Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 15.18):

Jeg synes episode 6 var ganske bra. Men ble bare oppgitt av snø-scenen. Greit nok at de trosser været og kommer seg dit de skal, men en av dem gikk med en hatt som på magisk vis ikke blåste av i denne stormen, og alle kom frem med sminken i behold. Helt urealistisk:ler:

Ellers er jeg kjempeglad for at Miranda og Che slo opp, og håper det forblir slik. Hvis de blir et av-og-på-par tror jeg jeg kommer til å rive ut håret mitt. 

Anonymkode: 321a0...0cb

og den hatten og det antrekket til hun venninna til Chatlotte, jeg bare tenkte hva i alle dager er det hun har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (1 time siden):

ja for sisye scenen jeg så var da aidan og carrie kyssa på trappen og så kom det ikke flere etterpå. Så tenkte da det var siste episoden

Det kommer en episode i uken, så hele sesongen er ikke sluppet enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (17 minutter siden):

Det kommer en episode i uken, så hele sesongen er ikke sluppet enda :)

å så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte litt på denne stive jakken og rare fremtoningen som ikke minnet om Aidan i det hele tatt. 
vittig at flere reagerer på det. 

IMG_5577.jpeg

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (7 timer siden):

Reagerte litt på denne stive jakken og rare fremtoningen som ikke minnet om Aidan i det hele tatt. 
vittig at flere reagerer på det. 

IMG_5577.jpeg

ja han så litt stiv og uncomfy ut i den jakka. Ser ut som han ikke klarer å bevege seg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (På 28.7.2023 den 23.32):

Aidan🥰🥰 Syns det begynner å ta seg opp nå altså! Kan faktisk minne om det som en gang var satc😅❤️

Elsker Aidan 😍 snill og god mann. Synes i tillegg at de har en flott kjemi 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid digga denne serien og I still do! Er akkurat i min aldersgruppe også så jeg kjenner meg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker følelsen i de siste to episodene, men er jeg den eneste som reagerte når Carrie sa «what If Big was just one big mistake»? wtf, du har datet x’en din i et par uker (?) og det gjør at du skal glemme ekteskapet og kjærligheten du faktisk har hatt bak deg og hva det betød?

Anonymkode: 2b7a5...45a

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg liker følelsen i de siste to episodene, men er jeg den eneste som reagerte når Carrie sa «what If Big was just one big mistake»? wtf, du har datet x’en din i et par uker (?) og det gjør at du skal glemme ekteskapet og kjærligheten du faktisk har hatt bak deg og hva det betød?

ja den reagerte jeg og på. Ikke rart miranda ble satt ut

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg reagerte også på dette, men jeg har litt en følelse av at pga. anklagene mot Chris Noth, så prøver serieskaperen nå å endre storylinen litt til at det er Aidan som var hennes store kjærlighet, ikke Big.  Tross alt, de valgte jo å "drepe" han for å skrive han ut av serien. Hvorfor ikke endre vår bilde av karakteren også.

Ellers er jeg enig, siste episode gav en skikkelig god følelse. Det er også godt å se Miranda gå litt tilbake til sitt gamle jeg, der hun ruler som karrierekvinne.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kanskje naturlig? Aidan var jo og en stor kjærlighet, ser for meg at om man treffer igjen en gammel flamme etter 20 (?) år og det oppstår gnister så er det naturlig å tenke "hva om..?" Men kanskje mest som et flyktig tankeeksperiment. 

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste episodene er fine. De har liksom gjort seg ferdig med å være så sykt woke i hver eneste episode og gått tilbake til å lage innhold. Jeg har problemer med å like den nye venninna til Carrie, eiendomsmegleren. Syntes ikke hun verken tilføyer serien noe eller passer inn i gjengen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 3.8.2023 den 7.08):

ja han så litt stiv og uncomfy ut i den jakka. Ser ut som han ikke klarer å bevege seg

Jakka var helt merkelig og spesielt på han som er kunstner og litt boho-aktig.  Kledde den dårlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missmcbeal skrev (På 5.8.2023 den 15.38):

Jeg reagerte også på dette, men jeg har litt en følelse av at pga. anklagene mot Chris Noth, så prøver serieskaperen nå å endre storylinen litt til at det er Aidan som var hennes store kjærlighet, ikke Big.  Tross alt, de valgte jo å "drepe" han for å skrive han ut av serien. Hvorfor ikke endre vår bilde av karakteren også.

Ja helt enig. Synes disse som skriver serien har mye rart for seg. Nå har de laget en haug med sesonger og 2 filmer om at Big var hennes store kjærlighet og fordi skuespilleren har blitt fryst ut så må de ta avstand fra rollefiguren også? 

Anonymkode: 467f2...eea

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (27 minutter siden):

Var det pga anklagene mot Chris North at han ble skrevet ut av serien? 

Nei, tror ikke han egentlig ville være med, så de måtte skrive ham ut. Men jeg vet det skulle være en slags drømmesekvens eller tilbakeblikk i løpet av sesongen som ble droppet på grunn av anklagene. 

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, Aidans jakke :D Så ut som han kom vandrende fra en militaristisk fantasy-film/GOT-universet eller noe. Jeg så det med en venninne, og vi begge stusset på klesvalget :)

Ellers synes jeg mye var veldig rart med Carrie og Aidan. Hvorfor var det SÅÅÅÅ viktig for ham å ikke bli med inn i hennes leilighet? Det har jo gått en haug med år... Hadde han heller ville blitt med inn i en leilighet der hun hadde bodd og elsket med Mr.Big i mange år?

Og det at hun lurte på om Big bare var en feil..... litt merkelig, Carrie har jo forsøkt flere ganger med Aidan uten at hun har fått det til med ham.

Svært spesielt var det også at de allerede snakker om å introdusere Carrie for barna hans. WTF? Skal man ikke vente ganske lenge med dette?

Alt føles så "rushed" og forsert, ikke noe tid til å ta det med ro og la forholdet få en normal utvikling. Derfor tipper jeg at det ikke kan bli noe varig. Noe føles rart og feil. Men haha, det er mye som gjør det med denne serien, da.

Anonymkode: 59c35...4d7

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun følte nok ikke nok for Aidan i sine yngre dager. De var for forskjellige. Men de hadde en veldig god kjemi, og den er fortsatt den samme. 

IMG_5604.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt fnatt av ansiktet til Charlotte! Hun klarer jo nesten ikke å snakke! 

Anonymkode: 95dbb...73f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...