Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Kjørte ikke han henne ditt?

Ja, de kan ha vært som venner? Eller.. Hmm. Jævlig ufint å være utro og så på denne måten. Stakkars ekskjæresten hennes . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Klink said:

Ja, de kan ha vært som venner? Eller.. Hmm. Jævlig ufint å være utro og så på denne måten. Stakkars ekskjæresten hennes . 

Jeg kliner ikke sånn med mine venner i allefall

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (Akkurat nå):

Jeg kliner ikke sånn med mine venner i allefall

Beklager må ha gått meg hus forbi det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se Farmen fra start igjen (lite å gjøre ja)… og Dorte skal jo ikke si så mye om spillet. For hvem var det som begynte å skulle spille første uka med å få ut Shabana? Greit at det var pga hennes trivsel, men hun skulle jo ha Kjersti til å velge Shabana som 2.kjempe for å få henne ut. Noe som også ville satt Kjersti i fare for hun hadde ikke fått valgt gren. Da prøvde hun jo også å få to venninner mot hverandre… 

Jeg tror jo egentlig vi bare kan konkludere med at alle gjør feil i programmet og spiller sitt spill. Så ingen har jo rent mel i posen uansett. Så da går det jo mer på verdier ellers. Kjersti fikk jo tyn første uken med n-ordet, men har reddet seg mye inn igjen ved å stå opp mot gruppa videre. Stjelingen og smuglingen har gjort at flere automatisk har blitt upopulære. 

Må jo bare si at denne hypen rundt alkohol er veldig latterlig. Før ble deltagerne fornøyd med å få en cola, nå er de skuffet for to flasker med vin. Da har de jo tillegg smuglet inn 6 liter sprit og 6 l vin fra før… noen burde kanskje begynne å tenke på alkoholforbruket sitt etter hjemkomst?

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG har dokumentert forskjellene, og Niklas knuser de andre deltakerne i skjermtid. VG har dog bare målt sync, men Niklas må jo lede stort i "live" TV-tid også så mye han er på skjermen i forhold til resten. "Farmen Niklas" er berettiget. 

Totalt sett, målt opp mot de andre deltagerne som fortsatt er med, får Baarli aller mest tid i sync med 28 minutter og 12 sekunder over de første 12 episodene.

Annenplassen totalt er Adam Ezzari (23) med 15 minutter og 35 sekunder. Nederst på listen kommer Isak Dreyer (28) med seks minutter og 13 sekunder.

– Ja, jeg føler at TV 2 satser på meg. TV 2 og jeg passer hverandre veldig bra! Vi tuter og kjører på. Men jeg kan jo være enig i at det kan være fordelsmessig for både seerne og meg at jeg forsvinner litt fra noen av disse programmene. På «Farmen» er det for eksempel hyggelig å få se mer av de andre deltagerne, svarer Baarli.

Ingrid Simensen (28) får omtrent 18 minutter mindre skjermtid enn Baarli i løpet av de første 12 episodene med ni minutter og 52 sekunder.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/pWO6vG/tv-2-profil-niklas-baarli-faar-mest-tv-tid-i-farmen-kjendis

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (22 minutter siden):

VG har dokumentert forskjellene, og Niklas knuser de andre deltakerne i skjermtid. VG har dog bare målt sync, men Niklas må jo lede stort i "live" TV-tid også så mye han er på skjermen i forhold til resten. "Farmen Niklas" er berettiget. 

Totalt sett, målt opp mot de andre deltagerne som fortsatt er med, får Baarli aller mest tid i sync med 28 minutter og 12 sekunder over de første 12 episodene.

Annenplassen totalt er Adam Ezzari (23) med 15 minutter og 35 sekunder. Nederst på listen kommer Isak Dreyer (28) med seks minutter og 13 sekunder.

– Ja, jeg føler at TV 2 satser på meg. TV 2 og jeg passer hverandre veldig bra! Vi tuter og kjører på. Men jeg kan jo være enig i at det kan være fordelsmessig for både seerne og meg at jeg forsvinner litt fra noen av disse programmene. På «Farmen» er det for eksempel hyggelig å få se mer av de andre deltagerne, svarer Baarli.

Ingrid Simensen (28) får omtrent 18 minutter mindre skjermtid enn Baarli i løpet av de første 12 episodene med ni minutter og 52 sekunder.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/pWO6vG/tv-2-profil-niklas-baarli-faar-mest-tv-tid-i-farmen-kjendis

Uff 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har sett 30 min og la så godt merke til det at jeg kommenterte i tråden. 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Hehe, jeg har sett 30 min og la så godt merke til det at jeg kommenterte i tråden. 😆

Av onsdagens episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 timer siden):

Er vi heeeelt sikre på at det ikke ble slutt før farmen? 

Ja hun har jo sagt det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (16 timer siden):

Er vi heeeelt sikre på at det ikke ble slutt før farmen? 

I følge Sophie Elise gjorde hun det slutt oppi hodet sitt i det hun kom inn på Farmen. Kasper fikk imidlertid ikke vite dette før hun kom hjem igjen. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (4 timer siden):

I følge Sophie Elise gjorde hun det slutt oppi hodet sitt i det hun kom inn på Farmen. Kasper fikk imidlertid ikke vite dette før hun kom hjem igjen. 

Oppi hodet sitt, ja 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Variert skydekke skrev (4 timer siden):

Ufyselig 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (9 timer siden):

Pleier ikke de som ryker tidlig å få mest tid i starten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (21 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg la også merke til det blinde håret, og tenkte Ingrid med en gang.  

Men kan jo være både Øyunn og Sophie Elise også. Eller noen med lys hatt? 🤷‍♀️

spoiler fra Torpet om mulig farmen-deltaker som kommer inn

Det kan jo være programlederen også? Synes gangen var litt maskulin. Håret ligner mest Øyunn men svart genser var vel Ingrid?  Hvorfor skulle Kjersti valgt øyunn foran baarli sin groupie Ingrid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får lyst til å flytte til Torpet! Selv når det er dårlig vær står de på og holder humøret og motet oppe. Virker som at Mentor koser seg mye mer der enn på Farmen 🤭.

Marna, for en nydelig dame. Skulle ønske jeg var litt mer som henne. Liker Ole Martin veldig godt også. Mini er søt. 

Men Marna fortjener å komme til Farmen. Hun ble jo tuppet rett ut når hun kom inn som utfordrer for noen år siden. Og hun har vært der fra dag en på sesongens Torpet. 

Endret av Leopard
  • Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jammen fort gapestokkstemning i kommentarfeltene...  Hvis Vebjørn Selbekk representerer den gjengse kristne burde landet tvangskristnes once again. 

Får vondt av Niklas, fyren blir jo korsfestet. Ja, han kunne holdt noe for seg selv, men fyren er jo MER, han er også morsom og lite selvhøytidelig. Synes han for det meste er god underholdning, og jeg skal definitivt gi programmet han og pappaen hans lager en sjanse. 

Bortsett fra det, så skjønner jeg ikke at folk henger seg opp i at de "stjal" fra markedet. Det ble lagt opp til det med steile selgere og utavdetblå bodpassing etc. Etter avisoppslag med alkoholen som ble smuglet inn var det ikke måte på hvor bedugget spesielt Niklas fremstod, til og med FØR smuglevarene var på plass 🤣. Så ja, folk ser det de vil se. Liker man ikke noen, blir fort det meste den personen foretar seg feil. Slik som Sophie Elise, til og med vennskapet med Vebjørn Selbekk er visstnok manipulativt og falskt fra hennes side. Siden hun er utro...

Ellers er jeg 100% uenig i at det er en dårlig sesong. Jeg liker deltakergruppen, og jeg skal se ALLE episodene sammen med resten av den halvmillionen. Offisielt hekta. 

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (Akkurat nå):

Jeg vil flytte til Torpet! Selv når det er dårlig vær står de på og holder humøret og motet oppe. Virker som at Mentor koset seg mye mer der enn på Farmen 🤭.

Marna, for en nydelig dame. Skulle ønske jeg var litt mer som henne. Liker Ole Martin veldig godt også. Mini er søt. 

Men Marna fortjener å komme til Farmen. Hun ble jo tuppet rett ut når hun kom inn som utfordrer for noen år siden. Og hun har vært der fra dag en på sesongens Torpet. 

Jeg har aldri sett en mentor være så blid før 😄 Må føles som en nedtur for han hver gang han må tilbake til farmen gården

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...