Maja23 Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Når kan barn kjenne voksesmerter? min sønn er tre år gammel, og klager tidevis over smerter i knær og føtter. Kan dette være voksesmerter??
Far til 2 Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har aldri hørt om slike smerter i knærne. Kansje jeg er overforsiktig, men jeg ville forhørt meg med noen fagfolk ettersom det virker som om det er forskjellige ledd som gir smerter.
Gjest Spacegirl Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Voksesmerter sitter aldri i selve leddene, men mellom leddene. Det vanligste er smerter i lår og legger. Det er lett å forveksle voksesmerter og leddsmerter. Om voksesmerter Endret 11. oktober 2005 av Fairy
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 Begge mine jenter har i perioder hatt vondt "inne" i benet, ned mot leddene. Men det er ganske lett å forveksle det med vondt i leddene...( har hatt noen turer til legen, ja... Vi har brukt en halv paracet på kvelden når det har vært spåass ille at de har problemer med å sove, men stort sett har det hjulpet med litt lett massasje på kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 Heisann! begge jentene mine hadde periodevis vondt inne i beina og føttene, de syntes at det hjalp at jeg masserte dem forsiktig. hvis sønnen din har vondt hver dag, ville jeg nokk godt til legen. vokse smerter bruker å merkes mest på kvelden, når man skal sove. bruker ikke å vare i flere dager. :icon_smile:
Gjest porselen Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 To av barna mine har vært plaget av "voksesmerter". De har kommet i perioder, husker ikke akkurat hvilke aldre nå men det har vært flere perioder. Når det har stått på som verst har jeg massert og massert både kveld og natt. Den eldste hadde disse smertene i knærne, den yngste hadde mest vondt nedover leggen og anklene.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg hadde mye voksesmerter som barn, også i knærne. Det som hjalp var masasje og varme omslag. Ville ha gått til legen for å sjekke knærne for sikkerhelts skyld
Maja23 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2005 takk for svar! disse smertene kommer helst om kvelden,men det er ikke hver dag. Jeg skal snart til legen selv,så da tar jeg han med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå