AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Jeg har egentlig ikke så særlig sexlyst, men jeg har ikke noe i mot onani. Dvs onani sammen med kjæresten, går fint. Mens å ha sex syns jeg blir stress. Det er jo digg, men ødelegger mer enn gleden. Jeg onanerer med enten hånda eller vibrator på klitoris under penetrering. Men føler det ødelegger så mye når han penetrerer. Skumper borti og ødelegger nytelsen.. Elsker å se han onanere også at jeg kan ta litt på han selv, men også han kan ta litt på meg. Føler når man snakker om sex med kjæreste så er det alltid sex med penetrering.. Men for min del vil jeg helst at vi skal onanere sammen. Er det rart? Flere som gjør det sånn? Føler liksom at det er noe galt med meg.. Hører veldig lite om akkurat dette "problemet" Anonymkode: 9f286...b53 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Nei det er ikke rart. Mange gjør det sånn Anonymkode: 10e92...729 2
Hr. Aktiv Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har egentlig ikke så særlig sexlyst, men jeg har ikke noe i mot onani. Dvs onani sammen med kjæresten, går fint. Mens å ha sex syns jeg blir stress. Det er jo digg, men ødelegger mer enn gleden. Jeg onanerer med enten hånda eller vibrator på klitoris under penetrering. Men føler det ødelegger så mye når han penetrerer. Skumper borti og ødelegger nytelsen.. Elsker å se han onanere også at jeg kan ta litt på han selv, men også han kan ta litt på meg. Føler når man snakker om sex med kjæreste så er det alltid sex med penetrering.. Men for min del vil jeg helst at vi skal onanere sammen. Er det rart? Flere som gjør det sånn? Føler liksom at det er noe galt med meg.. Hører veldig lite om akkurat dette "problemet" Anonymkode: 9f286...b53 Det høres jo fristende ut og kunne tenkt meg en slik partner selv. Dog er de veldig vanskelig å finne. Synes dette høres bra ut for din del og kansje vil jobbe frem en lyst igjen mens han ikke er lydhør. 1
wandagirl Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Kan ikke se at dette er et problem så lenge dere er fornøyd med deres sexliv. Det viktigste er at du og kjæresten har det godt sammen, ikke at dere har et sexliv man tenker alle andre har
OxBall Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Jeg kunne godt bare slikket og fingret, og blitt runket eller sugd tilbake. Det er ikke alltid man trenger å pule.
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler liksom at det er noe galt med meg.. Hører veldig lite om akkurat dette "problemet" Anonymkode: 9f286...b53 Det er ikke noe galt med deg TS hvis du er ærlig, tenk heller at du er uærlig hvis du ikke sier ifra😉 "Problemet hans" er nok at det er så mange som ikke har seksuell forståelse, det er derfor han forstyrrer deg fordi han ikke forstår deg. "Problemet ditt" er vel hvordan du skal forklare dette, uten at han reagerer negativt? En mann med seksuell forståelse elsker ofte å se og høre din nytelse, vet også hvorfor det er viktig det er for deg å onanere uten sex. En kvinne kan gjerne ha et arsenal av leketøyer og onanere så mye du vil, men uten sex føles det mere ut som et vennskap. Sex og onani i en 50/50 fordeling er en variasjon som fungerer veldig godt... Bare det å onanerer sammen fjerner en del bekymringer og tyder på et godt forhold med forståelse og kommunikasjon🤗
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Det er ikke noe galt med deg TS hvis du er ærlig, tenk heller at du er uærlig hvis du ikke sier ifra😉 "Problemet hans" er nok at det er så mange som ikke har seksuell forståelse, det er derfor han forstyrrer deg fordi han ikke forstår deg. "Problemet ditt" er vel hvordan du skal forklare dette, uten at han reagerer negativt? En mann med seksuell forståelse elsker ofte å se og høre din nytelse, vet også hvorfor det er viktig det er for deg å onanere uten sex. En kvinne kan gjerne ha et arsenal av leketøyer og onanere så mye du vil, men uten sex føles det mere ut som et vennskap. Sex og onani i en 50/50 fordeling er en variasjon som fungerer veldig godt... Bare det å onanerer sammen fjerner en del bekymringer og tyder på et godt forhold med forståelse og kommunikasjon🤗 Jeg er ganske tydelig til han at jeg IKKE vil ha sex med penetrering fordi det forstyrrer nytelsen min 😄 Han syns det er helt greit, men han savner jo "vanlig" sex en gang i blant. Kan bli med på det en gang hver halvmåne, mens onani ved siden av hverandre kunne jeg gjort flere ganger i uka 😎 Anonymkode: 9f286...b53 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Hva med onanering først til du kommer så penetrering? Ingenting galt så lenge dere trives med sexlivet, men jeg ville nok hatt samleie innimellom hvis jeg viste at det var noe mannen ønsket og savnet. Mannen min fingrer meg eller utfører ofte oralsex på meg, så når jeg er kommet i mål er det hans tur. Om han ønsker penetrering da er jeg helt med på det 😊 Anonymkode: 58c33...3f1
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ganske tydelig til han at jeg IKKE vil ha sex med penetrering fordi det forstyrrer nytelsen min 😄 Han syns det er helt greit, men han savner jo "vanlig" sex en gang i blant. Kan bli med på det en gang hver halvmåne, mens onani ved siden av hverandre kunne jeg gjort flere ganger i uka 😎 Anonymkode: 9f286...b53 Jo det er jo viktig å være tydelig og ha ønsker, men var du ærlig på dette i datingfasen med han? Dette er igrunn mitt største mysterium, at dette unnlates å diskuteres i datingfasen. Jo, jeg elsker jo det samme, men har nok blitt skuffet hvis jeg ikke har fått sex mere enn en gang hver 14. dag.😝 Tja, hvorfor gjør du ikke det flere ganger i uka da? er det kjærsten din som bremser deg? 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 Som kvinne kan jeg fint relatere 😀. Det er veldig mye jeg liker av sex, men akkurat selve samleie/å bli penetrert gir meg svært lite 🙈. Det er mye som jeg kan få orgasme av, men det er vanskeligere om jeg skal ha en penis inn der samtidig. Det blir forstyrrende. Mange menn tror åpenbart at penetrasjon liksom er det ultimate for alle kvinner 😂. Hallo, det er hullet vi presser barn ut av liksom. Hvordan skal en penis inn der liksom gi oss ekstase.. Anonymkode: dcbaf...e7d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #12 Skrevet 29. november 2021 1 hour ago, Bamseklemmer said: Jo det er jo viktig å være tydelig og ha ønsker, men var du ærlig på dette i datingfasen med han? Dette er igrunn mitt største mysterium, at dette unnlates å diskuteres i datingfasen. Jo, jeg elsker jo det samme, men har nok blitt skuffet hvis jeg ikke har fått sex mere enn en gang hver 14. dag.😝 Tja, hvorfor gjør du ikke det flere ganger i uka da? er det kjærsten din som bremser deg? Samme tanker hadde jeg.. og lurer også på det siste spørsmålet? Anonymkode: 72469...26f 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 Vi onanerer hverandre bruker det mye som forspill. Vi kan ligge lenge i 69 og kose med hverandres kjønn. Anonymkode: 0bcdb...cea
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2021 #14 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som kvinne kan jeg fint relatere 😀. Det er veldig mye jeg liker av sex, men akkurat selve samleie/å bli penetrert gir meg svært lite 🙈. Det er mye som jeg kan få orgasme av, men det er vanskeligere om jeg skal ha en penis inn der samtidig. Det blir forstyrrende. Mange menn tror åpenbart at penetrasjon liksom er det ultimate for alle kvinner 😂. Hallo, det er hullet vi presser barn ut av liksom. Hvordan skal en penis inn der liksom gi oss ekstase.. Anonymkode: dcbaf...e7d Men du overser hvorfor menn liker penetreringen? Tenker du bare på deg selv? 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #15 Skrevet 29. november 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Men du overser hvorfor menn liker penetreringen? Tenker du bare på deg selv? Hun har ikke sagt noe som indikerer det. Herregud.. Anonymkode: ab9fe...d9b
Bamseklemmer Skrevet 29. november 2021 #16 Skrevet 29. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun har ikke sagt noe som indikerer det. Herregud.. Hvorfor sier du herregud, når hun ikke bryr seg om mannens nytelse av å penetrere... er det verdens undergang? Tror du alle menn har nytelse på fingeren som stimulerer klitten?🤭 Endret 29. november 2021 av Bamseklemmer 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #17 Skrevet 29. november 2021 Vi har alltid forspill som ikke innebærer penetrering lenge før vi har samleie, så dere har nok litt å jobbe med her på hva dere inkluderer i sex. Sex som er onanering, gjensidig onanering og oralsex og masse kos før penetrering er jo normalt. Jeg får alltid orgamse før ham, slik at han sikkrer at jeg også kommer for jeg kommer jo ikke av penetrering alene, og ikke alltid under penetrering med vibrator heller. Med fingring av han og enten slikking eller vibrator på klitoris derimot kommer jeg Det er jo dog litt kjipt at du syntes sex er ødeleggende og bare nyter bare du får ta på deg selv. Her har dere litt å jobbe med tror jeg. Anonymkode: 183ff...674 2
wandagirl Skrevet 29. november 2021 #18 Skrevet 29. november 2021 Eventuelt kan man prøve andre stillinger hvor han ikke skumper borti og forstyrrer for stimuli av klitoris? Det som er godt er jo så individuelt, men jeg synes det er godt å bli penetrert samtidig mens jeg stimulerer klitoris.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #19 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som kvinne kan jeg fint relatere 😀. Det er veldig mye jeg liker av sex, men akkurat selve samleie/å bli penetrert gir meg svært lite 🙈. Det er mye som jeg kan få orgasme av, men det er vanskeligere om jeg skal ha en penis inn der samtidig. Det blir forstyrrende. Mange menn tror åpenbart at penetrasjon liksom er det ultimate for alle kvinner 😂. Hallo, det er hullet vi presser barn ut av liksom. Hvordan skal en penis inn der liksom gi oss ekstase.. Anonymkode: dcbaf...e7d Godt vi ikke alle er like da. De beste orgasmene får jeg under penetrasjon, jeg trenger ikke stimulering i tillegg til penis. Sex uten penetreringe er nedtur for meg, selv om jeg har presset barn ut av vagina.. (hva har det med saken og gjøre egentlig?) Anonymkode: ec7cc...629 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #20 Skrevet 29. november 2021 Vi bruker en stilling hvor han ligger på siden, jeg ligger på rygg med beina over siden hans slik at vi danner en T. Da treffer han g-punktet godt og jeg får ligge på rygg og slappe at mens jeg bruker vibrator på klitoris. Man kan variere med at jeg fletter en fot inni hans eller at jeg vrir meg litt på siden om det gjør at han treffer bedre. Håper du forstår hvordan stillingen er, jeg skulle ønske vi kom over den tidligere for den har tatt sexen til nye høydere. Ingenting kommer i veien for at jeg kan styre som jeg vil og penetrering en gjør orgasmen mye sterkere. Får oftest tre heftige orgasmer på rad når vi bruker denne stillingen. Anonymkode: 183ff...674 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå