Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ny episode i dag 😁 Som jeg sikkert kommer til å mislike, men jeg kan ikke la være 🤣

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (På 9.12.2021 den 20.54):

Ikke-binær er hun, men ellers helt enig. Dette ble for "hipt" for meg, altså. Mangler bare at Miranda går i fra Steve for en kvinne, og at datteren til Charlotte er trans. Og det hele er komplett. 

Må sitere meg selv. Jeg hadde rett. 😂

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sett den nyeste episoden? Er spent på hva dere syns om sex-scenen på kjøkkenet. Selv så skamrødmet jeg😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Ingen som har sett den nyeste episoden? Er spent på hva dere syns om sex-scenen på kjøkkenet. Selv så skamrødmet jeg😂

Jeg lo høyt. Var noe med absurditeten av det hele, toppet av at Carrie sølte urin fra en snapple-flaske i senga. 
Likte dagens episode.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Så den nye episoden i sted, holdt på å le meg i hjel av den scenen, beste episoden så langt. 😆

Anonymkode: fb5ed...3c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gi opp serien, men jeg likte faktisk den nyeste episoden ganske godt.

Lo godt av kjøkkenscenen og stakkars Carrie😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (6 timer siden):

Egentlig mest sjokkert over at de framstiller Carrie med hofteproblemer, plutselig. Hvor kom det ifra, liksom? 

Og ja, trodde jeg hadde blitt for gammel til å bli pinlig berørt over sex-scener, men tydeligvis ikke. Hovedsaklig mtp Carrie som så alt i speilet 😆

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (1 minutt siden):

Egentlig mest sjokkert over at de framstiller Carrie med hofteproblemer, plutselig. Hvor kom det ifra, liksom? 

Og ja, trodde jeg hadde blitt for gammel til å bli pinlig berørt over sex-scener, men tydeligvis ikke. Hovedsaklig mtp Carrie som så alt i speilet 😆

Haha, jeg ble også flau. Aldri hørt maken på høylytt sex. Var sikker på at Miranda Hobbs skulle bryte lydmuren 😂

Ja, hofteproblemet kom som julekvelden på kjerringa🤭 Plutselig kunne hun knapt humpe opp trappene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokopuddingen skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gi opp serien, men jeg likte faktisk den nyeste episoden ganske godt.

Lo godt av kjøkkenscenen og stakkars Carrie😂

Jeg syns Carrie er den eneste karakteren som de har latt beholde "seg selv" fra den originale serien. Miranda er jo ikke til å kjenne igjen på noen måte. 

Ja, kjøkkenscenen ga Carrie traumer for livet😂😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (9 timer siden):

Ja de hofteproblemene kom jammen brått på, og jaggu forsvant de like fort også😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokopuddingen skrev (15 timer siden):

Ja de hofteproblemene kom jammen brått på, og jaggu forsvant de like fort også😂

Nuvel. Det tok jo en operasjon og tre måneder før hun kunne gå i høyhælte sko igjen😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo da Carrie måtte gå gjennom det der 🤣 men serien er fortsatt dritt.

Man er ikke lesbisk bare fordi ekteskapet blir rutinemessig liksom. Er så LEI.  But I cant stop watching 🤪🤮

Anonymkode: a0cd6...694

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er ikke lesbisk bare fordi ekteskapet blir rutinemessig liksom. Er så LEI.  But I cant stop watching 🤪🤮

Art imitates life. 

Anonymkode: 1c2b8...379

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at SJP ser helt lik ut etter 20 år?? Det virker jo ikke som hun driver med så mye botox og fillers heller.

Likte episode veldig 5 godt, kunne like gjerne vært en episode av SATC. At de plukker opp tråden så tilsynelatende uanstrengt etter såpass langt tid må jeg si er litt av en prestasjon!

Anonymkode: c9153...527

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Man er heller ikke lesbisk bare fordi man blir fingret av en dame, så vi trenger kanskje ikke å sette Miranda i bås helt enda.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan er det mulig at SJP ser helt lik ut etter 20 år?? Det virker jo ikke som hun driver med så mye botox og fillers heller.

Likte episode veldig 5 godt, kunne like gjerne vært en episode av SATC. At de plukker opp tråden så tilsynelatende uanstrengt etter såpass langt tid må jeg si er litt av en prestasjon!

Anonymkode: c9153...527

Hæ?   Hun ser da mye eldre ut. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker virkelig ikke karakteren Che. Skulle generelt ønske jeg ikke hadde begynt å se på serien i det hele tatt 🙈

Anonymkode: 299ec...499

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg liker virkelig ikke karakteren Che. Skulle generelt ønske jeg ikke hadde begynt å se på serien i det hele tatt 🙈

Anonymkode: 299ec...499

Ikke jeg heller. Utrolig påtatt.  Som om hele livet hennes (ja det er en dame)  dreier seg om hun ikke identifiserer seg som noe kjønn!!!!!!!!!!!!!   Nei vel, fint for deg.  Hvem bryr seg sånn egentlig? 

Jeg syns serien blir bare verre og verre...men må jo se den ferdig. Er skuffet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Art imitates life. 

Anonymkode: 1c2b8...379

Dette er ikke «art». Dette er søppel 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...