Gå til innhold

Onanere med kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Jo det er jo viktig å være tydelig og ha ønsker, men var du ærlig på dette i datingfasen med han?

Dette er igrunn mitt største mysterium, at dette unnlates å diskuteres i datingfasen. Jo, jeg elsker jo det samme, men har nok blitt skuffet hvis jeg ikke har fått sex mere enn en gang hver 14. dag.😝

Tja, hvorfor gjør du ikke det flere ganger i uka da? er det kjærsten din som bremser deg?

Selvfølgelig er jeg ærlig med kjæresten min. Mine preferanser for sex har sikkert som mange andre, endret seg over mange år. Vi har vært sammen i 7 år, og i de 7 årene har preferansene mine endret seg drastisk. 

Jeg har alltid vært litt usikker på meg selv og hva jeg egentlig liker, men jeg er rett og slett ikke glad i penetrering. Og har aldri vært det. 

Og til siste spørsmål - tråden handlet egentlig om hvor normalt det er for par å ikke\sjelden har sex, men kun mutual onani. 

Bamseklemmer skrev (15 timer siden):

Men du overser hvorfor menn liker penetreringen? Tenker du bare på deg selv?

Hvis du som mann ikke liker penetrering i rumpa, så er det greit også. Men ikke alle kvinner liker penetrering i rumpe eller vagina. Jeg vil ihvertfall at partneren min skal være først og fremst komfortabel.

Anonymkode: 9f286...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er jeg ærlig med kjæresten min. Mine preferanser for sex har sikkert som mange andre, endret seg over mange år. Vi har vært sammen i 7 år, og i de 7 årene har preferansene mine endret seg drastisk. 

Jeg har alltid vært litt usikker på meg selv og hva jeg egentlig liker, men jeg er rett og slett ikke glad i penetrering. Og har aldri vært det. 

Og til siste spørsmål - tråden handlet egentlig om hvor normalt det er for par å ikke\sjelden har sex, men kun mutual onani. 

Hvis du som mann ikke liker penetrering i rumpa, så er det greit også. Men ikke alle kvinner liker penetrering i rumpe eller vagina. Jeg vil ihvertfall at partneren min skal være først og fremst komfortabel.

Anonymkode: 9f286...b53

Du sier at du aldri har har vært glad i penetrering. Så du fortalte ham dette i datingfasen? 

Anonymkode: 72469...26f

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva med onanering først til du kommer så penetrering? 

Ingenting galt så lenge dere trives med sexlivet, men jeg ville nok hatt samleie innimellom hvis jeg viste at det var noe mannen ønsket og savnet. 

Mannen min fingrer meg eller utfører ofte oralsex på meg, så når jeg er kommet i mål er det hans tur. Om han ønsker penetrering da er jeg helt med på det 😊

Anonymkode: 58c33...3f1

Enig! Det er jo noe med den viktige nærheten også

Anonymkode: d962c...2c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du sier at du aldri har har vært glad i penetrering. Så du fortalte ham dette i datingfasen? 

Haha, det er fint å snakke om seksuelle preferanser når man dater altså, men å tro at alt skal avklares i den første fasen er jo helt bak mål 😅 jeg har møtt menn som jeg har foretrukket myk vaniljesex med og menn som jeg har hatt glede av røffere sex med. Noen dager orker jeg ikke tanken på analsex, andre dager er det det eneste jeg vil. Hvordan den seksuelle kjemien er vet man jo ikke før man faktisk har hatt en del sex og blitt kjent med hverandre. Og som noen andre sier over her: den kan (og vil!)  endre seg med dagsform, psykisk helse, fysisk helse, alder, hvor man er i syklusen, etter fødsel osv.

TS: hvor vanlig det er å bare onanere sammen vet jeg ikke, men så lenge dere begge liker det så kjør på! Hvis han ønsker mer penetrering og du ikke har noe i mot det støtter jeg forslagene om at du gjør deg ferdig først mens dere onanerer og at dere kan fortsette med penetrering etterpå. Evt så er den «T»-stillingen som er nevnt over her veldig fin synes jeg. Da får man god tilgang til klitoris, og man ligger litt «alene». Jeg synes noen ganger det er forstyrrende med for mye kyssing, og da er det en stilling vi ofte tyr til. (Mens andre ganger elsker jeg at det er mye kyssing og klining, ref. det at preferanser kan endre seg fra dag til dag).

Anonymkode: 41634...4fa

Skrevet

En ting både jeg og exen syntes var jævla opphissende var når hun kjæla kliten og fingerpulte seg mens hun ronka meg samtidig..

Skrevet

Sex er penetrering.  Som mann gir det meg mest .

Anonymkode: 0bcdb...cea

Skrevet

Jeg liker penetrering, men er enig i at det forstyrrer og at det er umulig å komme av det (personlig). Vi onanerer sammen hvis vi er kåte men ikke har dusjet/ikke gidder "ordentlig" sex. Tror ikke det er så uvanlig.

Anonymkode: ea2bc...843

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 21.17):

Vi bruker en stilling hvor han ligger på siden, jeg ligger på rygg med beina over siden hans slik at vi danner en T. Da treffer han g-punktet godt og jeg får ligge på rygg og slappe at mens jeg bruker vibrator på klitoris. Man kan variere med at jeg fletter en fot inni hans eller at jeg vrir meg litt på siden om det gjør at han treffer bedre. 

Håper du forstår hvordan stillingen er, jeg skulle ønske vi kom over den tidligere for den har tatt sexen til nye høydere. Ingenting kommer i veien for at jeg kan styre som jeg vil og penetrering en gjør orgasmen mye sterkere. Får oftest tre heftige orgasmer på rad når vi bruker denne stillingen. 

Anonymkode: 183ff...674

Jeg skjønner ikke. Hvis du ligger på rygg, hvordan kan han penetrere deg da? Ligger ikke begge på siden?

Anonymkode: c8bdb...f37

Skrevet

Vi hadde det sånn i mange år, og det fungerte greit det, men jeg savnet det med penetrering. Ble slutt på den formen for sex også, så nå er det ingen form for sex med hverandre i det hele tatt. 
Over fire år siden sist jeg kjente fittemusklene stramme rundt kukken. Hun sover med truse og bh på, og går alltid på et annet rom for å skifte, og låser døra til badet når hun skal ta en dusj. Ikke sett henne naken på godt over et år.

Bor fortsatt sammen, så utrolig hva man lærer seg å akseptere. 

Mann 42

Anonymkode: 7b0db...c1a

Gjest Smeltemann
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 20.28):

Vi hadde det sånn i mange år, og det fungerte greit det, men jeg savnet det med penetrering. Ble slutt på den formen for sex også, så nå er det ingen form for sex med hverandre i det hele tatt. 
Over fire år siden sist jeg kjente fittemusklene stramme rundt kukken. Hun sover med truse og bh på, og går alltid på et annet rom for å skifte, og låser døra til badet når hun skal ta en dusj. Ikke sett henne naken på godt over et år.

Mann 42

Ville gått  en skikkelig prat med henne om det var min kone/samboer.  Dere er ulykkelige begge to.

Endret av Smeltemann
Skrevet
On 12/1/2021 at 10:28 PM, AnonymBruker said:

Mann 42

Forsøker hun ikke finne noen løsninger overhodet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...