jukkapalme Skrevet 15. desember 2021 #301 Del Skrevet 15. desember 2021 Highhopes skrev (9 minutter siden): Tør ikke å si 100%, men jeg tror ikke den kommer før i morgen tidlig. De første episodene ble lagt ut 0900 (sjekket 0830 og da var de ikke der). Tenker de tidligst kommer ved midnatt New-York tid. Takk for svar Det høres sannsynlig ut. Da får jeg smøre meg med tålmodighet til i morgen ettermiddag/kveld. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #302 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg la ikke engang merke til at den fyren satt i rullestol. De viser mangfold i motsetning til 90-talls serien. De fikk jo mye kritikk for dette, og det er jo en GRUNN til at Miranda i I SISTE SESONG datet en mørkhudet, som visstnok også tilfeldigvis var lege for New York Knicks da. Det var ikke akkurat en lo-lifer. Det at dette er det eneste eksempelet folk her drar opp når det gjelder representasjon av mørkhudete sier jo sitt. Miranda er ikke vant med å være med mørkhudede kun fordi én person hun datet tilfeldigvis var svart, og det DECADES AGO. Anonymkode: 5c86b...cbd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #303 Del Skrevet 16. desember 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg la ikke engang merke til at den fyren satt i rullestol. De viser mangfold i motsetning til 90-talls serien. De fikk jo mye kritikk for dette, og det er jo en GRUNN til at Miranda i I SISTE SESONG datet en mørkhudet, som visstnok også tilfeldigvis var lege for New York Knicks da. Det var ikke akkurat en lo-lifer. Det at dette er det eneste eksempelet folk her drar opp når det gjelder representasjon av mørkhudete sier jo sitt. Miranda er ikke vant med å være med mørkhudede kun fordi én person hun datet tilfeldigvis var svart, og det DECADES AGO. Anonymkode: 5c86b...cbd HUN BOR I BROOKLYN! Anonymkode: 7109f...4c9 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 16. desember 2021 #304 Del Skrevet 16. desember 2021 Ny episode ligger ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #305 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): HUN BOR I BROOKLYN! Anonymkode: 7109f...4c9 Det så ikke sånn ut i den originale serien, da levde de jo i en helt hvit verden. Det er noe av det de har blitt kritisert mest for i ettertid. De prøver å rette opp i det nå. Og det er helt OK for min del, jeg synes det er kjempefint med mangfold. Anonymkode: ee687...4cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #306 Del Skrevet 16. desember 2021 Leste nettopp en post på IG som forklarte hvorfor Carrie ikke ringte nødetatene når hun fant Big. De skulle ha sitt siste øyeblikk hvor det var bare de to sammen, ett blikk for kun hverandre. Litt som Bonnie and Clyde når de visste at det var over så visste Carrie og Big at det var over og de brukte øyeblikket på å se hverandre i øynene. Tåpelige meg ble helt tårete når jeg leste det 😝 Anonymkode: 72b69...29b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #307 Del Skrevet 16. desember 2021 Marvelous skrev (På 14.12.2021 den 20.31): Ja men herregud da, Carrie med begynnende Alzheimers, mannen til Miranda som er omtrent døv, Mr. Big som dør av hjerteinfarkt.. hva skjer med at alle rollefigurene virker å være 90 år +?? Men jo, bra observert!🙌🏼 Tenkte det samme, de er bare 55 år, men både oppfører, kler seg og ser ut som de er 70+ Anonymkode: 6a3a2...bce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #308 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste nettopp en post på IG som forklarte hvorfor Carrie ikke ringte nødetatene når hun fant Big. De skulle ha sitt siste øyeblikk hvor det var bare de to sammen, ett blikk for kun hverandre. Litt som Bonnie and Clyde når de visste at det var over så visste Carrie og Big at det var over og de brukte øyeblikket på å se hverandre i øynene. Tåpelige meg ble helt tårete når jeg leste det 😝 Anonymkode: 72b69...29b Jeg skjønner hva de mener, det hadde gitt scenen litt for mye "realisme", men det var likevel irriterende når det er så innarbeidet i virkeligheten at man ringer 113 - eller 911 da 😄 Anonymkode: ee687...4cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #309 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste nettopp en post på IG som forklarte hvorfor Carrie ikke ringte nødetatene når hun fant Big. De skulle ha sitt siste øyeblikk hvor det var bare de to sammen, ett blikk for kun hverandre. Litt som Bonnie and Clyde når de visste at det var over så visste Carrie og Big at det var over og de brukte øyeblikket på å se hverandre i øynene. Tåpelige meg ble helt tårete når jeg leste det 😝 Anonymkode: 72b69...29b Hva annet skulle de si? At hun ikke ringte ambulansen fordi Chris Noth ikke gidder å være med i serien lenger? 😀 Anonymkode: 39360...f78 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #310 Del Skrevet 16. desember 2021 Dattera til Charlotte: «I dont feel like a girl». Ok, hva er neste? Steve ønsker å bli kvinne? Veldig fint å være inkluderende, men dette her er bare latterlig. Anonymkode: 39360...f78 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #311 Del Skrevet 16. desember 2021 Hvorfor oppfører Carrie seg sånn når hun er med Natasha? Anonymkode: 39360...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #312 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): HUN BOR I BROOKLYN! Anonymkode: 7109f...4c9 Som hun og jentene jo tok helt avstand fra, som den øvre middelklasse som de er. Det var jo en kjempegreie at hun skulle flytte til selveste BROOKLYN. Det var nesten verdens undergang. Tror du at hun menget seg med folk fra Brooklyn selv om hun bodde der? Nei. Det virker som om mange ikke har sett 90-talls serien, eller glemt mesteparten. Jeg har sett den på nytt igjen nå nettopp, og jeg vet veldig godt at Miranda levde livet sitt på Manhattan selv om hun flyttet til Brooklyn. Og Brooklyn er jo et stort område. Man trenger ikke å være vant til å henge med afroamerikanere og vite hva som er akseptabelt å si og ikke i 2021 selv om man bor der eller hadde enn heit relasjon til en som tilfeldigvis var svart for tiår siden. Mye av det serien har fått kritikk for er å ikke vise noen særlig andre enn den hvite øvre middelklasse, så dette her du snakker om er kun ditt eget tankespill. Vi vet ingenting om det du påstår her fra det vi har sett i serien. Anonymkode: 5c86b...cbd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #313 Del Skrevet 16. desember 2021 Lurer på om det etterhvert i serien vil komme frem at Miranda har et alkoholproblem, hun er veldig fokusert på vin og alkohol, betydelig mer enn de andre, men samtidig ganske subtile hint enda. Anonymkode: 46fbb...3f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #314 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lurer på om det etterhvert i serien vil komme frem at Miranda har et alkoholproblem, hun er veldig fokusert på vin og alkohol, betydelig mer enn de andre, men samtidig ganske subtile hint enda. Anonymkode: 46fbb...3f9 Har du sett tredje episode? 🙂 Anonymkode: 39360...f78 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #315 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du sett tredje episode? 🙂 Anonymkode: 39360...f78 Ha ha nei begynte å se den rett etter jeg skrev forrige innlegg, og det var ikke bare noe jeg innbilte meg 😅🙈. Anonymkode: 46fbb...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #316 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva annet skulle de si? At hun ikke ringte ambulansen fordi Chris Noth ikke gidder å være med i serien lenger? 😀 Anonymkode: 39360...f78 Han er akkurat blitt anklaget for to voldtekter. Det kan ha noe med saken å gjøre... Anonymkode: 03ac5...547 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #317 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han er akkurat blitt anklaget for to voldtekter. Det kan ha noe med saken å gjøre... Anonymkode: 03ac5...547 Håper virkelig det bare er pisspreik. Akkurat som anklagene mot Johnny Depp Anonymkode: d0c76...79f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #318 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper virkelig det bare er pisspreik. Akkurat som anklagene mot Johnny Depp Anonymkode: d0c76...79f Det virker som det kan stemme: https://www.google.com/amp/s/pagesix.com/2021/12/16/satc-star-chris-noth-accused-of-sexual-assault-by-two-women/amp/ Anonymkode: 03ac5...547 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #319 Del Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker som det kan stemme: https://www.google.com/amp/s/pagesix.com/2021/12/16/satc-star-chris-noth-accused-of-sexual-assault-by-two-women/amp/ Anonymkode: 03ac5...547 Fy faen jeg har alltid likt han så godt, så skulle ønske det ikke var sant. Men du har rett, det virker som det stemmer Anonymkode: d0c76...79f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16. desember 2021 #320 Del Skrevet 16. desember 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Dattera til Charlotte: «I dont feel like a girl». Ok, hva er neste? Steve ønsker å bli kvinne? Veldig fint å være inkluderende, men dette her er bare latterlig. Anonymkode: 39360...f78 Der mistet de meg og, det blir too much. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå