AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #321 Del Skrevet 16. desember 2021 Nutz skrev (5 minutter siden): Der mistet de meg og, det blir too much. Var litt på gjerdet etter andre episode, men dette blir for idiotisk altså. Føkk pronouns, kjønnsdritt og finne seg selv i serien. Jeg ville jo bare ha SATC-stemningen, et øyeblikksbilde av livet deres i femtiårene. Hvordan man fortsatt kan være seg selv, OG bli eldre uten å konstant snakke om det. For noe patetisk dritt! De har ødelagt hele serien. I’m out! Anonymkode: a0cd6...694 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember 2021 #322 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dattera til Charlotte: «I dont feel like a girl». Ok, hva er neste? Steve ønsker å bli kvinne? Veldig fint å være inkluderende, men dette her er bare latterlig. Anonymkode: 39360...f78 Haha, ja, det er så politisk korrekt at det er helt latterlig. Men fint at de er inkluderende, ja, selv om det nesten blir litt mye av det gode. Jeg holdt på å le meg ihjel av reaksjonen til Charlotte da datteren fortalte det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2021 #323 Del Skrevet 16. desember 2021 jukkapalme skrev (1 time siden): Haha, ja, det er så politisk korrekt at det er helt latterlig. Men fint at de er inkluderende, ja, selv om det nesten blir litt mye av det gode. Jeg holdt på å le meg ihjel av reaksjonen til Charlotte da datteren fortalte det Hun er jo noe sånt som 12 år. Hvem jente hadde ikke en "vil være som gutter" periode. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember 2021 #324 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Peonjenta skrev (34 minutter siden): Hun er jo noe sånt som 12 år. Hvem jente hadde ikke en "vil være som gutter" periode. Haha, ja jeg vet. Det er så teit, for veldig mange har jo sånne perioder som barn. Men sånn som jeg lo av den reaksjonen til Charlotte, haha 😂 Men til tross for mye teit elsker jeg serien likevel, selv om den ikke er like bra som før. Endret 16. desember 2021 av jukkapalme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #325 Del Skrevet 17. desember 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Det så ikke sånn ut i den originale serien, da levde de jo i en helt hvit verden. Det er noe av det de har blitt kritisert mest for i ettertid. De prøver å rette opp i det nå. Og det er helt OK for min del, jeg synes det er kjempefint med mangfold. Anonymkode: ee687...4cf Har du sett "svarte" serier fra 90-tallet? Er ikke mange hvite i de seriene, med mindre det er for å gjøre narr av dem. Eller betyr ikke det så mye når det er svarte som gjør det? Anonymkode: 7109f...4c9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. desember 2021 #326 Del Skrevet 17. desember 2021 8 hours ago, jukkapalme said: Haha, ja jeg vet. Det er så teit, for veldig mange har jo sånne perioder som barn. Men sånn som jeg lo av den reaksjonen til Charlotte, haha 😂 Men til tross for mye teit elsker jeg serien likevel, selv om den ikke er like bra som før. Charlotte er vel seriens mest A4 person, hun lever livet i gammeldagse fastsatte rammer. Menn jobber, kvinner går i kjoler og holder hjemmet. I forrige episode så vi hvor viktig det var for henne at alle kvinnene i familien gikk med matchende kjoler så at hun nå plutselig skal være åpen for at datteren skal gjennomgå et kjønnsskifte er en voldsom karakterbrist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #327 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du sett "svarte" serier fra 90-tallet? Er ikke mange hvite i de seriene, med mindre det er for å gjøre narr av dem. Eller betyr ikke det så mye når det er svarte som gjør det? Anonymkode: 7109f...4c9 Det er noe helt annet, de laget egne serier fordi de ikke ble inkludert i seriene for de "hvite". Det har alltid vært et stort problem med rasisme i USA, og det er fortsatt et kjempeproblem. At TV-serier og film prøver å gjøre opp for mange år med urett ser jeg på som positivt. Anonymkode: ee687...4cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #328 Del Skrevet 17. desember 2021 Nutz skrev (1 minutt siden): Charlotte er vel seriens mest A4 person, hun lever livet i gammeldagse fastsatte rammer. Menn jobber, kvinner går i kjoler og holder hjemmet. I forrige episode så vi hvor viktig det var for henne at alle kvinnene i familien gikk med matchende kjoler så at hun nå plutselig skal være åpen for at datteren skal gjennomgå et kjønnsskifte er en voldsom karakterbrist. Derfor synes jeg det er fint å se at hun har litt problemer med det, og måten Anthony håndterte det på var fin synes jeg. Ta det med ro og se det an, liksom. Ikke stress med noe og la henne finne ut av det selv. Enig med folk som sliter litt med at de prøver å stappe mest mulig politisk korrekthet inn i serien nå, men på ett vis er det jo fint at de bruker det enorme publikummet de har til å sette fokus på det. Men var det bare jeg som ikke synes den "standupen" til Che var spesielt morsom? Er hun ikke komiker? Jeg tror ikke jeg trakk på smilebåndet engang. Anonymkode: ee687...4cf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. desember 2021 #329 Del Skrevet 17. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men var det bare jeg som ikke synes den "standupen" til Che var spesielt morsom? Er hun ikke komiker? Jeg tror ikke jeg trakk på smilebåndet engang. Anonymkode: ee687...4cf Vet ikke om det engang var ment for å være morsomt. Var vel atter et politisk innspill, samt et build up til det som skjer videre med Miranda. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. desember 2021 #330 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det virker som det kan stemme: https://www.google.com/amp/s/pagesix.com/2021/12/16/satc-star-chris-noth-accused-of-sexual-assault-by-two-women/amp/ Anonymkode: 03ac5...547 Hvorfor virker det som om det er sant? Fordi kvinnene sier at det har skjedd? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #331 Del Skrevet 17. desember 2021 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Hvorfor virker det som om det er sant? Fordi kvinnene sier at det har skjedd? Det er flere vitner. Anonymkode: 03ac5...547 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #332 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Derfor synes jeg det er fint å se at hun har litt problemer med det, og måten Anthony håndterte det på var fin synes jeg. Ta det med ro og se det an, liksom. Ikke stress med noe og la henne finne ut av det selv. Enig med folk som sliter litt med at de prøver å stappe mest mulig politisk korrekthet inn i serien nå, men på ett vis er det jo fint at de bruker det enorme publikummet de har til å sette fokus på det. Men var det bare jeg som ikke synes den "standupen" til Che var spesielt morsom? Er hun ikke komiker? Jeg tror ikke jeg trakk på smilebåndet engang. Anonymkode: ee687...4cf Enig, «standupen» var bs Anonymkode: 39360...f78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #333 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 7.24): Dattera til Charlotte: «I dont feel like a girl». Ok, hva er neste? Steve ønsker å bli kvinne? Veldig fint å være inkluderende, men dette her er bare latterlig. Anonymkode: 39360...f78 Nutz skrev (17 timer siden): Der mistet de meg og, det blir too much. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var litt på gjerdet etter andre episode, men dette blir for idiotisk altså. Føkk pronouns, kjønnsdritt og finne seg selv i serien. Jeg ville jo bare ha SATC-stemningen, et øyeblikksbilde av livet deres i femtiårene. Hvordan man fortsatt kan være seg selv, OG bli eldre uten å konstant snakke om det. For noe patetisk dritt! De har ødelagt hele serien. I’m out! Anonymkode: a0cd6...694 jukkapalme skrev (17 timer siden): Haha, ja, det er så politisk korrekt at det er helt latterlig. Men fint at de er inkluderende, ja, selv om det nesten blir litt mye av det gode. Jeg holdt på å le meg ihjel av reaksjonen til Charlotte da datteren fortalte det Altså, beklager, men jeg skjønner ikke helt hvorfor dere har et så stort problem med at Rose sier hen ikke føler seg som en jente? Kan dere forklare hvorfor dette er så irriterende at dere ikke vil se serien lenger? Sånn helt seriøst, jeg skjønner ikke. Det er jo sånn verden er i dag, at det er lettere for nonbinære og transpersoner å "komme ut", det har endelig begynt å bli akseptert. Så hvordan tenker dere at de skulle håndtert det i serien? Ikke hatt det med i historien i det hele tatt? Eller hva hadde vært greit? Anonymkode: 7c1e2...93b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #334 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså, beklager, men jeg skjønner ikke helt hvorfor dere har et så stort problem med at Rose sier hen ikke føler seg som en jente? Kan dere forklare hvorfor dette er så irriterende at dere ikke vil se serien lenger? Sånn helt seriøst, jeg skjønner ikke. Det er jo sånn verden er i dag, at det er lettere for nonbinære og transpersoner å "komme ut", det har endelig begynt å bli akseptert. Så hvordan tenker dere at de skulle håndtert det i serien? Ikke hatt det med i historien i det hele tatt? Eller hva hadde vært greit? Anonymkode: 7c1e2...93b Rose er hun, ikke «hen». Det som hadde vært greit er å ikke overdrive. «Se hvor politisk korrekte og inkluderende vi er!». Anonymkode: 39360...f78 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #335 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er flere vitner. Anonymkode: 03ac5...547 Jeg tror ikke på det.. Anonymkode: f297e...db2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #336 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rose er hun, ikke «hen». Det som hadde vært greit er å ikke overdrive. «Se hvor politisk korrekte og inkluderende vi er!». Anonymkode: 39360...f78 Men de overdriver jo ikke, de viser jo bare dagens samfunn! Eller? Anonymkode: 7c1e2...93b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #337 Del Skrevet 17. desember 2021 Hannah80 skrev (6 timer siden): Hvorfor virker det som om det er sant? Fordi kvinnene sier at det har skjedd? Skjønner ikke trangen din til å forsvare denne mannen. Han er gift med Tara Wilson, de møttes da hun var 19 og han var 46 år. Han ble anmeldt av en eks for mange år tilbake: Anonymkode: b12a4...6c0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #338 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke trangen din til å forsvare denne mannen. Han er gift med Tara Wilson, de møttes da hun var 19 og han var 46 år. Han ble anmeldt av en eks for mange år tilbake: Anonymkode: b12a4...6c0 Jepp. https://www.dailymail.co.uk/news/article-10321109/Chris-Noths-model-ex-Beverly-Johnson-accused-beating-1995-resurface-article-says.html Anonymkode: 39360...f78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2021 #339 Del Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Altså, beklager, men jeg skjønner ikke helt hvorfor dere har et så stort problem med at Rose sier hen ikke føler seg som en jente? Kan dere forklare hvorfor dette er så irriterende at dere ikke vil se serien lenger? Sånn helt seriøst, jeg skjønner ikke. Det er jo sånn verden er i dag, at det er lettere for nonbinære og transpersoner å "komme ut", det har endelig begynt å bli akseptert. Så hvordan tenker dere at de skulle håndtert det i serien? Ikke hatt det med i historien i det hele tatt? Eller hva hadde vært greit? Anonymkode: 7c1e2...93b Det er ikke irriterende at hun sier det, det er irriterende at det blir overdramatisert. Det er helt vanlig at 12 år gamle jenter har en kjønnsidentitetskrise. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 17. desember 2021 #340 Del Skrevet 17. desember 2021 At Samantha ikke ble med på dette, ble vel et slags vinnerlodd for henne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå