Gå til innhold

Fra hverdagen til en single, 33


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jobbseminar/kurs: ble full, vill og hemningsløs sex med mann som sa han var gift etterpå. Følelsen av forlatthet og at man har blitt "brukt"...altså "den sure kløe"

Kollega-flørt på jobben: Misforstår hint og sosiale tilnærmelser, tolker det som at de vil flørte eller prøve seg...men nei da, sannsynligheten er størst for at menn der faktisk er fornøyd som single selv og ønsker ikke annet

Sosiale omgangskretsen: Er gift, har barn, noen skal til og med skille seg. Ingen maser lengre om at jeg må fåinne meg en mann...de har kanskje gitt meg opp etter at jeg demonstrerte på byen sist at jeg fortsatt oppfører meg som en 20-åring på byen

På byen: trefer vi noen få ålreite menn men de fleste er overfulle eller ute etter å være utro

På privatfest: de aller fleste menn er opptatt. Noen prøver seg for det, men hvem vil vel ha en opptatt mann. De single menn der er som regel ikke pene, og/eller det må da være noe galt med dem siden de ikke har vært sammen med en dame på mange, mange år.

I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Det finnes jammen mye rart blandt single kvinner over 30 år også, og skrudde kvinnfolk med vakker fasade har jeg brent meg på tidligere. Det er vel kanskje derfor jeg finner alenemødre (noen har i alle fall sett de som morsemne, og sannsynligvis vet de ett og annet om ansver), karrierekvinner (har hatt begrenset med tid til forhold tidligere og sannsynligvis ganske selvstendige), og kvinner som nettopp er kommet ut av forhold (noen har åpenbart klart å være sammen med de) som spesielt interresante. Hvis de ikke passer i nevnte kategorier er jeg i utgangspunktet ikke interresert i noe mer før jeg kjenner vedkommende, og da ender man som regel opp i "vennefella" :ler: . Klart det finnes unntak...

Det er faktisk litt derfor jeg synes nettet er en fin plass å bli kjent med nye kvinner. Man får litt mer intrykk av verdisett og personlighet gjennom debatter, enn man har mulighet til ute på byen.

Trives godt her på KG jeg :ler:

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Det finnes jammen mye rart blandt single kvinner over 30 år også, og skrudde kvinnfolk med vakker fasade har jeg brent meg på tidligere. Det er vel kanskje derfor jeg finner alenemødre (noen har i alle fall sett de som morsemne, og sannsynligvis vet de ett og annet om ansver), karrierekvinner (har hatt begrenset med tid til forhold tidligere og sannsynligvis ganske selvstendige), og kvinner som nettopp er kommet ut av forhold (noen har åpenbart klart å være sammen med de) som spesielt interresante. Hvis de ikke passer i nevnte kategorier er jeg i utgangspunktet ikke interresert i noe mer før jeg kjenner vedkommende, og da ender man som regel opp i "vennefella"  :ler: . Klart det finnes unntak...

Yohoo, så det finnes håp for oss også. Ledig Lestat? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yohoo, så det finnes håp for oss også.  Ledig Lestat?  ;)

Jepp, men litt vanskelig å skille gjestene fra hverandre, og ikke kan man sende PM til de heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan jo ikke avsløre meg helt her. ;) Du får heller lure litt.

Ellers er jeg enig i at nettet er en bra plass å treffe folk. Har gode erfaringer med forskjellige nettsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Det finnes jammen mye rart blandt single kvinner over 30 år også, og skrudde kvinnfolk med vakker fasade har jeg brent meg på tidligere. Det er vel kanskje derfor jeg finner alenemødre (noen har i alle fall sett de som morsemne, og sannsynligvis vet de ett og annet om ansver), karrierekvinner (har hatt begrenset med tid til forhold tidligere og sannsynligvis ganske selvstendige), og kvinner som nettopp er kommet ut av forhold (noen har åpenbart klart å være sammen med de) som spesielt interresante. Hvis de ikke passer i nevnte kategorier er jeg i utgangspunktet ikke interresert i noe mer før jeg kjenner vedkommende, og da ender man som regel opp i "vennefella"  :ler: . Klart det finnes unntak...

Det er faktisk litt derfor jeg synes nettet er en fin plass å bli kjent med nye kvinner. Man får litt mer intrykk av verdisett og personlighet gjennom debatter, enn man har mulighet til ute på byen.

Trives godt her på KG jeg  :ler:

:ler:

Forresten, så er jeg singel og alenemor...

:sexy::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..så det er faktisk noen som går etter alenemødre også? wow...sikkert helt gøy til du blir vekket av: - er du den nye pappen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg kjenner meg faktisk litt igjen. Det finnes jammen mye rart blandt single kvinner over 30 år også, og skrudde kvinnfolk med vakker fasade har jeg brent meg på tidligere. Det er vel kanskje derfor jeg finner alenemødre (noen har i alle fall sett de som morsemne, og sannsynligvis vet de ett og annet om ansver), karrierekvinner (har hatt begrenset med tid til forhold tidligere og sannsynligvis ganske selvstendige), og kvinner som nettopp er kommet ut av forhold (noen har åpenbart klart å være sammen med de) som spesielt interresante. Hvis de ikke passer i nevnte kategorier er jeg i utgangspunktet ikke interresert i noe mer før jeg kjenner vedkommende, og da ender man som regel opp i "vennefella"

Så du liker kvinner som har hatt begrenset med forholdserfaring og kvinner med god erfaring. Hva er det du ikke liker? Menn passer ikke i de nevnte kategorier, det er sikkert...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De single menn der er som regel ikke pene, og/eller det må da være noe galt med dem siden de ikke har vært sammen med en dame på mange, mange år.

Jeg er 31 og har aldri vært sammen med noen dame, og det er noe galt med meg (bokstavelig talt :P)

... Men hva med de single damene over 30, som deg selv? Er det noe galt med deg? Eller er din sivilstand (i motsetning til for menn) en konsekvens av uheldige omstendigheter som du ikke råder over, slik du argumenterer for?

Jeg tror egentlig jeg stemmer for alenemødre jeg også :P

Endret av Ananas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Jeg er 31 og har aldri vært sammen med noen dame, og det er noe galt med meg (bokstavelig talt :P)

... Men hva med de single damene over 30, som deg selv? Er det noe galt med deg? Eller er din sivilstand (i motsetning til for menn) en konsekvens av uheldige omstendigheter som du ikke råder over, slik du argumenterer for?

Jeg tror egentlig jeg stemmer for alenemødre jeg også :P

Jeg tror du går glipp av noen missing points her...

Forskjellen er at du aldri har vært sammen med noen dame i et forhold, mens jeg har vært sammen med menn i forhold.

Det er stor forskjell på å date menn som ikke har erfaring med nære og intime forhold versus de som har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver i startinnlegget er at det må være noe galt med single menn i din alder - ikke at det må være noe galt med de som aldri har vært i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mener i grunnen ikke at det er noe galt med single menn. Jeg er jo også selv single..Men jeg skrev "single menn som ikke har vært sammen med noen på mange år" i betydning " de av dem som bærer preg av at de ikke har vært sammen med noen" i betydning "åh, så kjedelig å lære dem opp det orker jeg ikke, jeg ønsker noen som er litt erfarne".

Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...