Gå til innhold

Nabo som gnisser tenner, noen opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd å høre naboen sin gnisse tenner?

Anonymkode: 73c3e...48e



Trådtittel endret etter ønske fra TS. 
_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du nesten tåle om du ligger med naboen og han sovner etterpå😵💫🥴

Anonymkode: b5f65...ae0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det må du nesten tåle om du ligger med naboen og han sovner etterpå😵💫🥴

Anonymkode: b5f65...ae0

Opplever ikke selv men lurer på om andre opplever. Hvis man har soverom vegg til vegg mot naboen sin

Anonymkode: 73c3e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er så lytt der du bor at du hører naboen gnisse tenner så hadde jeg flyttet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Hvis det er så lytt der du bor at du hører naboen gnisse tenner så hadde jeg flyttet. 

Opplever ikker noe sånt. Lurer på om andre gjør. Jeg gnisser høyt og tenker at om jeg hadde soverom vegg til vegg til nabo sin så hadde sikkert  nabo hørt 

Anonymkode: 73c3e...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Opplever ikker noe sånt. Lurer på om andre gjør. Jeg gnisser høyt og tenker at om jeg hadde soverom vegg til vegg til nabo sin så hadde sikkert  nabo hørt 

Anonymkode: 73c3e...48e

Det tviler jeg på, aldri opplevd at noen har kommentert noe slikt. Eksen min holdt på å bli sprø av meg til tiden men han lå jo ved siden av meg. Han hørte meg ikke når han var på do eller i stuen og den leiligheten var ikke godt isolert heller. 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Det tviler jeg på, aldri opplevd at noen har kommentert noe slikt. Eksen min holdt på å bli sprø av meg til tiden men han lå jo ved siden av meg. Han hørte meg ikke når han var på do eller i stuen og den leiligheten var ikke godt isolert heller. 😄 

Har lest om folk som hører nabo snorke, leste om ei som opplevde at nabo mannen onanerte på badet hver morgen på samme tid som hun var på badet og hun hørte han godt 🙈 

Anonymkode: 73c3e...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har lest om folk som hører nabo snorke, leste om ei som opplevde at nabo mannen onanerte på badet hver morgen på samme tid som hun var på badet og hun hørte han godt 🙈 

Anonymkode: 73c3e...48e

:ler: Jaja, man hører mye rart men hvor representativt det er i det daglige liv kan jo diskuteres. Uansett om noen skulle høre deg gnisse tenner så er det jo ikke krise? Ligger man med vinduet åpent så kan jo det meste høres, har hørt mye rart jeg og men det er jo ikke noe jeg går å tenker på etterpå. Gnissing av tenner har jeg aldri hørt noen klage på, altså bortsett fra stakkaren som ligger på samme rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

:ler: Jaja, man hører mye rart men hvor representativt det er i det daglige liv kan jo diskuteres. Uansett om noen skulle høre deg gnisse tenner så er det jo ikke krise? Ligger man med vinduet åpent så kan jo det meste høres, har hørt mye rart jeg og men det er jo ikke noe jeg går å tenker på etterpå. Gnissing av tenner har jeg aldri hørt noen klage på, altså bortsett fra stakkaren som ligger på samme rom.

Jeg har hørt opptak av gnissingen min og det skjærer i ørene å høre 😅 At man kan lage sånne lyder med tennene altså 

Anonymkode: 73c3e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hørt opptak av gnissingen min og det skjærer i ørene å høre 😅 At man kan lage sånne lyder med tennene altså 

Anonymkode: 73c3e...48e

I mine yngre dager så kunne jeg faktisk våkne av at jeg gjorde det selv. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å bruke skinne, da beskytter du tennene dine. Samtidig vil ingen høre at du gnisser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor i landet sier man «gnisse tenner»?

Anonymkode: cac85...a31

Har du opplevd?

Anonymkode: 73c3e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper å bekymre deg så mye over dette hvis du får deg en bittskinne hos tannlegen.

Anonymkode: 5d11d...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du slipper å bekymre deg så mye over dette hvis du får deg en bittskinne hos tannlegen.

Anonymkode: 5d11d...8e0

Ikke det som var spørsmålet da :)

Anonymkode: 73c3e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...