Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Nutz said:

Det gjør hun nok ikke. Serien er inkluderende og woke og trenger en i denne kategorien.

Hva med å finne en som er snill og grei da :) Dama til Amelia i Grey's er i det minste oppegående. 

Anonymkode: cab18...bf0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutz skrev (26 minutter siden):

Det gjør hun nok ikke. Serien er inkluderende og woke og trenger en i denne kategorien.

Serien er BARE woke. Har nok av woke personer i serien 

Anonymkode: 39360...f78

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Veddemål? 😁 Miranda og Steve blir sammen igjen 100% 

Kanskje til slutt, men ikke før Miranda har vært på markedet en stund. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Serien er BARE woke. Har nok av woke personer i serien 

Ikke så woke å sikle på unge gutter. Men ja, det er mye av det ellers.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (På 20.7.2023 den 21.28):

Ahh takk for oppklaring rundt parykken! Det forklarer jo også blikket og kommentaren til hun på det toalettet, hun kjente vel seg igjen kanskje.

Jeg tror heller ikke at Miranda går tilbake til Steve, det virker jo ikke som hun kan fordra han i det hele tatt. Så er spent på hva utfallet til Miranda blir i serien, kanskje bare bo for seg selv?

Om jeg ikke husker feil, så fikk Carrie et brev/en telefon/sms fra Stanford i slutten av forrige sesong om at han skulle flytte til Japan, eller så var det Antony som sa det. De nevnte vel også i en av episodene nå noe om at han var i Japan. 

Spoiler

Jeg har lest at den opprinnelige planen til serieskaperne var at Miranda skulle bli sammen med Nya.

Anonymkode: 609a4...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes episode 6 var ganske bra. Men ble bare oppgitt av snø-scenen. Greit nok at de trosser været og kommer seg dit de skal, men en av dem gikk med en hatt som på magisk vis ikke blåste av i denne stormen, og alle kom frem med sminken i behold. Helt urealistisk:ler:

Ellers er jeg kjempeglad for at Miranda og Che slo opp, og håper det forblir slik. Hvis de blir et av-og-på-par tror jeg jeg kommer til å rive ut håret mitt. 

Anonymkode: 321a0...0cb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes episode 6 var ganske bra. Men ble bare oppgitt av snø-scenen. Greit nok at de trosser været og kommer seg dit de skal, men en av dem gikk med en hatt som på magisk vis ikke blåste av i denne stormen, og alle kom frem med sminken i behold. Helt urealistisk:ler:

Anonymkode: 321a0...0cb

Ja, de her har ikke vært ute en vinternatt i nordnorge forråsidetsånn 🤣

Anonymkode: a0cd6...694

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, de her har ikke vært ute en vinternatt i nordnorge forråsidetsånn 🤣

Eller Trøndelag. Ganske mye vind her, så er vant til at det snør horisontalt 😜

Anonymkode: e61c4...2d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 12.29):

Eller Trøndelag. Ganske mye vind her, så er vant til at det snør horisontalt 😜

Anonymkode: e61c4...2d7

🤣🤣 sminke er fremmeord. Og den eneste hårstilen jeg mestrer, er luehår. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sesong 2 er mye bedre enn den første. Om de kvitter seg med det paret som virker helt malplassert og som føles som en del av en helt annen serie, så hadde dette blitt nesten akseptabelt 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett ny episode i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 21.18):

Har noen sett ny episode i dag? 

Jeg har sett den. Det begynner å skje noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidan🥰🥰 Syns det begynner å ta seg opp nå altså! Kan faktisk minne om det som en gang var satc😅❤️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kartoffel skrev (På 28.7.2023 den 23.32):

Aidan🥰🥰 Syns det begynner å ta seg opp nå altså! Kan faktisk minne om det som en gang var satc😅❤️

Åååååh ja! Jeg fikk sug i magen og hjertet banket litt ekstra da han sto der🥹❤️ har fulgt med denne serien siden den startet, og i det øyeblikket var jeg tilbake i «gamle dager»🥹 

Anonymkode: f0a39...e73

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men var det med aidan siste episode? Kommer det ennå en sesong? Syns noen her snakket om at kim cattrall skulle være med noen min i siste episode eller misforstod jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (49 minutter siden):

men var det med aidan siste episode? Kommer det ennå en sesong? Syns noen her snakket om at kim cattrall skulle være med noen min i siste episode eller misforstod jeg?

Forrige sesong var på 10 episoder, mener den siste epsisoden var nr 6, så regner med det kommer noen flere :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 11.15):

Jeg elsker karakteren Samantha, men ikke skuespilleren bak henne. Noe med trynet og ansiktsuttrykket jeg aldri helt klarte å like, så for min del er det deilig å slippe å se henne i den nye serien. Men Samantha vil bli savnet, hun er en FANTASTISK karakter 😍

Anonymkode: 10f54...509

jeg savnet henne så mye at jeg måtte begynne å se glamorous. Der er hun med

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 1.7.2023 den 18.54):

Syns det er teit at de fremstiller kvinner i femtiårene som like "woke" som noen på tjue hadde vært. Det gir ingen mening? Mine foreldre er ikke rasistiske, homofober osv, men de er selvsagt preget av tiden de vokste opp i og har sine holdninger. Charlotte virker jo helt dust. Gikk fra ultrakonservativ til ... ja, woke. Og hun som var så vakker! Det puteansiktet nå, stakkars dame :(

Pleide å se opp til Miranda, nå syns jeg hun er i en patetisk midtlivskrise. Stakkars Steve! Hun fortjente han ikke. Ja han er keitete og kanskje litt kjedelig, men de begynte begge å dra på årene. Om 10 år må Miranda ha rolige kvelder og rutiner - fordi hun er en eldre dame! Che kommer til å drive henne til vanvidd. Trist for henne at hun var ulykkelig, men karakteren hennes har jo gjort en 360? 

Å i det hele tatt lage denne serien uten Samantha i sesong 1 var en gigatabbe. Det virker som de prøver å kapre unge seere, men de fleste som er glad i sex and the city er i slutten av tjueårene eller middelaldrende. De er ikke søte gamle damer med krøllpermanent, men syns de gjør en dårlig jobb på å adressere det at de er eldre kvinner. Er det noen som fortjener en realistisk representasjon er det kvinner over 50, hvorfor må alt være så ungdommelig og on trend? De har jo mer styr på pronomen enn det jeg har, og en av mine beste venner er kjønnsnøytral. Altså...

Helt enig, men virker på meg som at charlotte krampaktig prøver å være woke slik som ungdommene er for at barna skal tenke at hun er en kul mor. Er jo en del foreldre som krampaktig prøver å være mest mulig venn og kul med ungdommrne sine

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (På 20.7.2023 den 20.30):

Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg synest om karakteren hennes, men i dag var det første gangen jeg tenkte at jeg faktisk liker henne. I starten synest jeg hun virket slitsom, men nå har jeg fått sansen.

Dette venneparet til Charlotte, de virket litt malplassert i serien. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal lage en storyline av de privat, likte det bedre når vi så hun/de i scener med Charlotte, men nå blir det litt vel mye av dem. Det passer ikke inn med resten av serien synest jeg.

Men en ting jeg ikke helt skjønte i dagens episode, hvorfor bruker hun parykk? Har jeg gått glipp av noe? 

Utrolig skuffende at relasjonen mellom Che og Miranda skal ende fordi de ble enige om at det ikke fungerer, og at det er Che som tar steget. Che har fortsatt å være ufordragelig, og likevel så fortsetter Miranda å finne seg i det. Det var Miranda som burde slått opp, etter at hun hadde innsett hvor egoistisk Che er, men neida - de skal liksom skilles som venner og det skal bli et fint brudd.... 

Snøstorm scenen var jo totalt urealistisk. Det så jo ut som noen knapt kunne bevege seg ute, og likevel når Carrie kommer frem til dit hun skal så er det en sal full av personer som om det ikke skulle vært snøstorm. Likevel var jo scenen litt morsom, med Carries morsomme kjole/boblekjole-antrekk og Charlotte som springer rundt som en gal for å få tak i kondomer.

helt enig! Jeg ville ga en scenhe hvor miranda ikke finner seg i mer ego bullshit. Istedet skal che liksom framstilles som grei og real i den scenen. Og jeg syns det og da virker som at hun derimot er den som har fått nok av miranda fordi hun er redd for at dersom de fortsetter å være sammen så vil det ikke ende vennskapelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (26 minutter siden):

Forrige sesong var på 10 episoder, mener den siste epsisoden var nr 6, så regner med det kommer noen flere :)

ja for sisye scenen jeg så var da aidan og carrie kyssa på trappen og så kom det ikke flere etterpå. Så tenkte da det var siste episoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...