Carmen67 Skrevet 7. februar 2022 #2021 Del Skrevet 7. februar 2022 Ctrl skrev (9 minutter siden): Det er så mye tull i årets Farmen Kjendis at jeg får helt fnatt. Stjeling, smugling, luring, fyllekalas, "utroskap", fjas, feilfokus, sutring og overdramatisering bare for å nevne noe. Kjersti, Sophie og Isak denne gang med "dagsfylla" dagen før tvekampen. Hele sesongen er bare jåss og tøv. Det er iallefall ikke "kampen om tilværelsen". Det er reinspikket promotering og melking av TV2 profiler ala Paradise Hotel-style. Egentlig ufattelig uinteressant. Utrolig skuffende og dårlig sesong! Jeg bryr meg midt på ryggen om hvem som vinner nå. Jeg ser egentlig bare på på trass. Fordi jeg liker konseptet. Selv om konseptet er helt annerledes i år. Og litt fordi jeg er nysgjerrig på hvem som vinner tilslutt. Men vinner Adam, Niklas, Isak, Sophie eller Dorthe i år så prikkes den elendige sesongen med en dott over i'en. Kjersti er jeg også usikker på nå. Og Øyunn klarer jeg bare ikke heie på uansett hvor mye jeg har lyst til det. Så da står vi igjen med Heine, Vebjørn og Torpet-vinneren for min del som jeg kan leve med. Men sesongen virker så castet og rigget at det forundrer meg ikke at det er Niklas som også stikker av med seieren til slutt. For TV2-kjæledeggen Niklas som vinner passer TV2 best. Enig! Og når de i sync snakker om at de er lei av poteter og trenger penger på markedet. Det er rett og slett patetisk. Samt alle disse «avsløringene» som har kommet i VG akkurat i rette tid for å pirre nysgjerrigheten til å se en episode til. Tilfeldig? Neppe. Tror tråder i edderkoppnettet er like bra designet som i virkeligheten. Et paradigmeskifte har skjedd i år og den interaktive delen har vokst enormt. Tenker både Strix og TV2 følger med i denne tråden. Ser ikke bort fra at snart får seerne stemme også på kjempevalg, gren, utfordrere og handleliste på markedet. Basert på engasjementet og temperaturen her (meg inkludert), hadde det virkelig vært noe! Kanskje også avstemming for utmåling av passende straff for brudd på regler? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2022 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Har nettopp sett på Torpet. Spoiler Vinneren av Torpet er kåret. En tydeligvis sterk og kunnskapsrik person. Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2023 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) 40 minutter siden, Ctrl said: Det er så mye tull i årets Farmen Kjendis at jeg får helt fnatt. Stjeling, smugling, luring, fyllekalas, "utroskap", fjas, feilfokus, sutring og overdramatisering bare for å nevne noe. Kjersti, Sophie og Isak denne gang med "dagsfylla" dagen før tvekampen. Hele sesongen er bare jåss og tøv. Det er iallefall ikke "kampen om tilværelsen". Det er reinspikket promotering og melking av TV2 profiler ala Paradise Hotel-style. Egentlig ufattelig uinteressant. Utrolig skuffende og dårlig sesong! Jeg bryr meg midt på ryggen om hvem som vinner nå. Jeg ser egentlig bare på på trass. Fordi jeg liker konseptet. Selv om konseptet er helt annerledes i år. Og litt fordi jeg er nysgjerrig på hvem som vinner tilslutt. Men vinner Adam, Niklas, Isak, Sophie eller Dorthe i år så prikkes den elendige sesongen med en dott over i'en. Kjersti er jeg også usikker på nå. Og Øyunn klarer jeg bare ikke heie på uansett hvor mye jeg har lyst til det. Så da står vi igjen med Heine, Vebjørn og Torpet-vinneren for min del som jeg kan leve med. Men sesongen virker så castet og rigget at det forundrer meg ikke at det er Niklas som også stikker av med seieren til slutt. For TV2-kjæledeggen Niklas som vinner passer TV2 best. Jeg liker veldig godt Vebjørn. Virker som en jordnær hyggelig kar. Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. februar 2022 #2024 Del Skrevet 7. februar 2022 Det mest alvorlige og sjokkerende for meg var stjelingen på markedet. Stjeling er ulovlig! Men tv2 synes åpenbart ikke stjeling er så farlig. Det er nesten som om man begynner å lure på om de oppmuntret deltakerne til det. Hvorfor måtte de "passe" bua til han ene selgeren? Skjønner at tv2 er desperate etter å lage drama, det har jo vært en ganske kjedelig sesong. Men jeg trodde farmen var et familieprogram, og at stjeling blir vist som noe morsomt og lite alvorlig, som ikke får noen konsekvenser (Tiril sa INGENTING) var for meg litt sjokkerende. Jeg visste ikke at tv2 hadde sunket så lavt. Kjersti tør å si ifra, selv om hun bare var en. Det krever mot. Et godt forbilde å vise til alle hjemme som sitter og ser på. Men takken Kjersti får er å bli utskjelt. Og hun får ingen støtte av Tiril. Dette synes jeg er ekstremt kritikkverdig. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 7. februar 2022 #2025 Del Skrevet 7. februar 2022 8 hours ago, mariamagdalena_ said: Jeg tviler veldig på at Isak og Sophie er sammen nå. Var nok bare en fling inne på farmen. Var jo ei som skrev her at han lå med ei venninne av henne for bare en mnd siden eller noe sånt.. Uansett dårlig gjort av Sophie ja, men skjønner ikke at dere gidder å bry dere sånn. Jeg gjetter bare, men ser egentlig for meg at SE fikk levd ut sin lille bondefantasi med Isak inne på Farmen. I virkeligheten er det ikke et forhold som overlever. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2026 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) 4 minutter siden, miaw said: Det mest alvorlige og sjokkerende for meg var stjelingen på markedet. Stjeling er ulovlig! Men tv2 synes åpenbart ikke stjeling er så farlig. Det er nesten som om man begynner å lure på om de oppmuntret deltakerne til det. Hvorfor måtte de "passe" bua til han ene selgeren? Skjønner at tv2 er desperate etter å lage drama, det har jo vært en ganske kjedelig sesong. Men jeg trodde farmen var et familieprogram, og at stjeling blir vist som noe morsomt og lite alvorlig, som ikke får noen konsekvenser (Tiril sa INGENTING) var for meg litt sjokkerende. Jeg visste ikke at tv2 hadde sunket så lavt. Kjersti tør å si ifra, selv om hun bare var en. Det krever mot. Et godt forbilde å vise til alle hjemme som sitter og ser på. Men takken Kjersti får er å bli utskjelt. Og hun får ingen støtte av Tiril. Dette synes jeg er ekstremt kritikkverdig. Mine to favoritter er Vebjørn og Kjersti. Begge to er noen fascinerende personligheter på tv, synes jeg. Synes at en av de to fortjener å vinne 🥰 Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 7. februar 2022 #2027 Del Skrevet 7. februar 2022 miaw skrev (3 minutter siden): Det mest alvorlige og sjokkerende for meg var stjelingen på markedet. Stjeling er ulovlig! Men tv2 synes åpenbart ikke stjeling er så farlig. Det er nesten som om man begynner å lure på om de oppmuntret deltakerne til det. Hvorfor måtte de "passe" bua til han ene selgeren? Skjønner at tv2 er desperate etter å lage drama, det har jo vært en ganske kjedelig sesong. Men jeg trodde farmen var et familieprogram, og at stjeling blir vist som noe morsomt og lite alvorlig, som ikke får noen konsekvenser (Tiril sa INGENTING) var for meg litt sjokkerende. Jeg visste ikke at tv2 hadde sunket så lavt. Kjersti tør å si ifra, selv om hun bare var en. Det krever mot. Et godt forbilde å vise til alle hjemme som sitter og ser på. Men takken Kjersti får er å bli utskjelt. Og hun får ingen støtte av Tiril. Dette synes jeg er ekstremt kritikkverdig. Tiril er bare en statist med manus. Hun har ingenting hun skulle ha sagt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 7. februar 2022 #2028 Del Skrevet 7. februar 2022 Spoiler HEIA MARNA 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. februar 2022 #2029 Del Skrevet 7. februar 2022 Carmen67 skrev (Akkurat nå): Tiril er bare en statist med manus. Hun har ingenting hun skulle ha sagt. Jasså. Jeg trodde hun var programleder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 7. februar 2022 #2030 Del Skrevet 7. februar 2022 miaw skrev (1 minutt siden): Jasså. Jeg trodde hun var programleder. En programleder er hun ikke i ordets rette forstand. Kjedelig og anonym, som en statist. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. februar 2022 #2031 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Spoiler Fantastiske Marna! 🙂Heia!❤👏 I år skulle jeg v.i.r.k.e.l.i.g ønske det var slik at vinneren av Torpet var fredet ved ankomst. (Og at dersom tv2 absolutt skal ha flere sesonger av kjendisversjonen, så bør Tiril byttes ut. Helst med Mads!👏 ) 🥳 Endret 7. februar 2022 av Tradegy 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. februar 2022 #2032 Del Skrevet 7. februar 2022 Håper Kjersti, Vebjørn eller Torpet-vinneren vinner! Men frykter dessverre at Isak vinner. Syns det er kjedelig at både Kjersti og Ingrid har vært kjemper 2 ganger i år mens hverken Sofie, Øyunn, Dorthe, Isak, Heine, Niklas eller Vebjørn har vært det. Og blir Niklas storbonde igjen blir vel Kjersti kjempe for 3.gang. Irriterer meg at ingen tør å velge Isak! Han er jo den største konkurrenten for alle! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2033 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Så to morsomme videoklipp på facebook. Et der Niklas sier i god kveld Norge at han mener at Kjersti må ha valgt Ingrid for å straffe han. 🤣 Altså slik at han mister en venn på farmen. Og at det kun går utover Ingrid. 😅😇Han trodde Kjersti var fair sier han. Så at annet videoklipp der Kjersti lager en deal med Adam om at han kan vaske klærne til Vebjørn istedet for henne. Vebjørn protesterer, mens Adam sier at han kan selvfølgelig vaske klær og at han må stole på det. 😆 Jeg liker Vebjørn, Kjersti og Adam veldig godt. 😄 Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2034 Del Skrevet 7. februar 2022 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Så to morsomme videoklipp på facebook. Et der Niklas sier i god kveld Norge at han mener at Kjersti må ha valgt Ingrid for å straffe han. Altså slik at han mister en venn på farmen. Og at det kun går utover Ingrid. Han trodde Kjersti var fair og ikke ville velge Ingrid. Mens Ingrid bare nikker med. Jeg synes at det var fair av Kjersti å velge Ingrid i den situasjonen faktisk 😅. Så at annet videoklipp der Kjersti lager en deal med Adam om at han kan vaske klærne til Vebjørn istedet for henne. Vebjørn protesterer, mens Adam sier at han kan selvfølgelig vaske klær og at han må stole på det. 😆 Det første klippet hørtes mer tragisk ut 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2035 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) 24 minutter siden, Cid said: Det første klippet hørtes mer tragisk ut 🙈 ja det klippet med Niklas og Ingrid :Et valg er et valg. Men Niklas var nok bare direkte ærlig med begrunnelsen for hvorfor han trodde Ingrid ble valgt. Men han selv ble vel straffet med å miste en god venn der inne. Noe han ikke ville innrømme. Han sa det kun gikk kun utover Ingrid 😅. Sannheten er nok at det faktisk gikk utover dem begge skulle man tro. Men dersom han ikke ville risikere å miste Ingrid ut av farmen, så burde han ikke valgt en dame som førstekjempe. Tror han glemte å tenke på det... Så det er også hans feil at Ingrid røk. Han valgte en risiko for å ryke for hans kvinnelige venninne og hjelper når det ble jentekamp, og også med en tidligere verdensmester som førstekjempe 😄. Forstår hvorfor Ingrid gråt på forkant av utvelgelsen og kampen. Jeg synes uansett at Ingrid gjorde det bra i kampen. Men det er et spill, og Niklas er underholdende. Tror at utvelgelsen av førstekjempe ble litt hastig tatt uten at han fikk tenkt seg nøyere om. 🤣 Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 7. februar 2022 #2036 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Sitter og ser forrige episode på dette programmet med min 13-årige datter. Så kommer den klassiske homsesex-vitsen, som TV2 tydeligvis synes er hysterisk morsomt: Niklas pusser tennene med en annen sin tannbørste, og sier at han har hatt værre ting i munnen enn dette, og alle ler seg i hjel. Nei takk TV2, ikke så gøy å måtte forklare vitser om homo-oralsex til barn. Husk at det er yngre folk som også ser på. Endret 7. februar 2022 av AnonymBukser 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 7. februar 2022 #2037 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) 20 minutter siden, AnonymBukser said: Sitter og ser forrige episode på dette programmet med min 13-årige datter. Så kommer den klassiske homsesex-vitsen, som TV2 tydeligvis synes er hysterisk morsomt: Niklas pusser tennene med en annen sin tannbørste, og sier at han har hatt værre ting i munnen enn dette, og alle ler seg i hjel. Nei takk TV2, husk at det er yngre folk som også ser på. Enig i at Tv2 bør bli flinkere å redigere bort det som er upassende på tv. 👍 Endret 7. februar 2022 av Eloise12345 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 7. februar 2022 #2038 Del Skrevet 7. februar 2022 Nå som jeg så hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet, så må jeg begynne å se på Farmen igjen 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2039 Del Skrevet 7. februar 2022 A4. skrev (Akkurat nå): Nå som jeg så hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet, så må jeg begynne å se på Farmen igjen 😂 En ordentlig verdig vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. februar 2022 #2040 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBukser skrev (11 minutter siden): Tror egentlig det blir ganske nedtur å komme fra Torpet til Farmen nå. Fra superstemning på Torpet, til en skikkelig giftig atmosfære på Farmen, der en gjeng alkiser dolker hverandre i ryggen ved første anledning. Spoiler Jeg håper ikke Marna blir en del av influencergjengen og den giftige atmosfæren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå