AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Er det noe forskjell på dråper vs tabletter? Tablettene må jeg ta ca. 2 timer før leggetid for å bli trøtt nok til å klare å sovne, men kan det gå fortere med dråper? Og hvilke medikamenter bruker dere som sliter med innsovning og tankekjør? Har stilnoct i de verste periodene, men prøver så langt det lar seg gjøre å holde meg til alimemazin.. Stilnoct fungerer dog hundre ganger bedre og med mindre bivirkninger dagen derpå, men er langt fra like «snill» i lengden dessverre:( Anonymkode: 07244...04d
hellokitty123 Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe forskjell på dråper vs tabletter? Tablettene må jeg ta ca. 2 timer før leggetid for å bli trøtt nok til å klare å sovne, men kan det gå fortere med dråper? Og hvilke medikamenter bruker dere som sliter med innsovning og tankekjør? Har stilnoct i de verste periodene, men prøver så langt det lar seg gjøre å holde meg til alimemazin.. Stilnoct fungerer dog hundre ganger bedre og med mindre bivirkninger dagen derpå, men er langt fra like «snill» i lengden dessverre:( Anonymkode: 07244...04d det går tregere med dråper, og dråpene er svakere effekt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 hellokitty123 skrev (20 timer siden): det går tregere med dråper, og dråpene er svakere effekt. Hmm, legen min mente det motsatte men sa jeg burde prøve ut selv. Hva er da vitsen med å lage produktet i dråpeform dersom det allerede finnes i tabletter med bedre virkning? Anonymkode: 07244...04d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hmm, legen min mente det motsatte men sa jeg burde prøve ut selv. Hva er da vitsen med å lage produktet i dråpeform dersom det allerede finnes i tabletter med bedre virkning? Anonymkode: 07244...04d Dråper brukes til barn. Kapslene er jo forholdsvis store. Anonymkode: c3fe2...2c8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Barnet mitt bruker dråpene, men de skal gjøre at søvnen blir dypere om natten. Får melatonin for innsovning. Anonymkode: 7a51f...e79
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Jeg bruker pillene, veldig fornøyd:-) Bruker og Imovane sporadisk. Anonymkode: 15a9b...be0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå