AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Her om dagen hadde katten min klart å bli stengt inne i en garasje. Eierne var ikke hjemme og garasjen var låst. Hørte han pep sårt der inne. Gud vet åssen den kom seg inn... I hvertfall , etter noen timer, så klarte jeg dra han ut i en liten åpning jeg fant helt øverst mot taket. Måtte dra ham i nakken. Fikk dårlig samvittighet, men han pep ikke, og var veldig kosete da han kom hjem. Det jeg lurer på nå er om katter husker slike hendelser? Vil han nå la være gå inn i garasjen, eller er dette helt glemt og han går inn dit så fort han får mulighet igjen? Anonymkode: 4299f...3cf
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Godt mulig han går inn dit igjen, om han er nyskjerrig på noe. Katter er merkelige skapninger. Kanskje han unngår garasjen fra nå av, kanskje ikke. Pass på å ha nummeret til naboen, så du kan ringe om det skjer igjen. Anonymkode: 482b1...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Katten kan fint finne på å gå inn igjen der, om den ikke var innestengt der i flere dager eller måneder. De er naturlig nysgjerrige. Ting som de ikke glemmer er om de f.eks holder på å bli påkjørt, da blir de mer forsiktige når de krysser veien. Da forbinder de biler med fare. Anonymkode: a7e02...fd2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå