Gå til innhold

Alimemazin dråper vs tabletter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe forskjell på dråper vs tabletter? Tablettene må jeg ta ca. 2 timer før leggetid for å bli trøtt nok til å klare å sovne, men kan det gå fortere med dråper? 

Og hvilke medikamenter bruker dere som sliter med innsovning og tankekjør? Har stilnoct i de verste periodene, men prøver så langt det lar seg gjøre å holde meg til alimemazin.. Stilnoct fungerer dog hundre ganger bedre og med mindre bivirkninger dagen derpå, men er langt fra like «snill» i lengden dessverre:(

Anonymkode: 07244...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noe forskjell på dråper vs tabletter? Tablettene må jeg ta ca. 2 timer før leggetid for å bli trøtt nok til å klare å sovne, men kan det gå fortere med dråper? 

Og hvilke medikamenter bruker dere som sliter med innsovning og tankekjør? Har stilnoct i de verste periodene, men prøver så langt det lar seg gjøre å holde meg til alimemazin.. Stilnoct fungerer dog hundre ganger bedre og med mindre bivirkninger dagen derpå, men er langt fra like «snill» i lengden dessverre:(

det går tregere med dråper, og dråpene er svakere effekt. 

Skrevet
hellokitty123 skrev (20 timer siden):

det går tregere med dråper, og dråpene er svakere effekt. 

Hmm, legen min mente det motsatte men sa jeg burde prøve ut selv. Hva er da vitsen med å lage produktet i dråpeform dersom det allerede finnes i tabletter med bedre virkning? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmm, legen min mente det motsatte men sa jeg burde prøve ut selv. Hva er da vitsen med å lage produktet i dråpeform dersom det allerede finnes i tabletter med bedre virkning? 

Dråper brukes til barn. Kapslene er jo forholdsvis store. 

Anonymkode: c3fe2...2c8

Skrevet

Barnet mitt bruker dråpene, men de skal gjøre at søvnen blir dypere om natten. Får melatonin for innsovning. 

Anonymkode: 7a51f...e79

Skrevet

Jeg bruker pillene, veldig fornøyd:-) Bruker og Imovane sporadisk.

Anonymkode: 15a9b...be0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...