Gå til innhold

Kartbok for Europa

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi skal bruke pappa permisjon i Spania og er derfor ute etter ei god kartbok i denne forbindelse. Vi skal kjøre ned dit så vi trenger ei kartbok som er god for hele denne reisen. En Naf kartbok er liksom ikke god nok.

Når vi drev å kjørte til Italia i min barndom hadde foreldrene mine ei super god kartbok, der man kunne legge opp dagene etter kartet selv om man ikke var kjent i områdene i det hele tatt. Så det er ei slik bok jeg er ute etter... Har sett litt i bokhandelene rundt om kring, men ikke funnet noen jeg synes er god nok. Dessuten er jeg usikker på hva jeg i det hele tatt skal se etter.

Så dere som har kjørt til Spania før oss - har dere et godt tips på kartbok?

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesten

Har tidligere kjørt Norge- Italia på kartboka til KNA. Også NAF- kartbøkene som er over beregnet på kjøretur nedover kontinentet er bra, påstår sambo. Er flere ulike bøker. Disse er rimelig oppdatert på veinummer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha kjøpt en GPS og kjørt på elektronisk kart. Da står man så utrolig mye friere til å f.eks kjøre en svipptur inn i byer man passerer fordi den har detaljerte kart sånn at man vet at man kommer seg ut igjen uten å kjøre seg vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha kjøpt en GPS og kjørt på elektronisk kart. Da står man så utrolig mye friere til å f.eks kjøre en svipptur inn i byer man passerer fordi den har detaljerte kart sånn at man vet at man kommer seg ut igjen uten å kjøre seg vill.

Ja dette har vi faktisk tenkt på... men det er jo ganske dyrt da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...