AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Trenger tips her, jeg går på Antidepressiva og tenker å melde meg på et realityprogram. Vet noen om man får ta med seg sånne tabletter inn på programmer som farmen for eksempel? Anonymkode: 5f05b...ea6
Humle Brumle Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger tips her, jeg går på Antidepressiva og tenker å melde meg på et realityprogram. Vet noen om man får ta med seg sånne tabletter inn på programmer som farmen for eksempel? Anonymkode: 5f05b...ea6 Det må man få lov til.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Trenger tips her, jeg går på Antidepressiva og tenker å melde meg på et realityprogram. Vet noen om man får ta med seg sånne tabletter inn på programmer som farmen for eksempel? Anonymkode: 5f05b...ea6 Klart du får det. Hadde det vært hjertemedisin du måtte ta så kunne de heller ikke nektet deg det. Det går i bunn og grunn ut på det samme. Anonymkode: 874b9...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Ja man får lov til å ha med sine faste medisiner, men med visse sykdommer eller psykiske problemer kan det hende du frarådes å delta fordi det ikke vil være forsvarlig for helsen din. Anonymkode: 2b185...d62 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Realityprogrammer er en stor påkjenning. Den tåler du vel ikke om du må gå på antidepressiva? Anonymkode: eacea...b4b
Humle Brumle Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Realityprogrammer er en stor påkjenning. Den tåler du vel ikke om du må gå på antidepressiva? Anonymkode: eacea...b4b Ikke nødvendigvis sant. Man kan faktisk bli helt frisk og fungere greit selv om man har hatt depresjon. Kommer helt an på formen til TS nå.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja man får lov til å ha med sine faste medisiner, men med visse sykdommer eller psykiske problemer kan det hende du frarådes å delta fordi det ikke vil være forsvarlig for helsen din. Anonymkode: 2b185...d62 Er ikke så ille, er helt frisk ellers, bare humøret mitt det går på med tabletter. Føler meg fin så lenge jeg tar de Rart dette at jeg blir nedpå og føler meg negativ uten antidepressiva men er vel bare sånn, er veldig glad det finnes tabletter som hjelper i hvert fall AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Realityprogrammer er en stor påkjenning. Den tåler du vel ikke om du må gå på antidepressiva? Anonymkode: eacea...b4b Jeg har det helt fint når jeg går på det Er hvis jeg stopper at jeg merker at jeg blir trist og føler meg negativ. Anonymkode: 5f05b...ea6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 54 minutter siden, AnonymBruker said: Realityprogrammer er en stor påkjenning. Den tåler du vel ikke om du må gå på antidepressiva? Anonymkode: eacea...b4b Supert eksempel på hvordan man svarer i en tråd der man hundre prosent ignorerer problemstillingen til TS. Anonymkode: 874b9...1f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå