om kveldens episoder.

Spoiler

Sophie Elise er vel så redd for at Isak skal kicke henne ut av senga og velger derfor å holde kjeft og late som hun ikke er en del av det. Øyunn er rå! 😄  

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Sophie Elise er vel så redd for at Isak skal kicke henne ut av senga og velger derfor å holde kjeft og late som hun ikke er en del av det. Øyunn er rå! 😄  

Spoiler

Virket ikke som om Isak tok det så tungt. Han sa jo i sync at det beste for han var gutteksamp. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (2 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Virket ikke som om Isak tok det så tungt. Han sa jo i sync at det beste for han var gutteksamp. 

Spoiler

Forstår meg ikke på Isak, vet ikke hvor jeg har han i forhold til om han kødder eller hva. Og han er så ufattelig slu. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (13 timer siden):

Dette er skikkelig flåsete og overfladisk observert, men der de andre damene på Farmen går med bh, så blir jeg litt beskjemmet nesten på Dorthes vegne der hun går bhløs i den stygge silketoppen (altså, er det undertøy hun går med) mens brystene lever sitt eget liv. Du er på tv, stram deg opp! Glamour Dorthe liksom.

Puppene er nå så, men jeg stusser litt over valget av singlet. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (35 minutter siden):

Elsker Øyunn sin instastory nå med sangen «Sweet but psycho»🥰

Skjønner virkelig ikke hvordan Niklas kan ha flere følgere enn Øyunn

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Det var jo en interessant episode i dag. Jeg klarer ikke helt å velge side. Synes ikke Niklas er usmakelig. Jeg hadde sikkert også fnist/ledd om noen sto og sa unnskyld for et valg de selv nettopp hadde tatt. Det er et eller annet med Øyunn jeg ikke liker. Litt skinnhellig, kanskje? Samtidig liker jeg henne litt. 

Heier på Isak, jeg. 🤞😆 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (11 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke hvordan Niklas kan ha flere følgere enn Øyunn

Mange avfølger nå. Så nå har han gjort profilen privat i håp om å få flere nysgjerrige følgere.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Det var bra at hun valgte guttekamp! Men, hun burde jo ikke valgt Heine! Følte det var helt bortkastet. Jeg er fremdeles ikke noe fan av Øyunn... 

Hun burde valgt Isak, som ER den største konkurrenten og en player som hadde tatt det på en god måte uten å bli sur. Eller Niklas fordi Niklas har vært veldig barnslig og fordi Adam sikkert klarer å slå ham ut i kamp. 

Nå håper jeg Heine overrasker og velger en av de to.

Ellers i episoden

Adam var veldig smålig og det var unødvendig å gi Øyunn så mye tyn, men det er lov å bli lei seg og jeg tror han angret seg fort. Han er litt som et barn. 

Men hallo! Forestillingen, haha! Publikum elsket Kjersti (som spilte vann 😂😂) sin Gubba Noa -sang. Og Isak har en merkelig dragning mot fjærkre altså, både i Farmen og Tøffeste. 

Dagens episode

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (14 timer siden):

Dette er skikkelig flåsete og overfladisk observert, men der de andre damene på Farmen går med bh, så blir jeg litt beskjemmet nesten på Dorthes vegne der hun går bhløs i den stygge silketoppen (altså, er det undertøy hun går med) mens brystene lever sitt eget liv. Du er på tv, stram deg opp! Glamour Dorthe liksom.

Må man skrive offentlig alt man tenker? Ja hun er på tv, på en gård hvor hun bor og jobber. Synes du det er problematisk at gutta kjører bar overkropp også? 

Hvis du blir beskjemmet av å se Dorthe helt naturlig, er kanskje heller god kveld Norge noe for deg. Der "strammer" ho seg opp. 

• Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Spoiler

Heia Øyunn, det hadde jeg ikke trodd. Synes begrunnelsen hennes var veldig god. Men hun ble manipulert av SE både til å velge gutter og til å ikke velge Isak.

Lurer på hvorfor TV2 ikke fokuserer mer på spillet til SE, det er relativt ekkelt å se SE trøste Øyunn, når vi samtidig vet at løgnen fra SE er grunnen til at Heine ble valgt.  

Spoiler for onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Bra episode med innblikk i dilemmaer og spillet. Fascinerende å se hvor "selvsentrert" mange blir i en sånn "spill-setting", og at de ikke evner å ha litt mer perspektiv på å se en sak fra flere sider. Koker litt for mye i toppen på en del. Men sånn er det gjerne når man står midt oppi situasjoner, følelsene tar litt over for fornuften.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

ØYUNN! Takk! 

Nå foreslår jeg at Dorthe bytter ut Niklas med Øyunn på «God kveld Norge». Det hadde vært fint. 

Noen andre som har lagt merke til hvordan Niklas spisser til munnen sin/bittet sitt når han er sint? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmescenario om tvekampen som står for tur (dersom en annen førstekjempe ble valgt): 

Spoiler

Hadde likt å se Isak bli valgt som førstekjempe. Da hadde SE blitt stresset og lei seg. Fått smake sin egen medisin. Isak hadde nok tatt det med ro. Isak hadde valgt Niklas som andrekjempe. Han har jo sett at Adam er flink i saging. Niklas hadde selvsagt blitt forbanna, kanskje valgt øksekast eller kunnskap (du vet, han har jo kunnskap om kjendiser osv 🙃). Niklas hadde nok også sagt at det MÅTTE bli han som fikk besøk. 

Vinneren av tvekampen hadde sannsynligvis blitt Isak, hvis ikke hadde selvfølgelig SE trukket seg. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (35 minutter siden):
  Skjul innhold

Det var bra at hun valgte guttekamp! Men, hun burde jo ikke valgt Heine! Følte det var helt bortkastet. Jeg er fremdeles ikke noe fan av Øyunn... 

Hun burde valgt Isak, som ER den største konkurrenten og en player som hadde tatt det på en god måte uten å bli sur. Eller Niklas fordi Niklas har vært veldig barnslig og fordi Adam sikkert klarer å slå ham ut i kamp. 

Nå håper jeg Heine overrasker og velger en av de to.

Ellers i episoden

Adam var veldig smålig og det var unødvendig å gi Øyunn så mye tyn, men det er lov å bli lei seg og jeg tror han angret seg fort. Han er litt som et barn. 

Men hallo! Forestillingen, haha! Publikum elsket Kjersti (som spilte vann 😂😂) sin Gubba Noa -sang. Og Isak har en merkelig dragning mot fjærkre altså, både i Farmen og Tøffeste. 

Dagens episode

Spoiler

Hadde vært artig om hun, istedetfor å komme med en laaaang forvarstale for sitt valg, hadde sagt: "Jeg har ikke tenkt å begrunne valget mitt. Men jeg velger Isak"

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...