AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hei. Noen som har erfaring med truxal? Anonymkode: 5ce77...da1
Purple_Pixiedust Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Ja. Jeg går på det for å roe tankekjør og uro på kvelden, stemningsstabiliserende og for søvn. Går på høyere dose enn typisk dose for søvn. Så snart en er tilvendt vil en ikke være helt zombie dagen etterpå. For meg er det en bra medisin å gå på. Så lenge jeg tar den slik jeg skal.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Jo den hjelper noe på tankekjør og uro ja, men jeg fikk hjertebank av den så derfor bruker ikke jeg den. Siden jeg får mer angst av hjertebank. Håper det går bra med deg når du skal bruke den evt. Anonymkode: e3062...5e1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Ble svært trøtt, søvnig og dopa av den medisinen. Men fungerer sikkert ulikt på personer. For min del hjalp den ikke, gav meg bare bivirkninger.. Anonymkode: a08f6...906
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 På riktig dosering har det vært min redning gjennom en tøff periode med insomni og nattangst. Tar kun på kvelden for søvn, og mine nattlige angstanfall forsvant helt og jeg sover godt! Justerer dose litt opp og ned, alt etter dagsform. I starten slet jeg med å komme meg opp på morgenen, men nå er det ingen problem. Jeg legger meg tidlig og sørger for å få 8 timer søvn hver natt, så fungerer jeg veldig godt og klarer endelig å jobbe igjen. Anonymkode: 99783...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Brukt den hver natt i 5 år. Sover godt, blir ikke ape. Ble det i starten. Anonymkode: 8d94c...d2a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Brukte det for 20 år siden og da fungerte den greit. Men i fjor mistet jeg balansen og ble uvel fysisk og psykisk nesten enda verre. Av en tabett. Aldri mer. Anonymkode: 980b1...2ec
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Brukt den hver natt i 5 år. Sover godt, blir ikke ape. Ble det i starten. Anonymkode: 8d94c...d2a Hvor mange mg bruker du? Anonymkode: 5ce77...da1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor mange mg bruker du? Anonymkode: 5ce77...da1 Ikke meg du siterte, men… Her er det jo generelt sett ikke lov å diskutere doseringer, så regner ikke med du vil få noe respons på dette. For min del fikk jeg prøve meg frem fra laveste dose, og økte den gradvis til jeg fant ut hva som fungerte. Anonymkode: 99783...8e8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Jeg har prøvd den to ganger. Tok laveste dose og gikk i koma i et døgn hver gang. Var oppe og tissa en gang i løpet av det døgnet. Mormor fikk den utskrevet. Sjanglet inn på rommet og sov døgnet rundt. Hun fikk parkinson av den. Dessverre en sjelden bivirkning på den. Ikke uten grunn den går under kallenavnet «apedop» blant pasienter. Anonymkode: e0a47...a09
Purple_Pixiedust Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har prøvd den to ganger. Tok laveste dose og gikk i koma i et døgn hver gang. Var oppe og tissa en gang i løpet av det døgnet. Mormor fikk den utskrevet. Sjanglet inn på rommet og sov døgnet rundt. Hun fikk parkinson av den. Dessverre en sjelden bivirkning på den. Ikke uten grunn den går under kallenavnet «apedop» blant pasienter. Anonymkode: e0a47...a09 Dette med å nærmest gå i koma er en oppstartsbivirkning for de aller fleste. Endret 1. desember 2021 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 takk for svar alle. tenker å prøve den inatt, har fått 25 mg. Anonymkode: 5ce77...da1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 redd den ikke funker. har prøvd mye som ikke funker, zyprexa og seroquel i høye doser som ikke har funket for søvn. Anonymkode: 5ce77...da1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): redd den ikke funker. har prøvd mye som ikke funker, zyprexa og seroquel i høye doser som ikke har funket for søvn. Anonymkode: 5ce77...da1 Hvis du er så stresset som du fremstår her, og i flere tråder (antar det er samme person), vil det være vanskelig for medikamentet å gjøre jobben sin. Du bør jobbe med det kognitive. Medisinen skal være krykka di, du må gå veien selv. Anonymkode: 99783...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 Den funka ikke. Tok 50 mg og sov bare 4 timer. Og er kjempe svimmel idag. Er skuffa . TS Anonymkode: 5ce77...da1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis du er så stresset som du fremstår her, og i flere tråder (antar det er samme person), vil det være vanskelig for medikamentet å gjøre jobben sin. Du bør jobbe med det kognitive. Medisinen skal være krykka di, du må gå veien selv. Anonymkode: 99783...8e8 ^ Les dette igjen TS. Anonymkode: cbe8a...285
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): ^ Les dette igjen TS. Anonymkode: cbe8a...285 Jeg har lest, men jeg får ikke sove uansett hva jeg gjør og hvor lite jeg stresser. TS Anonymkode: 5ce77...da1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har lest, men jeg får ikke sove uansett hva jeg gjør og hvor lite jeg stresser. TS Anonymkode: 5ce77...da1 Men hva er det som skjer når du skal sove? Tenker du mye, eller blir engstelig, urolig? Anonymkode: cbe8a...285
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #20 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva er det som skjer når du skal sove? Tenker du mye, eller blir engstelig, urolig? Anonymkode: cbe8a...285 Jeg vet ikke, tror det er det at jeg blir urolig. Men aner ikke hva som feiler meg når ingen medisiner funker og jeg har prøvd nesten alt. Jeg gir opp snart. Jeg stresser ikke når jeg skal sove, men problemet mitt er at jeg våkner om natta utallige ganger. TS Anonymkode: 5ce77...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå