*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #1941 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skulle ønske det ble vist i så fall Tinget i dag ble kuttet ganske rart etter utspørringen av Isak da 🙈. De viser selvfølgelig ikke noe slikt fra TV2s beste profiler. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6. februar 2022 #1942 Del Skrevet 6. februar 2022 Herregud så grinete og lettrørt Ingrid er. Overrasket meg at hun er så skjør 🥴 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 6. februar 2022 #1943 Del Skrevet 6. februar 2022 Heia Kjersti 🙏 Blir mer spennende om hun kommer tilbake! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 6. februar 2022 #1944 Del Skrevet 6. februar 2022 Cuddlegirl skrev (4 minutter siden): Herregud så grinete og lettrørt Ingrid er. Overrasket meg at hun er så skjør 🥴 Hun griner jo hele tida.Heldigvis gikk hun ut! . irriterer meg at de er så urettferdige mot Kjersti. Heldigvis fikk hun bli. Spesielt Niklas han er virkelig helt uspiseli😖 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 6. februar 2022 #1945 Del Skrevet 6. februar 2022 Takk og pris for at Kjersti ble med videre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. februar 2022 #1946 Del Skrevet 6. februar 2022 Torpet + utslagskonkurranse: Spoiler Ingrid med mye motgang i årets Farmen/Torpet-opphold. Svarte riktig utifra Farmen-gårdsboka på spørsmålet hun røk på, men fikk likevel feil fordi Torpet-gårdsboka viste noe annet. Blemme av Strix. Men Ingrid virket umotivert da hun kom inn, mens Marna virket som det stikk motsatte, så sånnsett er det greit at Marna vant og gikk videre. Selv om det ikke var greit det som skjedde. Kan minnes at Strix har gjort en slik blemme tidligere, faktisk! At dem ikke lærer. Blir spennende å se Mini, Marna og Ole Martin på Farmen. Hvis det kjøres en kunnskapsløype i år også så tenker jeg at Mini ligger godt an til å vinne. Ikke pga kunnskap, men pga fysikk. Men vi får se. Bryr meg ikke om hvem som vinner, liker alle tre like godt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. februar 2022 #1947 Del Skrevet 6. februar 2022 Ctrl skrev (Akkurat nå): Torpet + utslagskonkurranse: Skjul innhold Ingrid med mye motgang i årets Farmen/Torpet-opphold. Svarte riktig utifra Farmen-gårdsboka på spørsmålet hun røk på, men fikk likevel feil fordi Torpet-gårdsboka viste noe annet. Blemme av Strix. Men Ingrid virket umotivert da hun kom inn, mens Marna virket som det stikk motsatte, så sånnsett er det greit at Marna vant og gikk videre. Selv om det ikke var greit det som skjedde. Kan minnes at Strix har gjort en slik blemme tidligere, faktisk! At dem ikke lærer. Blir spennende å se Mini, Marna og Ole Martin på Farmen. Hvis det kjøres en kunnskapsløype i år også så tenker jeg at Mini ligger godt an til å vinne. Ikke pga kunnskap, men pga fysikk. Men vi får se. Bryr meg ikke om hvem som vinner, liker alle tre like godt Går alle tre inn på lik linje med de andre som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1948 Del Skrevet 6. februar 2022 Ctrl skrev (1 minutt siden): Torpet + utslagskonkurranse: Skjul innhold Ingrid med mye motgang i årets Farmen/Torpet-opphold. Svarte riktig utifra Farmen-gårdsboka på spørsmålet hun røk på, men fikk likevel feil fordi Torpet-gårdsboka viste noe annet. Blemme av Strix. Men Ingrid virket umotivert da hun kom inn, mens Marna virket som det stikk motsatte, så sånnsett er det greit at Marna vant og gikk videre. Selv om det ikke var greit det som skjedde. Kan minnes at Strix har gjort en slik blemme tidligere, faktisk! At dem ikke lærer. Blir spennende å se Mini, Marna og Ole Martin på Farmen. Hvis det kjøres en kunnskapsløype i år også så tenker jeg at Mini ligger godt an til å vinne. Ikke pga kunnskap, men pga fysikk. Men vi får se. Bryr meg ikke om hvem som vinner, liker alle tre like godt Spoiler Tror ikke alle 3 kommer inn slik som på vanlige farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #1949 Del Skrevet 6. februar 2022 Håper virkelig ikke Øyunn, Sofie eller Niklas blir storbonde neste uke. Allikevel tvilsomt at noen andre blir valgt. Hadde vært gøy å se Heine, Kjersti eller Vebjørn som storbonde en uke. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #1950 Del Skrevet 6. februar 2022 Ctrl skrev (2 minutter siden): Torpet + utslagskonkurranse: Vis skjult innhold Ingrid med mye motgang i årets Farmen/Torpet-opphold. Svarte riktig utifra Farmen-gårdsboka på spørsmålet hun røk på, men fikk likevel feil fordi Torpet-gårdsboka viste noe annet. Blemme av Strix. Men Ingrid virket umotivert da hun kom inn, mens Marna virket som det stikk motsatte, så sånnsett er det greit at Marna vant og gikk videre. Selv om det ikke var greit det som skjedde. Kan minnes at Strix har gjort en slik blemme tidligere, faktisk! At dem ikke lærer. Blir spennende å se Mini, Marna og Ole Martin på Farmen. Hvis det kjøres en kunnskapsløype i år også så tenker jeg at Mini ligger godt an til å vinne. Ikke pga kunnskap, men pga fysikk. Men vi får se. Bryr meg ikke om hvem som vinner, liker alle tre like godt Spoiler Ingrid har