Gå til innhold

Vannlatingsplager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har plutselig siste tre dager fått problem med urinlekkasje, en veldig ubehagelig sterk kilende følelse i underlivet og en følelse av å holde på/være veldig nær å tisse på meg store deler av dagen. Jeg har nærmest konstant en slags brennende/kilende følelse som når man holder på å tisse og det er lite igjen/holder tilbake strålen (kan være litt kiling da hos meg i sånne tilfeller) som kjennes ut som at jeg er på nippet/veldig nær på å tisse på meg. I tillegg så kjennes det ut som at det lekker litt regelmessig.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Har også korsryggsmerter, så har vært litt bekymret for cauda equina/varige skader, fordi det ble nevnt for meg i den forbindelse at dersom jeg fikk inkontinens så var det en hastesak. Jeg har dog snakket med legevakten per telefon og de sa på en måte at de bare mistenker/sjekker for urinveisinfeksjon hos kvinner med urinlekkasje og at det var en fastlegesak.

Jeg bruker bind bare for å unngå å måtte skifte truser og for å tørre å bevege meg ut fra leilighet, men følelsen er i seg selv veldig ubehagelig. Det drypper litt regelmessig og ikke spesielt bare ved hosting, nysing etc. Det har kanskje vært litt mer ved samleie/orgasme.

Det er følelsen av å holde på å tisse på meg som er mest ubehagelig og så kjenner jeg på en måte at det 'slipper opp' i underlivet, som når man later vannet, og at det blir litt vått (dog ikke veldig).

Jeg har ikke fått effekt av tre dager med Trimetoprim.

Er det noen som har hatt noe lignende?

Anonymkode: 1f5ef...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både korsryggsmerter og urinveisinfeksjon har sammenheng med D-vitaminmangel. D-vitamin sørger for at skjelettet har nok kalsium til ikke å bli mykt, sånn at beina siger sammen og klemmer på nervene som går ut fra ryggraden. D-vitamin sørger også for at immunforsvaret er aktivt nok til å hindre infeksjoner. Bekkenbunnen er utsatt for problemer hvis vi har D-vitaminmangel.

Det kan være en mulighet å prøve en quickfix for å se om ikke begge problemene går over i en smell.

D-vitamin er hardcore biokjemi og handler fint lite om kosttilskudd og kjerringråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...