Gå til innhold

Var uheldig og snublet i katten.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så ikke katten og var uheldig å snuble i den. Nå virker den redd. Hva gjør jeg? Det var et uhel.

Hilsen fortvilet. 

Anonymkode: 00545...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk at katten er uskadet. Deretter fortsetter du dagen som om ingenting er skjedd. 

Endret av Troyamin
  • Liker 6
Skrevet

Har gjort dette flere ganger. De er jo eksperter på å gå i bena våre. Gi den litt tid å roe seg ned på, så kan du kose litt rolig med den. Pleier å holde med mine. 

• Liker 2
Skrevet

Når dette skjer, sier jeg "unnskyld, pus", sjekker katten for ev skader og gir deretter mye kos. Da tror jeg hun forstår at jeg ikke hadde til hensikt å gjøre henne noe vondt. 

Anonymkode: 7d70a...021

• Liker 2
Skrevet

Sjekk at den ikke er skadet og gå videre. De kommer over det. 

Anonymkode: 8322f...001

Skrevet

Sånt skjer. Utallige katter som er blitt tråkket i hjel ved uhell gjennom verdenshistorien.

Anonymkode: ece80...5d5

Gjest Shawtyella
Skrevet (endret)

Jeg har tråkket på både katt og pomeranian, pommen har hylt når jeg en gang tråkket på lille labben hans med vintersko. Jeg sjekket om han var ok, og alt var fint.. han gikk videre som om ingenting har skjedd😂Gjør like vondt i hjertet hver gang men slikt kan fort skje når de går foran beina våre!! De tåler relativt mye, så bare undersøk om pusen har vondt noe sted. Den glemmer nok dette fort🥰

Endret av Shawtyella
Skrevet

Sjekk at pus ikke er skadet, som regel går det helt fint. Det er fort gjort og man får såå dårlig samvittighet men de glemmer heldigvis fort. Gi litt ekstra god mat og masse kjærlighet så blir du fort tilgitt. 

Skrevet

Gjort det mange ganger, hun er ekspert på å komme lydløst og være der når jeg ikke aner. På kjøkkenet, på badet, ved siden av sengen og overalt. Aldri blitt skadet, men dypt fornærmet😅.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...