Benazim Skrevet 7. februar 2022 #2081 Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Det er snakk om å følge reglene, når man er med på en konkurranse så er der regler man må følge ellers burde man bli diskvalifisert Ja, men det var ikke det jeg mente noe om. Og det er heller ikke brudd på konkurransereglene folk som har uttalt seg om det, har blitt i harnisk over. Det er derimot at dette liksom skal være stjeling og lovbrudd. Men det er det jo vitterlig ikke. 4
Trotwood Skrevet 7. februar 2022 #2082 Skrevet 7. februar 2022 11 minutter siden, Lafamiglia said: Det er virkelig rart at så mange er moralsk forarget over "stjelingen" på markedet. Dette jo ikke tyveri i juridisk forstand. Farmen er et fiktivt univers som er skapt av TV2. De som står på markedet, er ikke kjøpmenn som falbyr sine varer. De er derimot skuespillere og statister, som forvalter rekvisitter som TV2 har kjøpt inn til serien. Når deltagerne/skuespillerne i serien tar for seg av rekvisittene som er kjøpt inn til serien, er det særdeles underlig å kalle det "tyveri" i mine øyne. Dessuten ble det lagt opp til det, gjennom at de liksom skulle "passe på" en bod. Hvor i all verden kommer dere fra, alle dere som mener at dette er det samme som stjeling og tyveri????? Det handler jo ikke om å begå faktisk lovbrudd eller ei, men å følge spillereglene. Man er med på leken og leken er at man jobber hardt for å få liksompenger for å kjøpe ting på liksommarkedet. I denne liksomverdenen finnes også lensmann som kan påvirke spillet videre. Når noen kjører sitt eget løp og representerer gruppa ved å stjele heller enn å gjøre seg fortjent til noe ekstra så skjønner jeg godt at man reagerer. Konsekvensene vil jo kunne gå ut over andre. I vanlig Farmen i fjor kom jo lensmann for å lete etter geiter, ble løyet til, kom tilbake og tok fra de både geiter og høns som straff for å ha løyet. Om de bare hadde tatt smaksprøver fra boden de skulle passe på hadde det nok ikke folk reagert, men det var jo ikke måte på hvor mye de raska med seg. 18
*blueberry* Skrevet 7. februar 2022 #2083 Skrevet 7. februar 2022 Lafamiglia skrev (20 minutter siden): Det er virkelig rart at så mange er moralsk forarget over "stjelingen" på markedet. Dette jo ikke tyveri i juridisk forstand. Farmen er et fiktivt univers som er skapt av TV2. De som står på markedet, er ikke kjøpmenn som falbyr sine varer. De er derimot skuespillere og statister, som forvalter rekvisitter som TV2 har kjøpt inn til serien. Når deltagerne/skuespillerne i serien tar for seg av rekvisittene som er kjøpt inn til serien, er det særdeles underlig å kalle det "tyveri" i mine øyne. Dessuten ble det lagt opp til det, gjennom at de liksom skulle "passe på" en bod. Hvor i all verden kommer dere fra, alle dere som mener at dette er det samme som stjeling og tyveri????? Det handler mer om konseptet. Når de bare kan stjele hva de vil på markedet så blir jo vitsen med å streve med ukesoppdraget helt bortkastet. Når stjeling sammen med smugling gjør at de har masse alkohol og mat så blir livet på gården mye enklere enn konseptet legger opp til. Det skal jo være litt strevsomt. Det handler også om å holdningene de viste etter stjelingen på markedet, at dette bare var supert. 14 1
Justlooking Skrevet 7. februar 2022 #2084 Skrevet 7. februar 2022 Håper på Vebjørn og Kjersti - eventuelt Marna og Adam. Heine også. Resten unner jeg ikke seieren. Alle har gjort feil men den alliansen som trekker mest i trådene fortjener ikke seieren 😊 14
Klink Skrevet 7. februar 2022 #2085 Skrevet 7. februar 2022 Jeg syns det er rart de ikke klarer seg uten å måtte lure til seg ting. Hvorfor er de med på konseptet når det virker som de uansett lever som normalt utenom kameraene. 10
Blomsterkaret Skrevet 7. februar 2022 #2086 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Justlooking skrev (22 minutter siden): Håper på Vebjørn og Kjersti - eventuelt Marna og Adam. Heine også. Resten unner jeg ikke seieren. Alle har gjort feil men den alliansen som trekker mest i trådene fortjener ikke seieren 😊 Veldig enig i rangeringen her. Dersom Dorthe vinner blir jeg ikke like sur som at Niklas vinner. Men jeg ser virkelig ikke for meg at noen av de skal gruse andre i hinderløypa/konkurransene som kvalifiserer til semifinale. Endret 7. februar 2022 av Blomsterkaret 7 1
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2087 Skrevet 7. februar 2022 (endret) 53 minutter siden, Cid said: Det er snakk om å følge reglene, når man er med på en konkurranse så er der regler man må følge ellers burde man bli diskvalifisert Enig i det. Synes folk får gjøre nesten som de vil uten å bli diskvalifisert. Sjokkerende. Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 7
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2088 Skrevet 7. februar 2022 Lafamiglia skrev (42 minutter siden): Ja, men det var ikke det jeg mente noe om. Og det er heller ikke brudd på konkurransereglene folk som har uttalt seg om det, har blitt i harnisk over. Det er derimot at dette liksom skal være stjeling og lovbrudd. Men det er det jo vitterlig ikke. Det ser jo ikke akkurat bra ut på tv at kjendiser stjeler og kommer unna med det
Benazim Skrevet 7. februar 2022 #2089 Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Det ser jo ikke akkurat bra ut på tv at kjendiser stjeler og kommer unna med det Da har du ikke skjønt poenget mitt. For de stjeler jo ikke. Det de gjør, er å forsyne seg av rekvisitter i et tv-program, som har blitt kjøpt inn til programmet, ogs om de er en del av. Om det er en bra ting eller ikke, er ikke det jeg tar stilling til her. Jeg bare påpeker at de verken stjeler, begår lovbrudd, eller er tyver. 7
Citha Skrevet 7. februar 2022 #2090 Skrevet 7. februar 2022 5 minutter siden, Lafamiglia said: Da har du ikke skjønt poenget mitt. For de stjeler jo ikke. Det de gjør, er å forsyne seg av rekvisitter i et tv-program, som har blitt kjøpt inn til programmet, ogs om de er en del av. Om det er en bra ting eller ikke, er ikke det jeg tar stilling til her. Jeg bare påpeker at de verken stjeler, begår lovbrudd, eller er tyver. Tror du vi som reagerer på stjelingen tror de har blitt sendt tilbake til 1922 på ekte, til et ekte marked? 29 2
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2091 Skrevet 7. februar 2022 Lafamiglia skrev (9 minutter siden): Da har du ikke skjønt poenget mitt. For de stjeler jo ikke. Det de gjør, er å forsyne seg av rekvisitter i et tv-program, som har blitt kjøpt inn til programmet, ogs om de er en del av. Om det er en bra ting eller ikke, er ikke det jeg tar stilling til her. Jeg bare påpeker at de verken stjeler, begår lovbrudd, eller er tyver. Jeg skjønner poenget, men jeg synes ikke at det er noe greit
jukkapalme Skrevet 7. februar 2022 #2092 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Håper ikke Niklas blir storbonde igjen, langt mindre Sofie Elise. Jeg spyr om en av de blir storbonde. Håper Ingrid overrasker med valg av storbonde. Endret 8. februar 2022 av Elaine Marley 11
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2093 Skrevet 7. februar 2022 (endret) jukkapalme skrev (18 timer siden): Håper ikke Niklas blir storbonde igjen, langt mindre Sofie Elise. Jeg spyr om en av de blir storbonde. Håper Ingrid overrasker med valg av storbonde. Da hadde dette blitt enda en kjip farmen kjendis uke Spoiler Bra marna kommer da Endret 8. februar 2022 av Elaine Marley
jukkapalme Skrevet 7. februar 2022 #2094 Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Da hadde dette blitt enda en kjip farmen kjendis uke Vis skjult innhold Bra marna kommer da Enig! Storfornøyd med vinneren av Torpet! 4
bonsaijenta Skrevet 7. februar 2022 #2095 Skrevet 7. februar 2022 SE sa på GMN at hun har gjort noe hun virkelig angrer på. Det kommer visst i denne ukens episode. Håper det ikke er noe mot Kjersti eller Torpet-vinner. 7
Klink Skrevet 7. februar 2022 #2096 Skrevet 7. februar 2022 Lafamiglia skrev (55 minutter siden): Da har du ikke skjønt poenget mitt. For de stjeler jo ikke. Det de gjør, er å forsyne seg av rekvisitter i et tv-program, som har blitt kjøpt inn til programmet, ogs om de er en del av. Om det er en bra ting eller ikke, er ikke det jeg tar stilling til her. Jeg bare påpeker at de verken stjeler, begår lovbrudd, eller er tyver. De er jo tyver i skuespillet. 1
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2097 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Haha. Måtte le da jeg så et innslag av Niklas i God Kveld Norge på instragram. Han sier at farmen har tatt altfor mye han med i opptakene, og at de ikke har klippet de fine kommentarene hans om deltakere. Stakkars Niklas!. 😅❤. Det er andre på gården sier han høyt 🤣. Tv 2 altså! 😅 Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 4
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2098 Skrevet 7. februar 2022 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Haha. Måtte le da jeg så et innslag av Niklas i God Kveld Norge på instragram. Han sier at farmen har tatt altfor mye han med i opptakene, og at de ikke har klippet de fine kommentarene hans om deltakere. Stakkars Niklas!. 😅❤ Jeg sliter med å synes synd på han for å være ærlig
Tulla25j Skrevet 7. februar 2022 #2099 Skrevet 7. februar 2022 Tror jeg må se episoden kl 03:00 i natt. Alt for spent på det som skjer videre 😂 1
Thaila Skrevet 7. februar 2022 #2100 Skrevet 7. februar 2022 Jeg så nettopp reklamen for imorgen. Det virker som at jentene klikker for at det kommer inn ei dame 😂 Spesielt Dorthe.. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå