Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Blomsterkaret said:

Håper Mini kommer inn igjen. Håper Ingrid overrasker med valget av storbonde. 

Enig 🥰. Men frykter at Ingrid velger Niklas. Men håper at hun velger en annen. 

Håper Mini eller kokken kommer inn igjen 🥰. Jeg liker også veldig godt han kokken. Virker til å være en trivelig kar. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (25 minutter siden):

Hvorfor kan man ikke skrive om Torpet her inne når det står i media? 
En annen ting er at jeg lo for meg selv når jeg så det slukørete fjeset på Niklas da Kjersti kom inn igjen på gården. 

Er lov, bare å bruke spoilertagg hvis episoden nettopp er lagt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenkte jeg på hvilke dyr de ulike Farmen-deltakerne minner meg om. Kjersti er en svart jaguar, hun beveger seg som et kattedyr. Niklas er åpenbart en slange, ingen tvil.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at Vebjørn sa til Kjersti på hytta, at flere hadde sagt til ham på tomannshånd at de ville ha Kjersti videre, men ikke tør å ta det opp i plenum. Vebjørn er nok den siste personen der inne som farer med løgn, så det stemmer nok. Vil tro at både Heine og Dorthe foretrakk Kjersti, muligens også SE og Isak.

Virker som om det er flere deltakere nå som er lei av narrespillet til Niklas, men ikke orker å ta opp kampen mot han når alle er samlet, så folk gidder ikke å gjøre annet enn å holde kjeft. Legger merke til at han styrer det meste av diskusjon når de alle er samlet. Niklas største støttespillere der inne, er nok de to mest tafatte deltakerne der nå, dvs. Øyunn og Adam (som ikke skjønner at Niklas tvinner han rundt tommeltotten).

Endret av AnonymBukser
  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virrum skrev (1 time siden):

Av en eller annen grunn så klarer jeg ikke la være å se, men jeg står for det at dette er den desiderte dårligste "Kjendis"-Farmen noensinne....  I fjor var det virkelig bra! 

Jeg savner Öde Nerdrum 😄

• Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Lothepus skulle vært med. Farmen er bare tragisk. #skalikkesepåmer

Både Lothepus og Frank Løke skulle vært med i år. Er sikkert på at de begge hadde gitt Niklas en rett høyre. Det fjollepratet hans hadde de ikke orket å høre på i dagesvis.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Lothepus skulle vært med. Farmen er bare tragisk. #skalikkesepåmer

Det skulle han men han kan ikke siden han er en farmen vinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: Når selv mentor elsker å komme til Torpet og nevner det til stadig, da er det dårlig stemning på Farmen.

Å bare se på Farmen i år, og ikke Torpet, det blir man bare i dårlig humør av.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (29 minutter siden):

I dag tenkte jeg på hvilke dyr de ulike Farmen-deltakerne minner meg om. Kjersti er en svart jaguar, hun beveger seg som et kattedyr. Niklas er åpenbart en slange, ingen tvil.

Elle Pokémon hvorav Niklas er Meowth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På «vanlig Kjendis» sist, kom alle de tre som var igjen på Torpet inn igjen på Farmen for så å konkurrere der. Men nå ser det ut som de tre skal avgjøre vinner der inne på Torpet først. Eller tar jeg feil? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jotun skrev (Akkurat nå):

På «vanlig Kjendis» sist, kom alle de tre som var igjen på Torpet inn igjen på Farmen for så å konkurrere der. Men nå ser det ut som de tre skal avgjøre vinner der inne på Torpet først. Eller tar jeg feil? 

Har vel bare vært sånn på vanlig farmen? I hvert fall de siste 3 sesongene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Har vel bare vært sånn på vanlig farmen? I hvert fall de siste 3 sesongene

Okai 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niklas er morsom, byr på seg selv å lager tv. Elsker de sarkastiske kommentarene han har.  De andre sier jo ingenting eller gjør særlig ut av seg. Sikkert også derfor han får så innmari mye tv-tid. 
Han er grunnen til at jeg ser på farmen, så det gjør ikke meg noe.

Men lurer veldig på om de fleste andre deltagerne er med kun for honoraret/penga de får for deltagelsen, de virker ikke særlig intr i å gjøre så mye?
Kjersti er min favoritt nr 2, tøff og står imot de andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Teardrop said:

Niklas er morsom, byr på seg selv å lager tv. Elsker de sarkastiske kommentarene han har.  De andre sier jo ingenting eller gjør særlig ut av seg. Sikkert også derfor han får så innmari mye tv-tid. 
Han er grunnen til at jeg ser på farmen, så det gjør ikke meg noe.

Men lurer veldig på om de fleste andre deltagerne er med kun for honoraret/penga de får for deltagelsen, de virker ikke særlig intr i å gjøre så mye?
Kjersti er min favoritt nr 2, tøff og står imot de andre.

Hva mener du? Alle jobber jo med ukesoppdragene? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (3 timer siden):

Litt skuffet nå. Men heier fortsatt på henne.

Tenker at dette var litt av grunnen til at Ingrid valgte melkespann. Kanskje hun tenkte Kjersti var veldig hangover og svakere.

Niklas står og trøster Ingrid i storbondehuset før hun skal ut i kjempebua. 

Niklas: «Men du, nå har du pugga masse» 

Ingrid: «Det har garantert hun også»

Niklas: «Men da tar du henne i melkespann, hun har gamle sure slitne  muskler»

Ingrid: «Hun er god i melkespann, det sa Sophie»

Niklas: «Ja, det sa Sophie. Det er spill alt sammen. Husk på hvor skittent Kjersti har spilt, splitt og hersk»

Ingrid: «Jeg har aldri prøvd å stå i melkespann»

Niklas (med pusestemme): «Prøv i kveld da. Men du er råere i kunnskap. Du kan masse»

…og der fikk han lagt inn kimen til at Ingrid begynte å vakle. Nå som hun er ute står han litt tryggere neste uke. 

Husker barne-tv med «Ulven og de 7 geitekillingene»….

Endret av Carmen67
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...