Gå til innhold

Har noen operert og tatt konissering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjorde dette på onsdag for jeg hadde aggressive celler i livmorhalstappen... Vil bare høre med dere andre hvordan ting var etter det grodde.. Og hvor lang tid til dere før dere hadde sex? Var sexen bedre /værre? 

Hadde dere syntomer og plager før dere fikk vite at dere hadde aggressive celler der? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt konisert. Ventet en god stund (flere uker) med sex, og ingen endring i sex’n etter koniseringen. Har tatt celleprøver hver 6 og 12 mnd etter inngrepet, venter på svar fra den siste prøven i disse dager og er den ok, så blir den neste om 2 år. 

Anonymkode: 5812e...ed1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 8.34):

Jeg har blitt konisert. Ventet en god stund (flere uker) med sex, og ingen endring i sex’n etter koniseringen. Har tatt celleprøver hver 6 og 12 mnd etter inngrepet, venter på svar fra den siste prøven i disse dager og er den ok, så blir den neste om 2 år. 

Anonymkode: 5812e...ed1

Tusen hjertelig takk for svar! 😀

Skrevet
Rosaullteppe skrev (Akkurat nå):

Tusen hjertelig takk for svar! 😀

Hvor lenge blødde/vesket det hos deg? Gått to uker på meg nå i dag og jeg blør/vesker enda... Skal snart ha mensen også så blir ikke sex på mannen min på hvertfall 3 uler inkludert operasjons healing tiden som er på 2-3 uker... 

Han må litt le... For jeg er veeeelig glad i sex og sier jeg er en masete kvinne... Vistnok lhadro hvert borti ei mer masete enn meg... Men nå setter han pris på at jeg er sånn sa han... For nå har han ikke fått seg noe på lenge og må vente enda lenger haha... 

Føltes det vondt første gangen du hadde sex da? 

Merker du noe på celleforandrignene oppi der du? Her blødde jeg etter sex og svidde i i hull åpningen og lenger opp i livmora.... Jeg kjenner det er bedre nå, svir ikke noe særlig.... 

Men du måtte også få den biten undersøkt for kreft eller? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...