Gå til innhold

Værre Depresjon bare pga. Alder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært deprimert så lenge jeg kan huske men har blitt mere deprimert ettersom jeg blir eldre. Er dette vanlig? Kan man bli enda mere deprimert bare pga. Alderdom?

Jeg vet bare ikke helt hvorfor jeg bare blir værre og værre av depresjonen. Jeg blir gal og jeg blir helt desperat fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å snu det. Eller hva jeg skal gjøre for å bremse det. Vil bare at livet skal bli levbart igjen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke alderdommen men lengden på din depresjon som blir lengre og lengre for hvert år som går.

Anonymkode: 395ec...793

• Liker 2
Skrevet

Kommer nok også mye an på helsen og livssituasjonen. 

Anonymkode: 3ee80...30a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er nok ikke alderdommen men lengden på din depresjon som blir lengre og lengre for hvert år som går.

Anonymkode: 395ec...793

Ja. Det er nok sant. Men hva annet skal jeg gjøre når ikke medisiner, innleggelser eller samtaleterapi hjelper? Skulle ønske noe hjalp på depresjonen fordi den er veldig ille. Jeg kjenner jeg gir mer og mer opp livet etterhvert som tiden går fordi jeg ser ingen fremgang på livet.

Skrevet
Novalie skrev (49 minutter siden):

Ja. Det er nok sant. Men hva annet skal jeg gjøre når ikke medisiner, innleggelser eller samtaleterapi hjelper? Skulle ønske noe hjalp på depresjonen fordi den er veldig ille. Jeg kjenner jeg gir mer og mer opp livet etterhvert som tiden går fordi jeg ser ingen fremgang på livet.

Men hva er livssituasjonen din? Og hvor gammel ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 0.04):

Men hva er livssituasjonen din? Og hvor gammel ?

Jeg bor alene og jeg er over 40 år så begynner å bli gammel føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...