Gå til innhold

Antidepressiva På Realityprogramer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger tips her, jeg går på Antidepressiva og tenker å melde meg på et realityprogram. Vet noen om man får ta med seg sånne tabletter inn på programmer som farmen for eksempel?

Anonymkode: 5f05b...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trenger tips her, jeg går på Antidepressiva og tenker å melde meg på et realityprogram. Vet noen om man får ta med seg sånne tabletter inn på programmer som farmen for eksempel?

Det må man få lov til. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Klart du får det. Hadde det vært hjertemedisin du måtte ta så kunne de heller ikke nektet deg det. Det går i bunn og grunn ut på det samme.

Anonymkode: 874b9...1f2

• Liker 1
Skrevet

Ja man får lov til å ha med sine faste medisiner, men med visse sykdommer eller psykiske problemer kan det hende du frarådes å delta fordi det ikke vil være forsvarlig for helsen din. 

Anonymkode: 2b185...d62

• Liker 2
Skrevet

Realityprogrammer er en stor påkjenning. Den tåler du vel ikke om du må gå på antidepressiva? 

Anonymkode: eacea...b4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Realityprogrammer er en stor påkjenning. Den tåler du vel ikke om du må gå på antidepressiva? 

Ikke nødvendigvis sant. Man kan faktisk bli helt frisk og fungere greit selv om man har hatt depresjon. Kommer helt an på formen til TS nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja man får lov til å ha med sine faste medisiner, men med visse sykdommer eller psykiske problemer kan det hende du frarådes å delta fordi det ikke vil være forsvarlig for helsen din. 

Anonymkode: 2b185...d62

Er ikke så ille, er helt frisk ellers, bare humøret mitt det går på med tabletter. Føler meg fin så lenge jeg tar de :)  Rart dette at jeg blir nedpå og føler meg negativ uten antidepressiva men er vel bare sånn, er veldig glad det finnes tabletter som hjelper i hvert fall

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har det helt fint når jeg går på det :) Er hvis jeg stopper at jeg merker at jeg blir trist og føler meg negativ. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Supert eksempel på hvordan man svarer i en tråd der man hundre prosent ignorerer problemstillingen til TS.

Anonymkode: 874b9...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...