Heip Skrevet 1. desember 2021 #1 Del Skrevet 1. desember 2021 Hei. Det går korona i klassen til barnet mitt og nå klager barnet mitt på vondt i øret. Kan det være et symptom? Tok hurtigtest på morningen som viste en svak strek lenge etter tiden gikk ut. Skal selvfølgelig teste igjen i morgen, men er nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pterinochilus Skrevet 1. desember 2021 #2 Del Skrevet 1. desember 2021 Heip skrev (3 minutter siden): Hei. Det går korona i klassen til barnet mitt og nå klager barnet mitt på vondt i øret. Kan det være et symptom? Tok hurtigtest på morningen som viste en svak strek lenge etter tiden gikk ut. Skal selvfølgelig teste igjen i morgen, men er nysgjerrig. Har barnet tett nese? Jeg hadde ofte øreverk og ørebetennelser i forbindelse med forkjølelser da jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2021 Pterinochilus skrev (9 minutter siden): Har barnet tett nese? Jeg hadde ofte øreverk og ørebetennelser i forbindelse med forkjølelser da jeg var liten. Nei, klager bare på vondt i øret og er slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lupisnor Skrevet 1. desember 2021 #4 Del Skrevet 1. desember 2021 Heip skrev (24 minutter siden): Hei. Det går korona i klassen til barnet mitt og nå klager barnet mitt på vondt i øret. Kan det være et symptom? Tok hurtigtest på morningen som viste en svak strek lenge etter tiden gikk ut. Skal selvfølgelig teste igjen i morgen, men er nysgjerrig. Den testen høres positiv ut. Ta en ny hurtigtest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. desember 2021 #5 Del Skrevet 1. desember 2021 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg