Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Det skal jeg også, bare for å ha det gjort. :gjesp:
Kommer det en bolk hvert tiende år heretter, for å melke det skikkelig lenge? 
Syns de hadde blitt gamle. Fillers....og ikke helt seg selv som de pleide å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjedelig :( Men har fulgt dem så lenge nå at jeg må se alle episodene. Synes ikke jeg klarer å identifisere meg med personene lenger. Selv om jeg er omtrent på samme alder som dem. I de tidligere sesongene var det alltid noen som man kunne identifisere seg med, en periode var man en Miranda (jeg var vel oftest det), men så kunne man være litt Charlotte til tider, eller ha en Samantha-periode. Men nå??? Alt er så fjernt og rart, og det er absolutt ingenting man kan kjenne seg igjen i, merkelige avgjørelser som virker helt utroverdige. Med alle de nye personene blir det mindre tid til å gå i dybden på karakterene, alle må ha sin screen time, og alt blir mye mer overfladisk.

Anonymkode: 59c35...4d7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Er det bare meg som syns at Sarah J ser så sliten ut?   

hun er 20 år eldre

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes SJP ser fantastisk ut! 

Anonymkode: 09bfd...e7f

Helt enig! Ingen stram panne, ingen fillers. Og hun er vel 58 år! 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Djungelvrål skrev (På 28.6.2023 den 20.25):

Hvordan har de greid å miste ALL sjarme fra de 56 andre sesongene?   Nesten utrolig at det er mulig! :roll:

Nutz skrev (På 29.6.2023 den 16.34):

Jeg syntes Carrie karakteren holder seg bra. Charlotte har tapt seg og Miranda er så langt fra den originale karakteren som man omtrent kan ta det. Jeg kjeder meg når det handler om noen andre enn Carrie.

Helt enig. Carrie er den eneste som er gjenkjennelig og fortsatt verdt å se. Resten er bare et stort gjesp. Jeg klarer ikke å engasjere meg i de nye karakterene  utover kanskje litt Che fordi hun fremstilles tvers igjennom usympatisk og med tilhørende Miranda som en skygge av seg selv. Gjesp gjesp gjesp. 

Anonymkode: d8e41...81b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sonit skrev (23 timer siden):

Helt enig! Ingen stram panne, ingen fillers. Og hun er vel 58 år! 

Ingen fillers? 

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Charlotte er umulig å se på. Observerer bare munnen hennes. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er teit at de fremstiller kvinner i femtiårene som like "woke" som noen på tjue hadde vært. Det gir ingen mening? Mine foreldre er ikke rasistiske, homofober osv, men de er selvsagt preget av tiden de vokste opp i og har sine holdninger. Charlotte virker jo helt dust. Gikk fra ultrakonservativ til ... ja, woke. Og hun som var så vakker! Det puteansiktet nå, stakkars dame :(

Pleide å se opp til Miranda, nå syns jeg hun er i en patetisk midtlivskrise. Stakkars Steve! Hun fortjente han ikke. Ja han er keitete og kanskje litt kjedelig, men de begynte begge å dra på årene. Om 10 år må Miranda ha rolige kvelder og rutiner - fordi hun er en eldre dame! Che kommer til å drive henne til vanvidd. Trist for henne at hun var ulykkelig, men karakteren hennes har jo gjort en 360? 

Å i det hele tatt lage denne serien uten Samantha i sesong 1 var en gigatabbe. Det virker som de prøver å kapre unge seere, men de fleste som er glad i sex and the city er i slutten av tjueårene eller middelaldrende. De er ikke søte gamle damer med krøllpermanent, men syns de gjør en dårlig jobb på å adressere det at de er eldre kvinner. Er det noen som fortjener en realistisk representasjon er det kvinner over 50, hvorfor må alt være så ungdommelig og on trend? De har jo mer styr på pronomen enn det jeg har, og en av mine beste venner er kjønnsnøytral. Altså...

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kristin davis (charlotte) gikk ut og sa at hun overdrev med fillers og botox, ja det ser jeg dessverre, men bra hun innså det selv.

Jeg synes det er synd at Miranda har blitt en usikker, hodeløs høne som løper rundt og ikke aner noe. Hele sex and the city serien var hun på en måte ryggraden som sa og gjorde de tingene som måtte, mens charlotte glattet over, Samantha viftet bort, og carrie drømte seg vekk i. 

Dette er bare tull og sex and the city har IKKE eldes med stil.. 

Anonymkode: 283fb...222

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ingen fillers? 

I følge henne selv, nei. Kun god hudpleie. Om hun har fillers så hadde hun garantert også tatt botox i panna. Jeg tror på henne. Ser eldre ut, men helt lik likevel

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det hadde vært bedre å lage en film nr.3 enn denne serien. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun hadde dessverre helt sikkert fått kommentarer om hvor rynkete og gammel hun er blitt. Er litt damned if you do, damned if you don't som kvinne i Hollywood. Men definitivt best med de som eldes naturlig, skulle ønske det var normen. 

Anonymkode: ee687...4cf

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har utsatt å se denne sesongen, siden jeg absolutt ikke likte den første. Men nå er jeg syk, så da passer det jo fint. Er fem minutter inn i første episode. Er lei allerede😆 Som en annen skrev, de burde kanskje heller laget en ny film dersom det er så viktig? Filmene hadde hvertfall litt av ånden fra serien..(og selvfølgelig Samantha). Jeg klarer ikke å tro på alle de nye damene, rett og slett. Blir for påtvunget. Mulig det er annerledes i USA? Kultur? 

Anonymkode: 9bb0f...a0c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Noen som vet hvilket klokkeslett episodene kommer ut? Jeg trodde det var 00.00 natt til torsdag men den ligger ikke ute nå.

Anonymkode: 2f0a1...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noen som vet hvilket klokkeslett episodene kommer ut? Jeg trodde det var 00.00 natt til torsdag men den ligger ikke ute nå.

Anonymkode: 2f0a1...c30

Tror det er ved midnatt New York-tid. Altså 0600 her. Skal ikke si det 100% sikkert, altså, men mener å ha lest det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff, sexscenen i E4 var ekstremt klein.

Anonymkode: 067f0...a3f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Huff, sexscenen i E4 var ekstremt klein.

Anonymkode: 067f0...a3f

Alt er kleint. Vet ikke hvorfor jeg ser serien🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...