Tulla25j Skrevet 8. februar 2022 #2181 Del Skrevet 8. februar 2022 Gøy at Marna tar en sjanse og røsker opp litt. Hun har ingenting å tape nå uansett. Gutta står jo sammen, synes det er svakt av jentene. Hvorfor ikke bare å stå sammen og få en guttekamp? Når det er sagt så har de jo latt gutta styre fra dag 1. Shabana burde valgt Kjersti som storbonde i uke 3, da hadde det nok sett annerledes ut. Tomine gjorde heller ikke et smart valg med å velge en gutt som storbonde. De har seilt igjennom fordi jentene har latt de gjøre det. Skulle ønske Marna hadde vært fredet, det hadde gjort alt enklere. Samtidig hadde det vært gøy om Øyunn hadde baller til å velge guttekamp. Sophie blir jo brukt av Isak. Han har gjemt seg bak henne hele veien. Om han spiller på følelsene hennes eller ikke skal jeg ikke spekulere i, men han nyter godt at hun står i front for han. Øyunn velger nok ikke Isak i morgen uansett, pga Sophie. Da blir det isåfall Niklas ja, så hun har muligheter for å få Adam videre selv om han blir 2.kjempe. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 8. februar 2022 #2182 Del Skrevet 8. februar 2022 Djungelvrål skrev (23 minutter siden): Hvis det blir guttekamp så ryker ihvertfall den kniven, det er helt sikkert. Da er det mange av gutta som går sammen om å enten la være å fullføre ukesoppdrag eller å sabotere. Det er ikke sikkert! De har jo Vebjørn som kan snakke dem til fornuft. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #2183 Del Skrevet 8. februar 2022 HerKommerMummi skrev (13 minutter siden): Det må da være greit å gå uten bh, synes det er herlig at Dorthe har et avslappet forhold til det. En ting som jeg synes var fascinerende i dag var da Sofie sto med sola i ansiktet så kunne man se hvor hun har satt botox. Det var kun et felt mellom brynene som sto stille, mens resten av ansiktet bevegde seg. Har aldri sett det på denne måten før, var merkelig å se på. Var det flere som så det? Har sett det hele tiden. Hun har jo operert ansiktet 6-7 ganger + satt mye filler og botox så det setter spor. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 8. februar 2022 #2184 Del Skrevet 8. februar 2022 SE sier at hun gruer seg til en hendelse som skjer denne uka. Kan det være en heftig krangel som oppstår fordi Øyunn velger Niklas som førstekjempe? Kanskje Isak og SE krangler pga dette? Kan faktisk finne på å heie frem Øyunn hvis hun bryter den (idiotiske) avtalen🤩 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. februar 2022 #2185 Del Skrevet 8. februar 2022 Cid skrev (På 1.12.2021 den 21.18): Hvem her skal følge med på? Det starter 11 januar, leste nå på Facebook hvor Shabana la ut et innlegg på TV2 sin Facebook-side Jeg gleder meg Til de som ikke huske alle som skulle være med (jeg har glemt flere allerede ) https://www.tv2.no/a/14006647/ Edit: INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg når man diskuterer torpet episoden lenger 110 sider? Bare ja.. Tenkte jeg skulle sette meg med tråden, men jeg vet jammen ikke🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 8. februar 2022 #2186 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg håper også Øyunn bryter den teite avtalen. Jeg liker Adam godt, men kun kan jo ikke ta hensyn til ham. Niklas var glad i Ingrid men valgte allikevel å utsette henne for å nærmest garantert ryke ut. Og Adam valgte tross alt jentekamp da han var storbonde. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #2187 Del Skrevet 8. februar 2022 Gleder med pittelitt til å se ansiktet til Niklas om det blir han. 