Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Heisann! Vi skal bruke pappa permisjon i Spania og er derfor ute etter ei god kartbok i denne forbindelse. Vi skal kjøre ned dit så vi trenger ei kartbok som er god for hele denne reisen. En Naf kartbok er liksom ikke god nok. Når vi drev å kjørte til Italia i min barndom hadde foreldrene mine ei super god kartbok, der man kunne legge opp dagene etter kartet selv om man ikke var kjent i områdene i det hele tatt. Så det er ei slik bok jeg er ute etter... Har sett litt i bokhandelene rundt om kring, men ikke funnet noen jeg synes er god nok. Dessuten er jeg usikker på hva jeg i det hele tatt skal se etter. Så dere som har kjørt til Spania før oss - har dere et godt tips på kartbok? Endret 10. oktober 2005 av Niko
Gjest gjesten Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Har tidligere kjørt Norge- Italia på kartboka til KNA. Også NAF- kartbøkene som er over beregnet på kjøretur nedover kontinentet er bra, påstår sambo. Er flere ulike bøker. Disse er rimelig oppdatert på veinummer etc.
Fakse Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg ville ha kjøpt en GPS og kjørt på elektronisk kart. Da står man så utrolig mye friere til å f.eks kjøre en svipptur inn i byer man passerer fordi den har detaljerte kart sånn at man vet at man kommer seg ut igjen uten å kjøre seg vill.
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg ville ha kjøpt en GPS og kjørt på elektronisk kart. Da står man så utrolig mye friere til å f.eks kjøre en svipptur inn i byer man passerer fordi den har detaljerte kart sånn at man vet at man kommer seg ut igjen uten å kjøre seg vill. ← Ja dette har vi faktisk tenkt på... men det er jo ganske dyrt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå