Gå til innhold

Dyktig parterapeut i Oslo - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er en jungel der ute, og jeg ønsker å gå til noen som er dyktige. 
Er det noen som vet om noen GODE parterapeuter i Oslo (med omegn)? Kan godt betale, om behov, bare de er dyktige! 

Endret av KonemorGunda
Anonym
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket hos familievernkontoret? der er det gratis om dere har felles barn under 16, tror jeg det er .

Vi har gått hos Enerhaugen familievernkontor, hos Anja Bjorøy (hvis det er lov å nevne navn her). Hun var flink, synes jeg.. men det er ikke sikkert det er kontoret dere tilhører, vet ikke hvor nøye det er. Ring og spør?

Anonymkode: 78ec3...a87

Skrevet

Takk for svar. Vi har ikke felles barn, vi kvalifiserer dessverre ikke for familievernkontoret. 😔

Så tar gjerne imot tips om noen har erfaring med noen som er dyktige. 😊

Skrevet

Tommy hos IPR i Oslo :)

Anonymkode: 44fae...17c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tommy hos IPR i Oslo :)

Anonymkode: 44fae...17c

Takk for tips! 
(Lang ventetid hos IPR tror jeg, men den som venter på noe godt…)

Skrevet (endret)

Anbefaler også IPR, dyrt men verdt det. Jeg har ikke gått i parterapi, men til psykolog, men tror hun (G.A.)  ville kunne ha reddet ekteskapet mitt om vi hadde visst om dem den gang. Hvert fall hvis eksmannen faktisk hadde blitt med før jeg ba om skilsmisse og ikke etter.. 🙄 

Endret av McMary
  • 2 år senere...
Skrevet
On 11/30/2021 at 12:51 PM, AnonymBruker said:

Har du sjekket hos familievernkontoret? der er det gratis om dere har felles barn under 16, tror jeg det er .

Vi har gått hos Enerhaugen familievernkontor, hos Anja Bjorøy (hvis det er lov å nevne navn her). Hun var flink, synes jeg.. men det er ikke sikkert det er kontoret dere tilhører, vet ikke hvor nøye det er. Ring og spør?

Anonymkode: 78ec3...a87

Anja er fantastisk 

Anonymkode: 2a897...795

Skrevet

Må bare spørre - vi har fått time hos Atle Austad; noen som har erfaring med han som parterapeut?

Anonymkode: b27e5...0e7

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innhold 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Gunnar Ovesen. 👍

Anonymkode: 6febf...e26

• 8 måneder senere...
Skrevet

Sikkert mange flinke terapeuter på IPR, men min erfaring med G.A. var rett og slett traumatisk. Jeg følte meg ikke sett og bedømt for mine traumer, og at det er ikke noe håp for meg. 
Det føltes som jeg er den eneste som er skyldig i dynamikken i parforholdet og at jeg aldri klarer til å få til sunt forhold med partneren pga at jeg er traumatisert.
Følte meg maktesløs og mindre verdt etter timen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...