Gå til innhold

Gavetips til 3 åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Minstemann blir 3 år snart, og jeg er rådvill. Hva skal jeg kjøpe til han, med eldre søsken har han jo lekebutikk!! Han kan bare gå og plukke på deres rom....De er så mye eldre at de syns det er greit at han "arver.."

Føler det blir litt råflott, med tanke på alle lekene som ligger rundt omkring, men har jo lyst at minsten skal få leker som er HANS...

Noen tips til koselige gaver??

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Tegne- malesaker?

Lego er tidløst og morsomt synes jeg.

Et bilde til å ha over senga e.l.?

Skrevet

Bilde var en god ide..

Lego er det utrolig mye av her.... i alle størrelser..

Skrevet

2-juls sykkel, nobbi-perler, modellkitt, fingermaling, barnekokebok, tegne brett til å ha på gulvet med papir rull (barne stafeli fra feks ikea)... det var det jeg kom på.. Gav 2 juls sykkel til lillebror og det var stor suksess! ;)

Skrevet

På IKEA har de noe som heter "MÅNE".

Det er rett og slett en måne :ler: som er veldig morsom å leke med. Man kan gynge, lage bru, sitte på osv. Jeg har det her hjemme og det er en veldig morsom ting som er veldig spennende for eieren og de som kommer på besøk i alle aldere.

Skrevet

Jeg kjøpte en genial gave her forleden, på en Brio-lekebutikk, til en gutt på 3 år.

SÅPEFABRIKK!Liten fabrikk der man kan lage sine egne såper i forskjellige figur-former, og så kjøpte jeg en refill-såpe-pakning i tillegg, siden det ikke var så mye såpe som var med i hovedpakken!

Litt utenom det vanlige synes jeg :) Og siden mange 3-åringer er i ferd med å gå over fra bleie-bruk til do-besøk er det jo stas å vaske seg på hendene etterpå, med hjemmelaga såpe!

(På pakningen stod det at det egnet seg for barn over 3 år...)

Skrevet

Hva med en kasettspiller eller cd spiller til å høre på barnemusikk og lydbok/eventyr på, som bare er hans?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...