Gå til innhold

Spillet "Politisk ukorrekt"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt dette spillet til min litt ville bror på 23 år julegave, og lurer på om det vil slå an når han går på romjulsfest med sine kompiser?

Damen i bokhandelen visste ikke så mye om spillet og kunne ikke forklare meg men så at det dreide seg om å lage sine egne politiske ukorrekte setninger som man skulle fortelle til hverandre.

Noen erfaringer?

Anonymkode: 1be14...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så morsomt!!!! Jeg har spilt det med memes også, herregud 😂😂😂

Anonymkode: 84448...691

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt noen ganger. Man kan ikke være fin på det eller lettkrenka om man skal spille det, for det kommer tidvis drøye svar 😅 

Det er om å gjøre å få til det drøyeste og mest politisk ukorrekte svaret. Det er en ny dommer for hver runde, som ikke ser hvem som legger ned kort, slik at h*n kan velge det beste. 

Anonymkode: 877de...714

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegøy, men ikke egnet for lettkrenka snøfnugg som tar seg selv for seriøst😊 kjempefin gave!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Det høres bra ut👌 Lillebroren min har adhd og kan til tider være ganske drøy og barnslig og kompisene hans er også ganske bajas innimellom, så jeg tenker dette kan være som en gøy drikkelek

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg som er lettkrenka på andres vegne, og så politisk korrekt at det er flaut, jeg synes ikke det var spesielt gøy å spille. Men jeg vant da, den skal jeg ha. 

Anonymkode: bcb14...eae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig morsomt, men det er noen kort som jeg kastet. Likte ikke de med en "tone" pedofili i. 

Anonymkode: 71c7c...8f9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto mellom politisk ukorrekt og Escape Room, men etter at jeg så at man kun kan spille Escape Room maks fire ganger så skjønte jeg ikke vitsen med det, derfor ble det politisk ukorrekt

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har kjøpt dette spillet til min litt ville bror på 23 år julegave, og lurer på om det vil slå an når han går på romjulsfest med sine kompiser?

Damen i bokhandelen visste ikke så mye om spillet og kunne ikke forklare meg men så at det dreide seg om å lage sine egne politiske ukorrekte setninger som man skulle fortelle til hverandre.

Noen erfaringer?

Det vil slå ann. Garantert. 

Anonymkode: 03e92...f64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det vil slå ann. Garantert. 

Anonymkode: 03e92...f64

Hvorfor skal det alltid gå ut over Ann?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spill for mennesker som liker å tøffe seg og vise at de kan være liksom-drøye. For mye kroppslig "humor" og for mange kort som spiller på incest, pedofili og voldtekt etter min smak. Det spillet med memes er morsommere å spille.

Anonymkode: f1ce7...438

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ts her

Det høres bra ut👌 Lillebroren min har adhd og kan til tider være ganske drøy og barnslig og kompisene hans er også ganske bajas innimellom, så jeg tenker dette kan være som en gøy drikkelek

Det er irrelevant hvilken diagnose han har, dette er et spill for folk som tåler drøy humor. Synd å se at du bruker diagnosen hans som en slags «forklaringsmodell». Slutt med det.

Anonymkode: 93b34...912

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig artig, har spilt det mye med datteren min på 18 og kjæresten hennes på 20. Det var kjærestens forslag å spille det.

Anonymkode: 792e5...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er et spill for mennesker som liker å tøffe seg og vise at de kan være liksom-drøye. For mye kroppslig "humor" og for mange kort som spiller på incest, pedofili og voldtekt etter min smak. Det spillet med memes er morsommere å spille.

Anonymkode: f1ce7...438

❄️

Anonymkode: 2cdf0...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...