AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Matchet med en mann som hadde 2 litt uklare bilder på profilen sin. Ikke noe typisk hunk(På dem bildene vertfall). Etter litt stalking, finner jeg fb profilen hans, og ser at bildene er 5-6år gamle. Mannen er svært trivelig og praten går lett. Så spørr jeg hvilken dame han ser etter, og får ett langt svar om forskjellige utseende kriterier ( store bryst, lekker, osv) . ( Ble litt skuffa over svaret). Er det mest nærliggende å tro at dette er en virkelig kjekkas? Eller en mann som overvurderer seg selv? Dine erfaringer med dem med lite og dårlige bilder/gamle bilder? Anonymkode: fd588...44d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Add han på snap og be han sende live bilde der. Skal innrømme jeg har et 5 år gammelt bilde på Tinder selv men også flere nye Anonymkode: 3309f...989
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Store bryster? Haha move on. Player. Anonymkode: 85166...241 2
Gjest AprilRyan Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Skjønner ikke poenget. Man skal kanskje møtes og da er det greit å være så ærlig som mulig. Det hadde vært helt idiotisk om jeg hadde bilder av meg selv da jeg var 20 selv om jeg nå snart er 40. Jeg skjønner heller ikke poenget med de som har nye bilder og så gamle bilder i tillegg. Hva er poenget? "Jeg så mye bedre ut før så derfor legger jeg til et gammel bilde også" . Når jeg ser at menn bare har dårlige bilder, få bilder eller bilder der ansiktet ikke vises så tenker jeg at det er useriøst. Har sett noen menn skrive at de ikke har så mange bilder av seg selv og så noen som skrev at de trengte hjelp til å få tatt flere bilder, men allikevel så har de tydeligvis smarttelefon. Det er ikke så vanskelig å ta noen bilder av seg selv for å ha noe på profilen, men antar at det ikke er det at de ikke klarer som er greia der. Uansett, når han kun kommer med ting som har med utseendet å gjøre så tenker jeg at han sikkert ikke er særlig seriøs.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Ts her. Det som forvirrer meg litt da, er at han utelukkende har pratet kun seriøst, og ikke vært innpå tema sex enda, etter flere dager med prating. Ikke når jeg prøvde å skrive en "på kanten" kommentar for å se om han bet på. Så kommentaren kom litt ut av det blå. Men kan jo alltids være en veldig god player også da 🤷♀️ Anonymkode: fd588...44d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Add han på snap og be han sende live bilde der. Skal innrømme jeg har et 5 år gammelt bilde på Tinder selv men også flere nye Anonymkode: 3309f...989 Will do 😊👍 Anonymkode: fd588...44d
Gjest AprilRyan Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Det som forvirrer meg litt da, er at han utelukkende har pratet kun seriøst, og ikke vært innpå tema sex enda, etter flere dager med prating. Ikke når jeg prøvde å skrive en "på kanten" kommentar for å se om han bet på. Så kommentaren kom litt ut av det blå. Men kan jo alltids være en veldig god player også da 🤷♀️ Anonymkode: fd588...44d Det er mulig at han er seriøs, men litt rart å kun ha fokus på utseendet når han ser etter partner. Kanskje han ikke er så opptatt av personligheten.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 For et svar, håper du søker etter en med bedre hjerne Anonymkode: af8e1...3c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå