Gå til innhold

Hvordan er Tinder for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lastet ned Tinder i dag (igjen), og reflekterte litt rundt min opplevelse der inne. Jeg er en ung kvinne, og er kun tiltrukket av menn. Jeg ser og opplever mye av det samme på Tinder. Første melding som er "Snap?" (som fører til kjedelige, meningsløse fellessnapper og manglende samtale), en eller annen cheesy pick-up line som er kopiert og limt inn i hver samtale, menn som spør om merkelige, seksuelle ladde spørsmål med en gang, og veldig like bioer. Ofte går "XXX cm høy, har hørt høyde er viktig", "mamma sier jeg er snill" og liknende. 

Jeg skriver ikke dette for å skape en negativ debatt rundt Tinder og/eller internettdating, jeg er bare interessert i å høre om menns side/opplevelse av Tinder. 

Anonymkode: f1bd7...cb4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skriver ikke dette for å skape en negativ debatt rundt Tinder og/eller internettdating, jeg er bare interessert i å høre om menns side/opplevelse av Tinder. 

Om jeg ønsker å føle meg som uønsket avskum, så går jeg på Tinder.

Anonymkode: 28cb0...5c4

• Liker 10
Skrevet

*sutring og kvinnehat coming in 3...2...1..*

Anonymkode: 443e3...8a8

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Hadde håpet å unngå det, men er jo tross alt på KG, er vel umulig sånn sett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lastet ned Tinder i dag (igjen), og reflekterte litt rundt min opplevelse der inne. Jeg er en ung kvinne, og er kun tiltrukket av menn. Jeg ser og opplever mye av det samme på Tinder. Første melding som er "Snap?" (som fører til kjedelige, meningsløse fellessnapper og manglende samtale), en eller annen cheesy pick-up line som er kopiert og limt inn i hver samtale, menn som spør om merkelige, seksuelle ladde spørsmål med en gang, og veldig like bioer. Ofte går "XXX cm høy, har hørt høyde er viktig", "mamma sier jeg er snill" og liknende. 

Et mareritt for å være ærlig... 3-4 menn for hver kvinne, og i realiteten kjemper man bare om restene dersom man ikke ser ekstremt bra ut.

Her er en god forklaring....

Anonymkode: 19917...943

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om jeg ønsker å føle meg som uønsket avskum, så går jeg på Tinder.

Det var trist å høre. Kan jeg spørre hva det er som gir deg den følelsen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Kvinner er såååå jækla kravstore!! Jeg mener også at kvinner over 30 er fullstendig æsj og verdiløse og sikter meg bare inn på babes 10/10 på max 21 år, hvorfor gir ikke de fitta si til meg som er en såååå snill og god mann? Jækla horer!!!!!

Alle kvinner over 30 burde DØØØØ og alle under 30 burde gå for meg!!"

Noe a la det der...

Artige er: når alle menn sikter seg inn på 10% av kvinner så burde det ikke komme overraskende at det blir flere konkurrenter og dermed flere som taper konkurransen, derav har vi dette problemet med at 20% får sjansen og 80% ikke. Dette kunne ENKELT vært løst om menn utvidet horisonten littegrann og innså at det erikke nok 20 år gamle jenter til alle menn i alderen 18-99 det lar seg ikke gjøre.

Men tror du de gidder å høre på sannheten? Neppe...det de vil si er at kvinner er kravstore og bare kjekke menn får seg dame🙃🙃

Anonymkode: 851a8...a21

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Et mareritt for å være ærlig... 3-4 menn for hver kvinne, og i realiteten kjemper man bare om restene dersom man ikke ser ekstremt bra ut.

Du poengterer så godt hva jeg skriver over her..sånn går det når dere er så himla kravstore og bare vil ha 10% og ignorerer resterende 90%.

Kanskje du burde sikte litt lavere? Innse at en 2/10 har større vansker med å få en 10/10 dame? Nei det vil du seff ikke....for du SKAL ha den peneste dama og alle andre er bare smuler,verdiløse og søppel.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Respekterer opplevelsen din. Men, "rester"? Altså de som du mener er mindre attraktive, som ikke står øverst på lista di? Du har jo sånn sett nøyaktig samme holdning som damene der inne da, mener jeg. Jeg har ikke sett videoen, så om det er noe annet der du ønsket å poengtere så har ikke jeg fått med meg det. :)

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du poengterer så godt hva jeg skriver over her..sånn går det når dere er så himla kravstore og bare vil ha 10% og ignorerer resterende 90%.

Kanskje du burde sikte litt lavere? Innse at en 2/10 har større vansker med å få en 10/10 dame? Nei det vil du seff ikke....for du SKAL ha den peneste dama og alle andre er bare smuler,verdiløse og søppel.

Du har åpenbart ikke sett videoen? Eventuelt så skjønner du ikke relativt enkle konsepter...

Det er ikke snakk om at en 2/10 ikke klarer å få en 10/10, men at en 5/10 vil slite med å få en 2/10 på grunn av blant annet den ekstreme skjevbalansen i kjønn.

Å få jenter til å forstå hvordan det er å være mann på Tinder er som å prøve å få Jeff Bezos til å forstå hvordan fattige har det i India. "Bare spis kake!"

Her er ei som faktisk har prøvd. Kan du vurdere hvor "attraktiv" mannen er? Han hun skal prøve å "være"? Kanskje midt på treet? Det er allerede så lavt at han/hun er sjanseløs.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Respekterer opplevelsen din. Men, "rester"? Altså de som du mener er mindre attraktive, som ikke står øverst på lista di? Du har jo sånn sett nøyaktig samme holdning som damene der inne da, mener jeg. Jeg har ikke sett videoen, så om det er noe annet der du ønsket å poengtere så har ikke jeg fått med meg det. :)

Du må jo nesten se videoen (i alle fall første del) før du kan forstå hva jeg mener? Det er en vanvittig skjevfordeling i kjønn. Det er ikke snakk om at man som "midt på treet" mann må nøye seg med "midt på treet" dame.

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig med deg. Det er jo "rester" de omtaler damer de synes dårlig om. Hvem vil ha rester lizm? De får bare tilbake med samme mynt. Verken de eller restene ønsker å finne hverandre. Så da får de bare ha det så godt hele gjengen.

Anonymkode: 29dbe...b65

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

"Kvinner er såååå jækla kravstore!! Jeg mener også at kvinner over 30 er fullstendig æsj og verdiløse og sikter meg bare inn på babes 10/10 på max 21 år, hvorfor gir ikke de fitta si til meg som er en såååå snill og god mann? Jækla horer!!!!!

Noe a la det der...

Artige er: når alle menn sikter seg inn på 10% av kvinner så burde det ikke komme overraskende at det blir flere konkurrenter og dermed flere som taper konkurransen, derav har vi dette problemet med at 20% får sjansen og 80% ikke. Dette kunne ENKELT vært løst om menn utvidet horisonten littegrann og innså at det erikke nok 20 år gamle jenter til alle menn i alderen 18-99 det lar seg ikke gjøre.

Men tror du de gidder å høre på sannheten? Neppe...det de vil si er at kvinner er kravstore og bare kjekke menn får seg dame🙃🙃

Sånne innlegg er bare så ekstremt latterlige og bidrar bare til polarisering. Er ikke engang i nærheten av å beskrive virkeligheten. Du får jobbe litt mer med å fikse mannehatet ditt.

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

når alle menn sikter seg inn på 10% av kvinner så burde det ikke komme overraskende at det blir flere konkurrenter og dermed flere som taper konkurransen, derav har vi dette problemet med at 20% får sjansen og 80% ikke. Dette kunne ENKELT vært løst om menn utvidet horisonten littegrann og innså at det erikke nok 20 år gamle jenter til alle menn i alderen 18-99 det lar seg ikke gjøre.

Men tror du de gidder å høre på sannheten? Neppe...det de vil si er at kvinner er kravstore og bare kjekke menn får seg dam

Dette hadde vært et veldig godt argument. BORTSETT fra at bare et fåtall menn sikter mot de 10% beste, så det er bare ønsketeori fra din side. Menn kan sveipe alle og kanskje få to dater pr dekade.

Anonymkode: 29dbe...b65

• Liker 6
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var trist å høre. Kan jeg spørre hva det er som gir deg den følelsen? 

Matcher med maks 10 stk i året, og av de så er jeg heldig om 1 av de svarer når jeg skriver til de. Når noen svarer så må jeg dra hvert eneste ord ut av de for hånd. De gir 0 av seg selv, så samtalen dør fort ut. Har blitt mange bot-er der også, som gir falske likes og matcher. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du har åpenbart ikke sett videoen? Eventuelt så skjønner du ikke relativt enkle konsepter...

Det er ikke snakk om at en 2/10 ikke klarer å få en 10/10, men at en 5/10 vil slite med å få en 2/10 på grunn av blant annet den ekstreme skjevbalansen i kjønn.

Å få jenter til å forstå hvordan det er å være mann på Tinder er som å prøve å få Jeff Bezos til å forstå hvordan fattige har det i India. "Bare spis kake!"

Her er ei som faktisk har prøvd. Kan du vurdere hvor "attraktiv" mannen er? Han hun skal prøve å "være"? Kanskje midt på treet? Det er allerede så lavt at han/hun er sjanseløs.

Har du tenkt tanken om at kvinner muligens klikker match mer kritisk enn menn? Hvis feks menn klikker på100stk, og kvinner klikker på 5?

Anonymkode: 0c1f3...a54

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du må jo nesten se videoen (i alle fall første del) før du kan forstå hva jeg mener? Det er en vanvittig skjevfordeling i kjønn. Det er ikke snakk om at man som "midt på treet" mann må nøye seg med "midt på treet" dame.

Jeg har nå sett videoen din. Synes den først tar opp et problem med at kvinner er for fokusert på utseende, før den går videre til å snakke om at man som mindre attraktiv mann ikke noen gang får klørne i en deilig, pen og ung dame. Min mening står. Å klage på at kvinner har krav utseendemessig, for å deretter sutre fordi man ikke når opp og må nøye seg med andre som ikke matcher dine krav, synes jeg virker ganske likt. Alle vil jo ha en partner de synes er veldig attraktiv. Man kan heller dreie diskusjonen til hva slags krav som er rimelige å stille. Når man er ung og attraktiv kan man stille de fleste krav, dette har det blitt lagt opp til i flere år - menn går som regel kun for disse kvinnene. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du tenkt tanken om at kvinner muligens klikker match mer kritisk enn menn? Hvis feks menn klikker på100stk, og kvinner klikker på 5?

Anonymkode: 0c1f3...a54

Jeg skjønner ikke hva du vil frem til og hva det har med det jeg har lagt frem å gjøre...?

Det er ingen hemmelighet at menn klikker på flere enn kvinner, poenget mitt står jo fremdeles; det er en enorm skjevfordeling til fordel for kvinner.

TS spør hvordan det er og får svar, men man kan jo lure på i hvilken grad hun ønsker å forstå. Ja, kvinner klikker mye mer kritisk enn menn, i tillegg til å være i enormt undertall. Det underbygger jo bare det jeg sier?

• Liker 2
Gjest Anna Liana
Skrevet

Som en sultans harem for 20% av menn.

Fullstendig håpløst for 80% av menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Noe a la det der...

Dette er ikke kvinnehat eller incel. Jeg vil bare få fakta på bordet. For dette er forsket på. Menn senker standarden rimelig fort, kvinner kjemper om 10%en i mye større grad. 

Anonymkode: 7fea5...391

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...