AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg har fått time til oppkjøring, men ikke før i februar. Jeg ser at man kan bestille time selv, og jeg vurderer å bestille i hjembyen som er mye lettere å kjøre i og mye kortere ventetid, da får jeg time allerede i desember. Men det står at jeg har ansvar å stille med godkjent kjøretøy. Hvordan sørger jeg for det? Anonymkode: 387d8...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Del Skrevet 29. november 2021 Du må snakke med en kjøreskole å høre om de har ledig bil du kan leie. Anonymkode: 1c3d4...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Del Skrevet 29. november 2021 Bilen du kjører opp med, skal være godkjent av Statens vegvesen og må leies av en trafikkskole. https://www.vegvesen.no/forerkort/ta-forerkort/oppkjoring/ Anonymkode: 1c3d4...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Del Skrevet 29. november 2021 Du må betale en kjøreskole som stiller med bil Anonymkode: 4ff55...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Del Skrevet 10. desember 2021 Er bare å bestille oppkjøringen selv. Kjøreskolen min foretrekker at man gjør det selv, fordi de ikke Har tid til å gå inn å sjekke heletiden . du gir bare beskjed til kjøreskolen din, så stiller de med bil, og som regel kjøretime på veg til oppkjøringen Med kjørelæreren din Anonymkode: 5120d...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå