Gå til innhold

Mensen etter vaksine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

er ei dame på 31 år som alltid har hatt regelmessig mens og den kommer omtrent på klokkeslettet. Har alltid hatt mensen i to dager akkurat uten smerter eller kraftige blødninger. Etter vaksinedose 2 har jeg fått ekstremt mensensmerter, uregelmessig mens, kraftig blødninger og lenger menstruasjon. Tror dere dette kan komme av vaksinen?

Anonymkode: a53c5...831

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, du og mange tusen andre...

Anonymkode: ca1a1...1ce

• Liker 9
Skrevet

Ja, det er mange som har fått menstruasjon problemer etter vaksinen.

• Liker 4
Skrevet

Min prevensjon gjør at jeg ikke får mensen lenger. I allfall bare dråper "at best". 

Etter vaksinen nå, bare noen dager etterpå, fikk jeg full mens igjen. Men neste måned ingenting. Det er litt rart ja. 

Anonymkode: 1d774...dff

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk vaksinedose to i august og har ikke hatt mensen siden..

Anonymkode: 79f40...99d

• Liker 2
Skrevet

Oi, her var det litt forskjellig ja. Tenkte tanken at dette bare kunne være «normale» endringer men hvis alle dere også hsr fått samme etter vaksinen så er det jo litt påfallende… Skal man gjøre noe med dette eller skal det bare «Være» sånn?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oi, her var det litt forskjellig ja. Tenkte tanken at dette bare kunne være «normale» endringer men hvis alle dere også hsr fått samme etter vaksinen så er det jo litt påfallende… Skal man gjøre noe med dette eller skal det bare «Være» sånn?

Jeg ringte legekontoret da jeg blødde på dag tre (se mitt innlegg jeg linker til over). Jeg fikk beskjed om å la det gå to måneder og se om det "skjedde noe", og så ta kontakt igjen hvis ikke mensen er tilbake. Jeg tok andre dose 26.05., og krøllen med min mens kom først i november. Jeg hadde første dag i siste mens den 28.10., og venta ifølge min syklus mensen mellom 24. og 26.11. Jeg fikk imidlertid en blødning som begynte med spotting den 15.11., så kom blødningene helt smertefritt i en ukes tid. Mensen som skulle kommet mellom 24.11. og 26.11. har fortsatt ikke vist seg. Så nå går jeg og lurer på om jeg skal telle til 28 dager etter den uventede blødningen.

Jeg skal kontakte legekontoret igjen i midten av januar. Forrige gang jeg ringte snakka jeg bare med en sekretær. Hun sa at når jeg evt ringer igjen i januar kan jeg ta det med fastlegen, og da blir det rapportert til FHI.

Anonymkode: 50191...b57

• Liker 1
Skrevet

Fikk satt opp hormonspiral i fjor sommer, og har ikke hatt mensen på ett år!

Tok andre dose pfizer 2 Oktober, og for 10 dager siden begynte jeg å blø og blør enda🤨

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...