uttalt at hun synes det var greit fordi marna var motivert og hun var mest klar for å dra hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 6. februar 2022 #1951 Del Skrevet 6. februar 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Går alle tre inn på lik linje med de andre som er der? Nei, de tre siste kjemper mot hverandre i en finale og kun én kommer inn på Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 6. februar 2022 #1952 Del Skrevet 6. februar 2022 Noen nevnte at de andre håpet nok på at Kjersti kommer tilbake, mtp neste ukes storbonde. Hvorfor det? Fordi Kjersti ville valgt Dorthe? Eller fordi Ingrid velger en «alle vil ha»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 6. februar 2022 #1953 Del Skrevet 6. februar 2022 lin skrev (Akkurat nå): Noen nevnte at de andre håpet nok på at Kjersti kommer tilbake, mtp neste ukes storbonde. Hvorfor det? Fordi Kjersti ville valgt Dorthe? Eller fordi Ingrid velger en «alle vil ha»? Det var jo Dorthe som sa det. Tror hun tenkte på at Kjersti ville valgt en storbonde (sannsynligvis Vedbjørn) som ville valgt jentekamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. februar 2022 #1954 Del Skrevet 6. februar 2022 Oi. Nå avslører VG at Kjersti drakk seg full på spirt før tvekampen! 😅 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWxzpR/knuste-farmen-kjendis-rivalen-i-tvekamp-etter-fyllekule 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 6. februar 2022 #1955 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler 1, Niklas har seg selv å skylde 100% for at Ingrid måtte dra, han kasta henne under bussen. Selvfølgelig ville Kjersti velge henne. Dårlig venn. 2, Jeg skjønner dog ikke hvorfor Sophie og Øyunn ikke blir vurdert som andrekjempe en gang, hvorfor skal de bare seile gjennom? 3, Og apropos Øyunn, nå blir vel hun storbonde og fredet enda en uke. Jeg klarer ikke å heie på henne i det hele tatt, hun virker så oppmerksomhetssyk uten å kunne bidra med noe positivt liksom. 4, Adam, på tross av at han er ubrukelig (og har omtrent like dårlig humor som min kjære bedre halvdel) er en sympatisk type. 5, Den pillow talken med Isak,Heine og Sophie var klein. TV2 skal altså bare late som at alt er fryd og gammen og Sophie ikke har kjæreste? Vet ikke de andre på gården at hun hadde samboer? Syntes Heine det er like nydelig at Isak og Sophie er et par med vissheten om at hun var i et forhold? 6, Så utrolig klønete av Tv2 at Ingrid ryker ut på et spørsmål som hadde ulik svar i de to gårdsbøkene! Er det mulig liksom?! De vet jo hva de skal stille spørsmål om,da må de jo dobbeltsjekke at svarene i boka stemmer 🙈 7, Men, Ingrid gjorde ihvertfall veldig god figur i dag! Valgte en fysisk kamp for å utfordre seg selv, ga Kjersti en real kamp (Kjersti svinsa sånn rundt med håret at jeg trodde faktisk hun skulle ryke!), hun psyka ut Marna skikkelig og svarte rett på alle kunnskapsspørsmål (selv om Tv2 føkka det til for henne). Hurra for Ingrid 8, Vet at mange kommenterer at Ingrid sipper mye, men jeg husker henne fra radio og hun er bare sånn som har følelser utenpå. You be you. Søt, snill og positiv jente er hun uansett. Spoiler fra dagens episoder+Torpet 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 6. februar 2022 #1956 Del Skrevet 6. februar 2022 lin skrev (3 minutter siden): Noen nevnte at de andre håpet nok på at Kjersti kommer tilbake, mtp neste ukes storbonde. Hvorfor det? Fordi Kjersti ville valgt Dorthe? Eller fordi Ingrid velger en «alle vil ha»? Ingrid velger vel en av de unge i flertallsalliansen (som nå består av alle gjenværende deltakere bortsett fra Kjersti og Vebjørn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Virrum Skrevet 6. februar 2022 Populært innlegg #1957 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Jeg synes hele Farmen i år er en sånn TV2-kjendis-fest. Det passer seg ikke å sette så mange TV2 profiler sammen i en slik konkurranse. Av en eller annen grunn så klarer jeg ikke la være å se, men jeg står for det at dette er den desiderte dårligste "Kjendis"-Farmen noensinne.... I fjor var det virkelig bra! Endret 6. februar 2022 av Virrum 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 6. februar 2022 #1958 Del Skrevet 6. februar 2022 Cuddlegirl skrev (26 minutter siden): Herregud så grinete og lettrørt Ingrid er. Overrasket meg at hun er så skjør 🥴 Men det står respekt av å velge melkespann mot verdensmesteren, 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. februar 2022 #1959 Del Skrevet 6. februar 2022 Ifyousayso skrev (1 time siden): Nei, de har aldri bekrefta at de er kjærester. De solgte historien til se og hør og ble fotografert «tilfeldigvis» sammen i Oslos gater for noen uker siden 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 6. februar 2022 #1960 Del Skrevet 6. februar 2022 Justlooking skrev (2 minutter siden): De solgte historien til se og hør og ble fotografert «tilfeldigvis» sammen i Oslos gater for noen uker siden 😊 Og Isak sa vel i går at han var singel i et intervju. De er sikkert i en sånn casual greie 🤷🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå