Gå til innhold

Noen som kom seg ut av en push-pull relasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips og råd for å bryte sirkelen?  Det er så slitsom og ustabil relasjon.   Han kan gå fra varm og koselig til kald og lukket på et øyeblikk.  Han er mest på når han ikke får oppmerksomhet.  Når han får det går han raskt til å være avvisende igjen.  Hvis han merker at man er irritert eller at noe ikke er som det skal blir han veldig på og oppmerksom.  Så neste dag er han kald igjen. 

Anonymkode: 8fd99...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om jeg skjønte denne typen relasjon, men selv ignorerer jeg ofte folk som melder daglig. Bare fordi jeg trenger en «break». Og kan meldes eller snakkes andre dager, men innimellom blir jeg veldig kvalt. Er ikke kald for å være ekkel, men for å unngå å bli helt utbrent på desse menneskene. 

Anonymkode: 8d578...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke helt om jeg skjønte denne typen relasjon, men selv ignorerer jeg ofte folk som melder daglig. Bare fordi jeg trenger en «break». Og kan meldes eller snakkes andre dager, men innimellom blir jeg veldig kvalt. Er ikke kald for å være ekkel, men for å unngå å bli helt utbrent på desse menneskene. 

Anonymkode: 8d578...66b

Ja du har nok misforstått.  Det har ingenting med daglig meldinger å gjøre eller å være innpåsliten.  

Anonymkode: 8fd99...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres slitsomt ut for deg. Han er ustabil.
Ville forklart han akkurat hvordan du opplever han. Gi han mulighet til å forklare.
Har selv en ustabil type. Jeg spør han hvorfor han reagerer som han gjør. Det har bedret seg. Akkurat som det gikk opp for han hvordan han oppleves.

Anonymkode: e3037...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...