Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Hipparchia

Det jeg ikke forstår er hvorfor TV2 ønsker å fremstille en av sine profiler så vanvittig dårlig. Tenker jo nesten litt at han må ha vært verre der inne og at dette er de klippene han fremstår best. Håper virkelig ikke det. Kan Niklas ha fått lønnsøkning av TV2 for å spille drittsekk? 

Jeg likte Niklas veldig godt før, men nå syns jeg han er uhyrlig kvalm. Lurer på hva mannen hans syns om oppførselen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipparchia skrev (2 minutter siden):

Det jeg ikke forstår er hvorfor TV2 ønsker å fremstille en av sine profiler så vanvittig dårlig. Tenker jo nesten litt at han må ha vært verre der inne og at dette er de klippene han fremstår best. Håper virkelig ikke det. Kan Niklas ha fått lønnsøkning av TV2 for å spille drittsekk? 

Jeg likte Niklas veldig godt før, men nå syns jeg han er uhyrlig kvalm. Lurer på hva mannen hans syns om oppførselen. 

Han er jo ingen drittsekk. Kom med eksempler? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (4 minutter siden):

De kommer vel til å vise Niklas og typen på sofa se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
Kate Upton skrev (5 minutter siden):

Han er jo ingen drittsekk. Kom med eksempler? 

Mange eksempler bakover her, hvis du leser tråden. I mine øyne og ut ifra hvordan han fremstilles på Farmen er Niklas en person jeg hadde holdt meg langt unna. 

Endret av Hipparchia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
Cid skrev (2 minutter siden):

De kommer vel til å vise Niklas og typen på sofa se det

Det er sant. Jeg har ikke sett det i år. Har de snakket om noe i episodene til nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (1 minutt siden):

Det er sant. Jeg har ikke sett det i år. Har de snakket om noe i episodene til nå? 

Ikke sett på jeg heller men det kommer vel reklame om det innen den tid :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipparchia skrev (45 minutter siden):

Mange eksempler bakover her, hvis du leser tråden. I mine øyne og ut ifra hvordan han fremstilles på Farmen er Niklas en person jeg hadde holdt meg langt unna. 

Vel, har sett alt av Farmen, og jeg liker ham. I tillegg er han morsom omtrent hele tiden. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid er jo LIVREDD for å bli valgt som andrekjempe nå. Det kom tydelig frem når Kjersti pakket seg ut av rommet. I intervjuet etterpå sier hun at hun håper hun ikke blir valgt som andrekjempe for andre gang.. Ehh, tror hun situasjonen er koseligere for Kjersti egentlig? 
Slik jeg nå ser det har dette vært planlagt allerede fra de sendte Tomine bort fra gården. Fikk henne ut slik at Nicklas kunne bli storbonde og trygg. Eneste grunnen til at han valgte Kjersti som hjelper var for å trygge sine egne (Ingrid). Han kunne valgt Isak som førstekjempe for å slå ut en konkurrent, men det tør han rett og slett ikke. Adam trenger han for å ha en evt svak konkurrent hvis han selv skulle bli førstekjempe, eller enda mer sannsynlig, at Adam blir valgt sim førstekjempe og velger Nicklas. 
Nicklas har virkelig spilt spillet der inne og tatt samtaler i øst og vest for å sikre seg selv. Men at Kjersti forsøker å advare Dorthe - ja, det ble hvertfall en god grunn for at han kunne styre på slik han hadde mest lyst til. Kjersti sier til Dorthe at hun kan si, hvis hun blir spurt, at hun tenker å velge Kjersti til storbonde (noe han tydeligvis ikke ønsker). Kjersti sier videre at dette er ikke noe hun trenger å gjøre om det faktisk skulle bli sånn. Her går Dorthe på en skikkelig smell.

Sophie Elise kjører kjent stil med å støtte Kjersti nå. Hun er nok ikke så høy i hatten hun heller .. 

Dorthe kjører på med krokodille-tårer. 
Adam har jeg faktisk litt medlidenhet med ang at alle vil ha han ut. Må være vondt å sitte å se på i ettertid. De vil ha han ut, men siden de mener han er så liten trussel så sparer de han til en senere anledning. 
Håper det blir guttekamp  neste gang hvor Adam danker ut Nicklas!

• Liker 37
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (52 minutter siden):

Ingrid er jo LIVREDD for å bli valgt som andrekjempe nå. Det kom tydelig frem når Kjersti pakket seg ut av rommet. I intervjuet etterpå sier hun at hun håper hun ikke blir valgt som andrekjempe for andre gang.. Ehh, tror hun situasjonen er koseligere for Kjersti egentlig? 
Slik jeg nå ser det har dette vært planlagt allerede fra de sendte Tomine bort fra gården. Fikk henne ut slik at Nicklas kunne bli storbonde og trygg. Eneste grunnen til at han valgte Kjersti som hjelper var for å trygge sine egne (Ingrid). Han kunne valgt Isak som førstekjempe for å slå ut en konkurrent, men det tør han rett og slett ikke. Adam trenger han for å ha en evt svak konkurrent hvis han selv skulle bli førstekjempe, eller enda mer sannsynlig, at Adam blir valgt sim førstekjempe og velger Nicklas. 
Nicklas har virkelig spilt spillet der inne og tatt samtaler i øst og vest for å sikre seg selv. Men at Kjersti forsøker å advare Dorthe - ja, det ble hvertfall en god grunn for at han kunne styre på slik han hadde mest lyst til. Kjersti sier til Dorthe at hun kan si, hvis hun blir spurt, at hun tenker å velge Kjersti til storbonde (noe han tydeligvis ikke ønsker). Kjersti sier videre at dette er ikke noe hun trenger å gjøre om det faktisk skulle bli sånn. Her går Dorthe på en skikkelig smell.

Sophie Elise kjører kjent stil med å støtte Kjersti nå. Hun er nok ikke så høy i hatten hun heller .. 

Adam har jeg faktisk litt medlidenhet med ang at alle vil ha han ut. Må være vondt å sitte å se på i ettertid. De vil ha han ut, men siden de mener han er så liten trussel så sparer de han til en senere anledning. 

Dette er sannsynligvis planlagt lenge før de kom til Farmen iom SE har nektet sin tidligere venninne i å delta. Hun har fått bestemme hvem som skal være med og ikke. Resultatet hadde nok vært en annen om Fetisha hadde kommet istedenfor Tomine. F hadde nok ikke latt seg manipulere. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sacramone said:

Jeg har det samme: altså litt medlidenhet for Adam. Det er ikke han som jeg ønsker ut med det første🙄. Det er Niklas, Dorthe,   Ingrid, Sophie Elise, og Isak. 🤔

Ingrid er redd for å bli valgt🤔. Jeg tror Kjersti velger enten Ingrid eller Dorthe🤔. Men jeg kan ta feil. Kan godt være at hun velger Øyunn. Men jeg mener at Dorthe gjør seg meget fortjent til å bli valgt pga sitt bidrag til at Kjersti ble valgt. Håper at Kjersti ikke glemmer den tilsynelatende årsaken til at hun ble valgt ved andrekjempevalget. 

Blir spennende på søndag! 

Endret av Eloise12345
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 3.2.2022 den 7.48):

Enig. Det er forskjellsbehandling. 

Jeg synes Nils burde få enda en sjanse til på torpet i en fremtidig sesong 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (3 timer siden):

Dette er sannsynligvis planlagt lenge før de kom til Farmen iom SE har nektet sin tidligere venninne i å delta. Hun har fått bestemme hvem som skal være med og ikke. Resultatet hadde nok vært en annen om Fetisha hadde kommet istedenfor Tomine. F hadde nok ikke latt seg manipulere. 

Haha, sant!

Hadde de prøvd å overtale Fetisha om at det var en skikkelig kul ide å velge Kjersti som andrekjempe, så hadde hun jo bare sagt OH MY GAAAD bitch are you crazy, assaaa skal jeg liksom take that world champion down, jeg blir low key forbanna av at de prøøøøøver seg på å suggeste det, de er fucka i hue.

Cid skrev (31 minutter siden):

Nå gikk han jo ikke bare og lette etter en ku, han forsvant vel ganske lenge fordi han gikk seg helt vill uten ordentlige klær, mat eller vann imens gradestokken nærmet seg null, og havnet på legevakten. Det verste som kan skje på en reality-innspilling er ikke at noen spiser sjokolade, men at noen dør under innspilling. Tenker det er naturlig at de er strengere rundt alt som gjelder liv og helse. 

Når det er sagt så er det nok forskjellsbehandling også altså. Er du god TV så skal det litt mer før du blir kastet ut enn om du er dårlig TV.

Men nå var han her Nils god TV også da, så det satt nok litt inne å kvitte seg med han. Produksjonen har jo i utgangspunktet ikke lyst til å kaste ut noen som helst på den måten.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Tipponull skrev (7 timer siden):

Det var definitivt ikke tre tilfeldig valgte personer Niklas sendte ut. De var jo de tre lengst unna alliansen hans som ble sendt på tur, så her skulle det nok snakkes taktikk på gården ja.  Det ble nok øvd litt til det tårevåte skuespillet som skulle fremføres under førstekjempe-valget.

Helt klart. Leste at det kun var ett kamerateam på farmen så da fikk de nok diskutert dette utenfor kamera også. 

Mulig Niklas vil ha it Dorthe sånn egentlig. At han syns det blir for tett med «sjefen» sin på samme opphold og at han begrenser seg når hun er tilstede.  Vil tro han vet Kjersti vil velge Dorthe og at D mest sannsynlig ikke vil klare å vinne en tvekamp over K. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (16 minutter siden):

Haha, sant!

Hadde de prøvd å overtale Fetisha om at det var en skikkelig kul ide å velge Kjersti som andrekjempe, så hadde hun jo bare sagt OH MY GAAAD bitch are you crazy, assaaa skal jeg liksom take that world champion down, jeg blir low key forbanna av at de prøøøøøver seg på å suggeste det, de er fucka i hue.

Nå gikk han jo ikke bare og lette etter en ku, han forsvant vel ganske lenge fordi han gikk seg helt vill uten ordentlige klær, mat eller vann imens gradestokken nærmet seg null, og havnet på legevakten. Det verste som kan skje på en reality-innspilling er ikke at noen spiser sjokolade, men at noen dør under innspilling. Tenker det er naturlig at de er strengere rundt alt som gjelder liv og helse. 

Når det er sagt så er det nok forskjellsbehandling også altså. Er du god TV så skal det litt mer før du blir kastet ut enn om du er dårlig TV.

Men nå var han her Nils god TV også da, så det satt nok litt inne å kvitte seg med han. Produksjonen har jo i utgangspunktet ikke lyst til å kaste ut noen som helst på den måten.

Men de ble jo bedt om å finne kuene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha🤦🏼‍♀️ Gikk 5 på jeg. Igjen. Syns det var en koselig episode. Tenkte jeg hadde dømt Niklas for fort, at han gjorde en innsats for å få til samhold i gruppa🙈 

Ser selvfølgelig nå at det er avtalt spill ned til minste detalj. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (14 minutter siden):

Hahaha🤦🏼‍♀️ Gikk 5 på jeg. Igjen. Syns det var en koselig episode. Tenkte jeg hadde dømt Niklas for fort, at han gjorde en innsats for å få til samhold i gruppa🙈 

Ser selvfølgelig nå at det er avtalt spill ned til minste detalj. 

Enig, skjønte tegninga da Niklas valgte å sende Kjersti, Vebjørn og Adam m/ TV-crewet til båten, «tilfeldigvis» de tre personene som står lengst unna alliansen hans. Da ble det nok lagt fellesplaner på gården for hvordan disse tre skal elimineres før finalen, uten at tv-kamerane var til stede.

Niklas er god til å holde maska når det trengs, det skal han ha.

Endret av Tipponull
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Upton skrev (7 timer siden):

Liker ham enda, jeg. Støtter valget av førstekjempe, selv om jeg helst skulle sett Adam der. 

Ja, jeg er enig etter å ha sett episoden. Skjønner ikke hvorfor alle støtter Kjersti. Håper hun ryker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 timer siden):

Så trist for Dorthe som har store deler av sitt liv blitt fremstått som Diva, men er nå blitt forvandlet til en 60år gammel fjortis. 

Må si meg enig her. Jeg vokste opp på 90-tallet og sett henne blitt båret rundt på gullstol på tv og at folk nærmest knelte for henne. Alltid oppfattet henne som en smart dame med sterk personlighet og rettferdighetssans, så det er ganske spesielt å se henne i Farmen nå hvor hun oppfører seg temmelig uspiselig til å være den eldste (?) der inne. Tåler ikke at folk stiller henne til veggs heller. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...