Galen King Skrevet 3. februar 2022 #1741 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Cid skrev (8 timer siden): Uff det hadde jeg faktisk ikke klart å se på 🙊 Men hadde vel heller blitt Jarl Goli fremfor Toskas Jarl Goli på Torpet hadde vært en perfekt gjenspeiling av første episode av Portveien 2, særlig hvis han hadde vært den første til å komme dit. Endret 3. februar 2022 av Galen King 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 3. februar 2022 #1742 Del Skrevet 3. februar 2022 Niklas får jo sykt mye oppmerksomhet! Det ene bonusklippet etter det andre er jo om ham! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2022 #1743 Del Skrevet 3. februar 2022 Sorry at jeg nevnte den potensielle spoilingen til Tomine. Jeg trodde virkelig de som eventuelt ville se klarte å gå inn å se uten å skrive noe om hva de hadde sett her… Var ikke meningen å starte noen samtale som spoilet for de som ikke ville se. (Derfor skrev jeg heller ikke noen navn i min kommentar.) 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2022 #1744 Del Skrevet 3. februar 2022 Jotun skrev (3 timer siden): Ja, jeg måtte le litt da. Hun var rasende. Ville ikke at han skulle få finalekniv, at han ikke skulle få penger til å gå på markedet (hun hadde gledet seg til det), og så ville hun velge slik at han måtte gå alene på markedet. Krigeren kom frem igjen i henne. Men jeg tipper hun ikke gjør det med sabotering. Action i alle fall nå 😅 Jeg tror heller ikke hun gjør det. Hun er sint og ble skuffet og da tenker man jo litt irrasjonelt. Tipper hun er smart nok til å skjønne at det bare vil ødelegge for henne selv på sikt og lar være. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 3. februar 2022 #1745 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg fatter ikke at kjendisene tar sjansen på å bli med på Farmen, jeg. Herre, som jeg har forandret syn på enkelte av dem etter å ha sett dem der. Årets gjeng er enda verre enn tidligere års. De stjeler, lyver, baksnakker og manipulerer, og flere av dem oppfører seg som halvpsykopater. Halvparten av dem merker jeg at jeg ikke liker lenger. Jeg kommer aldri mer til å se på dem på samme måte som jeg gjorde før. De har mistet all glans. Hvorfor i alle dager stiller de opp? 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1746 Del Skrevet 3. februar 2022 *Emma* skrev (1 minutt siden): Jeg tror heller ikke hun gjør det. Hun er sint og ble skuffet og da tenker man jo litt irrasjonelt. Tipper hun er smart nok til å skjønne at det bare vil ødelegge for henne selv på sikt og lar være. Jeg tror også hun ikke kommer til å sabotere ☺️. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 3. februar 2022 #1747 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg ble så lei av alt tullet de holder på med der inne at jeg sluttet å se på.Men følger med her inne da.🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. februar 2022 #1748 Del Skrevet 3. februar 2022 *blueberry* skrev (9 minutter siden): Jeg tror også hun ikke kommer til å sabotere ☺️. Tror dessverre det jeg også. Håper virkelig hun gjør det, men tror det ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1749 Del Skrevet 3. februar 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Tror dessverre det jeg også. Håper virkelig hun gjør det, men tror det ikke. Jeg håper ikke det. Det er stor sjanse for at Kjersti vinner i tvekampen og da blir det jo bare å ødelegge for seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #1750 Del Skrevet 3. februar 2022 Galen King skrev (27 minutter siden): Jarl Goli på Torpet hadde vært en perfekt gjenspeiling av første episode av Portveien 2, særlig hvis han hadde vært den første til å komme dit. Og så får de i oppgave å lage til porten og han tar på seg ansvaret for det. Som 64 åring nå så hadde han vel blitt den eldste deltakeren vi har hatt på farmen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #1751 Del Skrevet 3. februar 2022 Lurer på hva TV2 tenkte på når de ga Niklas gullfisken jobben, tror de virkelig at folk har lyst til å se han kommentere enda mer? Kunne da ventet til neste år heller og ikke nå midt oppi det hele, det kan faktisk bli for mye av det gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. februar 2022 #1752 Del Skrevet 3. februar 2022 youcancallmejune skrev (44 minutter siden): Jeg fatter ikke at kjendisene tar sjansen på å bli med på Farmen, jeg. Herre, som jeg har forandret syn på enkelte av dem etter å ha sett dem der. Årets gjeng er enda verre enn tidligere års. De stjeler, lyver, baksnakker og manipulerer, og flere av dem oppfører seg som halvpsykopater. Halvparten av dem merker jeg at jeg ikke liker lenger. Jeg kommer aldri mer til å se på dem på samme måte som jeg gjorde før. De har mistet all glans. Hvorfor i alle dager stiller de opp? Det har du helt rett i! At de tør ja. De eneste jeg virkelig liker nå er Kjersti og Vebjørn. Adam er helt ok- ser bort i fra den uka som storbonde da 😁 Heine får vi se lite til, men det lille jeg har sett har endra mitt syn litt på ham også. Fordi han er med i GKN gjengen- og har merket at han har en tendens til å le litt AV andre. Feks da de var på tinget og Adam skulle fortelle hvordan uka hadde gått. Og de andre sa tydelig i fra om at han ikke var så veldig god storbonde. Han innrømmet bl.a at han gjorde litt feil, hogget for stort tre. Så var Heine litt på ham: «fortell hvordan det egentlig var- at du ikke vet forskjell på omkrets og diameter!» Jeg så at det ble litt mye da for Adam og han ble litt stille etterpå- så lei seg ut. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 3. februar 2022 #1753 Del Skrevet 3. februar 2022 Eloise12345 skrev (3 timer siden): Skjerp deg!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 3. februar 2022 #1754 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) youcancallmejune skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke at kjendisene tar sjansen på å bli med på Farmen, jeg. Herre, som jeg har forandret syn på enkelte av dem etter å ha sett dem der. Årets gjeng er enda verre enn tidligere års. De stjeler, lyver, baksnakker og manipulerer, og flere av dem oppfører seg som halvpsykopater. Halvparten av dem merker jeg at jeg ikke liker lenger. Jeg kommer aldri mer til å se på dem på samme måte som jeg gjorde før. De har mistet all glans. Hvorfor i alle dager stiller de opp? Årets gjeng er betydelig verre enn tidligere årganger ja. Tror TV2 kan få problemer med å få kjendiser til å stille opp til neste år, når de ser hvilket psyko-show årets sesong har vært. Endret 3. februar 2022 av Tipponull 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 3. februar 2022 #1755 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) 1 hour ago, Cid said: Lurer på hva TV2 tenkte på når de ga Niklas gullfisken jobben, tror de virkelig at folk har lyst til å se han kommentere enda mer? Kunne da ventet til neste år heller og ikke nå midt oppi det hele, det kan faktisk bli for mye av det gode.. Synes litt synd på Niklas. Han får mye kritikk. Men slik er det å være med i et slikt program. Det man sier og gjør blir bedømt på en måte. Jeg er sikker på at jeg hadde fått veldig mye kritikk selv. Folk har heldigvis ulikt syn på menneskene som er med også. Ser bare her inne hvor forskjellig mennesker virker til å være og tenke. Endret 3. februar 2022 av Eloise12345 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #1756 Del Skrevet 3. februar 2022 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Synes litt synd på Niklas. Han får mye kritikk. Men slik er det å være med i et slikt program. Det man sier og gjør blir bedømt på en måte. Jeg er sikker på at jeg hadde fått veldig mye kritikk selv. Slik som han oppfører seg på farmen så er det ikke akkurat så rart at han får kritikk, og når vi har måttet høre hans konstante kommentering i hver bidige episode så frister det veldig lite å høre han kommentere enda mer i et annet program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 3. februar 2022 #1757 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) 15 minutter siden, Cid said: Slik som han oppfører seg på farmen så er det ikke akkurat så rart at han får kritikk, og når vi har måttet høre hans konstante kommentering i hver bidige episode så frister det veldig lite å høre han kommentere enda mer i et annet program Forstår kritikken med tanke på måten tv 2 redigerer på. De redigerer med å gi hans kommentar støtt og stadig. Han blir på en måte en hovedperson. Takket være Tv2 sin redigering. Kamera er nok der også med en gang man sier noe dumt eller noe som kan oppfattes tåpelig. Er jo det som skaper stemning. Leste at Niklas er en god person også, men at det kommer urettmessig dårlig fram i programmet. Endret 3. februar 2022 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 3. februar 2022 #1758 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Klink skrev (8 timer siden): Var det ikke slutt da? Var vel ikke det, da Kasper kjørte henne til til innspilling og det ble tårer og snakk om hvor mye de ville savne hverandre disse ukene (ref Bloggerene). youcancallmejune skrev (3 timer siden): Jeg fatter ikke at kjendisene tar sjansen på å bli med på Farmen, jeg. Herre, som jeg har forandret syn på enkelte av dem etter å ha sett dem der. Årets gjeng er enda verre enn tidligere års. De stjeler, lyver, baksnakker og manipulerer, og flere av dem oppfører seg som halvpsykopater. Halvparten av dem merker jeg at jeg ikke liker lenger. Jeg kommer aldri mer til å se på dem på samme måte som jeg gjorde før. De har mistet all glans. Hvorfor i alle dager stiller de opp? Skjønner at du sier det, for har tenkt tanken selv. Men tror det er en kombinasjon av å få veldig mye penger for ganske lite arbeid, kanskje sett på som en spennende opplevelse, og ikke minst at det neppe får særlige konsekvenser å gjøre en litt dårlig figur. Folk flest er nok ikke så kritiske (og å diskutere det på KG "i flokk" vil jeg tippe forsterker hat/elsk-følelsene i tillegg), og selv kjendiser som gjør langt, langt større feil blir raskt tilgitt og kan fortsette som før uansett. Eksmannen til Marna er for eksempel den første som faller meg inn. Når folk ikke bryr seg nok om sånne ting engang, men fortsetter å støtte opp under fyrens karriere, da kommer nok ikke f.eks stjelingen på det fiktive markedet, smugling av varer eller utroskap til å få noen større konsekvenser enn noen dager med kritikk som raskt blåser over. Endret 3. februar 2022 av Sigyn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #1759 Del Skrevet 4. februar 2022 Ser på de siste torpet episodene, så utrolig kjekt å se på Synd at det tar slutt snart, skulle ønske at det heller ble slik at de inne på farmen gården måtte kjempe seg inn på torpet, jeg unner alle de 3 på torpet å vinne! Kan ikke si det samme om alle på farmen gården 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 4. februar 2022 #1760 Del Skrevet 4. februar 2022 Håper Kjersti saboterer ukesoppdraget, OG velger Ingrid til andrekjempe. Så må Niklas dra alene på marked uten penger 🙈😆😆 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå