Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Skulle ønske det ble vist i så fall

Tinget i dag ble kuttet ganske rart etter utspørringen av Isak da 🙈. De viser selvfølgelig ikke noe slikt fra TV2s beste profiler. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cuddlegirl skrev (4 minutter siden):

Herregud så grinete og lettrørt Ingrid er. 

Overrasket meg at hun er så skjør 🥴

Hun griner jo hele tida.Heldigvis gikk hun ut! . irriterer meg at de er så urettferdige mot Kjersti. Heldigvis fikk hun bli. Spesielt Niklas han er virkelig helt uspiseli😖

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet + utslagskonkurranse: 

Spoiler

Ingrid med mye motgang i årets Farmen/Torpet-opphold. Svarte riktig utifra Farmen-gårdsboka på spørsmålet hun røk på, men fikk likevel feil fordi Torpet-gårdsboka viste noe annet. Blemme av Strix. 

Men Ingrid virket umotivert da hun kom inn, mens Marna virket som det stikk motsatte, så sånnsett er det greit at Marna vant og gikk videre. Selv om det ikke var greit det som skjedde. 

Kan minnes at Strix har gjort en slik blemme tidligere, faktisk! At dem ikke lærer. 

Blir spennende å se Mini, Marna og Ole Martin på Farmen. Hvis det kjøres en kunnskapsløype i år også så tenker jeg at Mini ligger godt an til å vinne. Ikke pga kunnskap, men pga fysikk. Men vi får se. Bryr meg ikke om hvem som vinner, liker alle tre like godt :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Skjul innhold

Ingrid med mye motgang i årets Farmen/Torpet-opphold. Svarte riktig utifra Farmen-gårdsboka på spørsmålet hun røk på, men fikk likevel feil fordi Torpet-gårdsboka viste noe annet. Blemme av Strix. 

Men Ingrid virket umotivert da hun kom inn, mens Marna virket som det stikk motsatte, så sånnsett er det greit at Marna vant og gikk videre. Selv om det ikke var greit det som skjedde. 

Kan minnes at Strix har gjort en slik blemme tidligere, faktisk! At dem ikke lærer. 

Blir spennende å se Mini, Marna og Ole Martin på Farmen. Hvis det kjøres en kunnskapsløype i år også så tenker jeg at Mini ligger godt an til å vinne. Ikke pga kunnskap, men pga fysikk. Men vi får se. Bryr meg ikke om hvem som vinner, liker alle tre like godt :) 

Går alle tre inn på lik linje med de andre som er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Skjul innhold

Spoiler

Tror ikke alle 3 kommer inn slik som på vanlige farmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke Øyunn, Sofie eller Niklas blir storbonde neste uke. Allikevel tvilsomt at noen andre blir valgt. Hadde vært gøy å se Heine, Kjersti eller Vebjørn som storbonde en uke. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Vis skjult innhold

Spoiler

Ingrid har uttalt at hun synes det var greit fordi marna var motivert og hun var mest klar for å dra hjem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Går alle tre inn på lik linje med de andre som er der?

Nei, de tre siste kjemper mot hverandre i en finale og kun én kommer inn på Farmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nevnte at de andre håpet nok på at Kjersti kommer tilbake, mtp neste ukes storbonde. 
Hvorfor det? 

Fordi Kjersti ville valgt Dorthe? Eller fordi Ingrid velger en «alle vil ha»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (Akkurat nå):

Noen nevnte at de andre håpet nok på at Kjersti kommer tilbake, mtp neste ukes storbonde. 
Hvorfor det? 

Det var jo Dorthe som sa det. Tror hun tenkte på at Kjersti ville valgt en storbonde (sannsynligvis Vedbjørn) som ville valgt jentekamp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

1, Niklas har seg selv å skylde 100% for at Ingrid måtte dra, han kasta henne under bussen. Selvfølgelig ville Kjersti velge henne. Dårlig venn.

2, Jeg skjønner dog ikke hvorfor Sophie og Øyunn ikke blir vurdert som andrekjempe en gang, hvorfor skal de bare seile gjennom? 

3, Og apropos Øyunn, nå blir vel hun storbonde og fredet enda en uke. Jeg klarer ikke å heie på henne i det hele tatt, hun virker så oppmerksomhetssyk uten å kunne bidra med noe positivt liksom. 

4, Adam, på tross av at han er ubrukelig (og har omtrent like dårlig humor som min kjære bedre halvdel) er en sympatisk type.

5, Den pillow talken med Isak,Heine og Sophie var klein. TV2 skal altså bare late som at alt er fryd og gammen og Sophie ikke har kjæreste? Vet ikke de andre på gården at hun hadde samboer? Syntes Heine det er like nydelig at Isak og Sophie er et par med vissheten om at hun var i et forhold? 

6, Så utrolig klønete av Tv2 at Ingrid ryker ut på et spørsmål som hadde ulik svar i de to gårdsbøkene! Er det mulig liksom?! De vet jo hva de skal stille spørsmål om,da må de jo dobbeltsjekke at svarene i boka stemmer 🙈

7, Men, Ingrid gjorde ihvertfall veldig god figur i dag! Valgte en fysisk kamp for å utfordre seg selv, ga Kjersti en real kamp (Kjersti svinsa sånn rundt med håret at jeg trodde faktisk hun skulle ryke!), hun psyka ut Marna skikkelig og svarte rett på alle kunnskapsspørsmål (selv om Tv2 føkka det til for henne). Hurra for Ingrid 

8, Vet at mange kommenterer at Ingrid sipper mye, men jeg husker henne fra radio og hun er bare sånn som har følelser utenpå. You be you. Søt, snill og positiv jente er hun uansett. 

Spoiler fra dagens episoder+Torpet

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
lin skrev (3 minutter siden):

Hvorfor det? 

Ingrid velger vel en av de unge i flertallsalliansen (som nå består av alle gjenværende deltakere bortsett fra Kjersti og Vebjørn?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cuddlegirl skrev (26 minutter siden):

Herregud så grinete og lettrørt Ingrid er. 

Overrasket meg at hun er så skjør 🥴

Men det står respekt av å velge melkespann mot verdensmesteren, 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (1 time siden):

Nei, de har aldri bekrefta at de er kjærester. :)

De solgte historien til se og hør og ble fotografert «tilfeldigvis» sammen i Oslos gater for noen uker siden 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 minutter siden):

De solgte historien til se og hør og ble fotografert «tilfeldigvis» sammen i Oslos gater for noen uker siden 😊

Og Isak sa vel i går at han var singel i et intervju. De er sikkert i en sånn casual greie 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...