Gå til innhold

Dialekt turn on

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker bergensdialekt! Sykt sexy. Alt fra nordnorge hater jeg. Innlandet hater jeg. Sørlandet er ok.

Anonymkode: c36dc...92d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer med Østfoldsdialekt er nydelig 😍

Anonymkode: de5bc...cad

Skrevet

Nordnorsk kan være hot. Er vel mest Østfoldsdialekt og Bergensdialekt jeg ikke kan fordra 😅

Anonymkode: 60e9b...329

Skrevet

En skjeggete mann med nordnorsk dialekt. Blir ikke mer hot enn det.

Anonymkode: da8d3...2e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne aldri falt for noen som snakker trønderdialekt. Det er turn off mer enn noe annet språk.

• Liker 2
Skrevet

Oslo dialekt er så stygt,  Østfold dialekt verre enn verst

Anonymkode: 90d93...929

• Liker 1
Skrevet

Nordnorsk. 

Skrevet

Franske damer som snakker norsk med kraftig aksent. O'lala!

Anonymkode: 98e7e...b78

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bergen og trøndersk er no-go. Toten og Gudbrandsdalen og sånn er veldig koselig men ikke sexy så kan ikke se for meg å knulle noen med sånne bondske dialekter heller. 

Anonymkode: 3beda...de7

Åssen kæn du sitta hær å påstå dæ at toten dialækta itte er sexy! Vi har den mæst sensuelle og sexuelle dialækta det går ann å få tak ti! Kæn du itte sjå førr deg at du sitt på en gamal gard, du ær nakjinn neantæll å inn trer`n Grim-Ænners Præsthågån dvask å bleik som`n ær, å kvisker deg i øret "Je kjæm uttantæll, du ær nakjin neantæll, skar je ta deg bakantæll?" Mårrån ætter kjæm du neått duggurn, det dunster litt ta fjøs før`n Grim-Ænners har vøri å fore kua før`n sku ordne duggurn ått deg. Da ser`n deg sensuelt inn i auga å sier "Je kjæm haug sammar`n vi oppdage det var godt å ligge ænnføttes i kønnsilo`n, ja dæ var sammar`n i 69 dæ!) Åssen kæn du meine att detti itte er sexy tanke?!? Viss du bære ser før deg detti sagt i en litt sensuell setting, ær je hundre prosent sikker på at det kæn opprættas våtmarkssenter i boksa di! Så neste gong du sveiper på denni tinder`n det er tala så mye på oppi denni tråen hær å ser en kar frå toten må du ta deg ti tæ i gi`n en sjangse kænsje ta`n mæ på McDonalds å dele en påmfri, så skar du sjå det at toten dialækta ær sexy som bære dæ!

• Liker 3
Skrevet

Seriøst?? :)

er ikke datingmarkedet vanskelig nok om man ikke attpåtil skal eliminere folk på dialekt?

Hilsen trønderdame (en av de minst likte dialektene ser det ut til. Heldigvis har jeg andre egenskaper som kanskje drar i mer positiv retning enn dialekten :))

Anonymkode: 518de...85f

Skrevet

Damer fra Sogn kan prate meg til sengs når som helst. 

Anonymkode: 3eb58...593

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...