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 8. februar 2022 #2188 Del Skrevet 8. februar 2022 Blomsterkaret skrev (8 minutter siden): SE sier at hun gruer seg til en hendelse som skjer denne uka. Kan det være en heftig krangel som oppstår fordi Øyunn velger Niklas som førstekjempe? Kanskje Isak og SE krangler pga dette? Kan faktisk finne på å heie frem Øyunn hvis hun bryter den (idiotiske) avtalen🤩 Det er sikkert den krangelen med Isak som var fæl… hun hauser det sikkert litt opp 😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 8. februar 2022 #2189 Del Skrevet 8. februar 2022 Hvor mye skal de egentlig melke den romansen mellom Isak og Sophie? Blir jo ikke overraska, men det har jo vært snakket om siden innspillingen. Stakkars Kasper! Og angående dette om hun var utro eller ikke. I og med at de viser klippet i bloggerne hvor han kjører henne så er det «bevis» nok. Da er det veldig rart om de skal kline,også slå opp rett før hun drar inn på gården. Hun vil uansett at vi skal spekulere, og nekter å kommentere noe annet enn skuldreopptrekninger. Hun bruker det dessverre for det det er verdt for hun vet at folk biter på. Tviler på at vi får noe kommentar etter Farmen uansett. Hun må selvfølgelig bestemme selv hva hun skal kommentere altså, men hun legger jo opp til mye av ryktene/spekulasjonene selv. Det at mediene glatter over det hele gjør jo de bare mindre troverdig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 8. februar 2022 #2190 Del Skrevet 8. februar 2022 Tulla25j skrev (7 minutter siden): Det er sikkert den krangelen med Isak som var fæl… hun hauser det sikkert litt opp 😂 Haha, ånei😂 Da blir jeg skuffa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 8. februar 2022 #2191 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) Det ironiske er at Sophie begynner å gråte fordi den nye flørten hennes ikke oppfører seg som eksen... Karmaaaaa. Hun føler seg ikke respektert eller sett og hørt av Isak stakkars.., bare synd hun hadde en kjæreste hjemme som hun før har skrytt opp i skyene fordi han alltid støttet henne, alltid så hennes side av saken og lyttet til alt hun hadde å si. Endret 8. februar 2022 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. februar 2022 #2192 Del Skrevet 8. februar 2022 Sorry om jeg henger etter, har ikke fått sett dagens episode enda, det har vært for travelt. Har heller ikke fått lest alt men det sto et sted om Dorthe sine «dårlige» pupper under toppen hun bruker på farmen. Fant det ikke igjen i farta. Synes det står respekt av at Dorthe fjernet store silikonpupper etter mange år. Hun har ikke puttet inn noe nytt etter alle disse årene. Sophie fjernet også sine fordi de var så harde, og med mye positivt i media rundt det. Hun satte imidlertid inn nye små raskt og har øket volumet flere ganger så hun er minst der hun var i utgangspunktet. Dorthe tok ut silikonen og har ikke fylt opp nytt. Hun ledet Gullruten med de mer flate rett etter hun fjernet og de vi ser i dag er de samme. Kudos til Dorthe som i flere år har vist hvordan brystene kan se ut etter fjerning av store silikonpupper og står for det. I motsetning til Sophie som stadig fyller opp mer og mer … 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. februar 2022 #2193 Del Skrevet 8. februar 2022 Irriterer meg at jeg husker ting som dette; https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elises-farmen-onske-gikk-i-oppfyllelse-han-er-noe-for-meg/s/12-95-3424131473 Jeg visste jeg hadde lest om SE før Farmen og uttalelser om Isak. Litt rart å si sånt dersom hun var i et forhold. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Janzypants Skrevet 8. februar 2022 Populært innlegg #2194 Del Skrevet 8. februar 2022 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Dette er skikkelig flåsete og overfladisk observert, men der de andre damene på Farmen går med bh, så blir jeg litt beskjemmet nesten på Dorthes vegne der hun går bhløs i den stygge silketoppen (altså, er det undertøy hun går med) mens brystene lever sitt eget liv. Du er på tv, stram deg opp! Glamour Dorthe liksom. Teatrica skrev (3 timer siden): Det er heldigvis ikke bare meg altså 🤣 *blueberry* skrev (2 timer siden): Er det så innmari viktig at damer har på seg bh hele tiden? 🙄 Veldig enig med deg! Hatsumomo skrev (2 timer siden): Generelt - nei. På tv, av en som liksom skal fremstå litt sånn fin på det, JA! Nå må dere gi dere, da! Herlighet! Må vel være lov å gå uten BH fra tid til annen? Har dere alltid på dere bh når dere er hjemme? Jeg elsker å gå uten bh når jeg er hjemme, da jeg syns det strammer og er tungt for skuldrene mine å ha det på i lengre tid. Dorthe har vel også de senere årene vist at hun overhodet ikke er noen diva? Jeg mener, hun sminker seg vel nesten aldri bortsett fra når hun har hatt GKN-sendingene. Et TV-team fikk følge henne da hun skulle operere ut galleblæra for en stund siden. Jeg syns hun har vist seg ganske naturlig de seneste årene, og helt ærlig syns jeg hun til tider får litt ufortjent tyn her inne, men det virker som om jeg er den eneste som synes det 🤷♀️ Men å henge seg opp i at hun tilsynelatende går litt uten bh der inne, syns jeg er lavmål.. Må være utrolig deilig å slippe den "tvangstrøya" av og til! 50 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. februar 2022 #2195 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Hvilken episode av Bloggerne ser vi Kasper kjøre SE til Farmen? Har ikke fulgt med på bloggerne, men kunne tenkt meg å se den seansen, bare! EDIT: Never mind! Jeg fant ut av det. Og det var overhodet ikke slik jeg så det for meg Huff, stakkars Kasper! De sitter i bilen og SE sier hun gleder seg til de skal se Farmen Kjendis sammen i Januar! 😢 Stakkars fyr! Endret 9. februar 2022 av Janzypants 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. februar 2022 #2196 Del Skrevet 9. februar 2022 Tvillingsjel skrev (2 timer siden): 110 sider? Bare ja.. Tenkte jeg skulle sette meg med tråden, men jeg vet jammen ikke🤭🤭 Vel høsten er rett rundt hjørnet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 9. februar 2022 #2197 Del Skrevet 9. februar 2022 Måtte inn å se den episoden før SE dro inn på farmen. Uff uff uff, stakkars skjønne og gode gutt Kasper er. Hvis SE har noe som helst selvinnsikt angrer hun bittert nå og langt inn i fremtiden. Håper Øyunn kan kvinne seg opp litt og velge en mann til 1. kjempe. Marna er virkelig en frisk pust inne på farmen. Kjersti, Marna og Vebjørn står nå igjen som favoritter. Håper faktisk Adam kommer rett etter de. Han er ung, over-morsom og kanskje ikke den beste storbonden. Men han er ekte. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. februar 2022 #2198 Del Skrevet 9. februar 2022 Hatsumomo skrev (6 timer siden): Generelt - nei. På tv, av en som liksom skal fremstå litt sånn fin på det, JA! Dorthe uten bh? Jeg har ikke lagt merke til det. Hun har jo hatt en ganske løs og slaskete stil hele oppholdet. Ikke noe særlig glamour mens hun er på gården. Digre gensere, støvler og slikt. Det er vel ok. Jeg får visst ikke med meg alle detaljene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. februar 2022 #2199 Del Skrevet 9. februar 2022 Har sett onsdagens episode. Den var gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 9. februar 2022 #2200 Del Skrevet 9. februar 2022 Selv om jeg synes det er gøy at Marna kommer og rører litt i gryta så håper jeg fortsatt at det blir jentekamp! Kanskje Marna endelig kan slå ut Dorthe. Skjønner ikke hva hun sutrer for, han har ikke vært i tvekamp en eneste gang. Også synes jeg ikke Adam fortjener å bli dolka i ryggen. Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk ser på han som svakeste ledd i en tvekamp når du har folk som er såpass mye eldre (Vebjørn og Heine) og ute av form (Nicklas) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå