Gå til innhold

BV uten sterk lukt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Startet når jeg fikk mensen for ca 2-3 måneder siden, mensen luktet ekstremt sterkt og råttent (litt som bæsj, ikke som fisk), utfloden min stinket i kanskje 1-2 uker etter det (ikke fiskelukt da heller), så ble det på en måte bedre, litt mindre utflod (den er som oftest gul/litt grønn), ikke like sterk lukt, men lukter fortsatt ille, men om jeg bruker truseinnlegg så går ikke lukten gjennom buksen lenger. Fikk så mensen igjen for 1-2 uker siden, og denne gangen luktet det ikke like ekstremt (slapp å knipe igjen beina konstant for å ikke slippe ut lukt), men luktet fisk. Etter mensen nå har det fortsatt med den rare lukta av utfloden, syns fortsatt ikke det lukter fisk, eller kanskje bare et snev av fisk, lukter bare rart/ekkelt. Kan det være bakteriell vaginose selv om det ikke lukter død og fordervelse? 

Anonymkode: ef720...5e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Når jeg har bv så lukter det veldig lite, men merker endringen i lukt. 

Skrevet

Lenge siden du har tatt celleprøver? Trenger ikke være bv, kan også være celleforandringer, klamydia eller gonoré. 

Hadde tatt en tur til gynekolog om jeg var deg. Så får du skikkelige svar. Det er tross alt helsa di du stiller spørsmål om her nå. 

Anonymkode: 677d5...0a1

Skrevet

Hva er bv?

Anonymkode: 4efd8...d0d

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Sjokkedori said:

Er dette greit å snakke om på et forum?

Hvor skulle man ellers snakket om det? På personalrommet?

Anonymkode: 03d81...136

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lenge siden du har tatt celleprøver? Trenger ikke være bv, kan også være celleforandringer, klamydia eller gonoré. 

Hadde tatt en tur til gynekolog om jeg var deg. Så får du skikkelige svar. Det er tross alt helsa di du stiller spørsmål om her nå. 

Anonymkode: 677d5...0a1

Har aldri tatt celleprøver siden jeg er 19 og har aldri vært til gynekolog for noe annet heller. Testet for klamydia for 2 uker siden, fordi jeg slet litt med mellomblødninger (noe jeg ikke pleier selv om jeg går på p-piller) men hadde ikke det

Anonymkode: ef720...5e0

Skrevet
Sjokkedori skrev (1 time siden):

Er dette greit å snakke om på et forum?

Ja selvfølgelig. Ingen regler er brutt her.

Skrevet

Bv?

Anonymkode: d3250...003

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva er bv?

Anonymkode: 4efd8...d0d

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Bv?

Anonymkode: d3250...003

bakteriell vaginose.

TS det trenger ikke lukte "død og fordervelse" nei. Gul/grønn utflod er typisk tegn. Be legen om å sjekke mer enn bare klamydia du, er det bv kan du få behandling :)

Anonymkode: 62cc2...d88

Skrevet

Og til dere som spør hva BV betyr, TS har skrevet det i HI så dere kan jo lese det istedet for å spørre om overskriften bare.

Anonymkode: 62cc2...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...