Gjest Gjest_Rebekka_* Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg er så bekymra. På den ene siden av underlivet har det kommet masse kuler. Sånne vorter nesten. De er der trusekanten er når jeg drar den ene store kjønnsleppen til siden. Og da kommer det fram masse klumper. Kanskje 30 klumper i forskjellige størrelse. Når jeg klemmer på de klumpene er det veldig hardt inne i klumpen. Akkurat som harde erter. Jeg er jomfru. Kan det være kjønnsvorter da? Kan det være kjønesykdom når når jeg er jomfru? Hvorfor har jeg sånne vorter? Jeg har så lege angst og tør ikke å gå til legen med dette heller. Og det er så flaut. Tør ikke å vise tissen til han. Ekkelt. Jeg har hatt de klumpene lenge i flere år. Men det er så sårt og vondt å ha de der, også er jeg så bekymra. Noen her som også har sånn der nede?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #2 Skrevet 11. oktober 2005 Det kan være talgkjertler, utrolig irriterende men ikke farlig.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Det høres sånn ut ja. Jeg var også veldig bekymra for de før jeg var hos gynekologen og han sa at det var heeelt normalt. Er som regel noe helt vanlig, men kan være lurt å få sjekket det, evt hos en kvinnlig gynekolog hvis det føles bedre.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Få det sjekket hos legen du. Legene ser mange underliv opp til flere ganger daglig, så for dem er det bare en normal jobb. Om du synes det er ubehagelig så kan du kanskje ta med deg en nær venninne.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 det kan være talgkjertler ja... du kan jo prøve å holde en varm vaskeklut inntil underlivet - så varm som du klarer, i flere omganger - da åpner porene seg og du kan klemme forsiktig. dersom det er talgkjertler vil det komme talg ut, og klumpene blir borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå